rodzaj: POSTANOWIENIE
data dokumentu: 2011-11-24
rok: 2011
data dokumentu: 2011-11-24
rok: 2011
sygnatury akt.:
KIO 2433/11
KIO 2433/11
wobec cofnięcia w dniu 23 listopada 2011 r. przed otwarciem rozprawy odwołania
wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 10 listopada 2011 r. przez
wykonawcę Impel Cleaning sp. z o.o.Ślężna 118, 53-111 Wrocław w postępowaniu
prowadzonym przez Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II Wyszyńskiego 11, 11-200
Bartoszyce
wniesionego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 10 listopada 2011 r. przez
wykonawcę Impel Cleaning sp. z o.o.Ślężna 118, 53-111 Wrocław w postępowaniu
prowadzonym przez Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II Wyszyńskiego 11, 11-200
Bartoszyce
postanawia:
1. umorzyć postępowanie odwoławcze;
2. nakazaćzwrot z rachunku bankowego Urzędu ZamówieńPublicznych na rzecz
wykonawcy Impel Cleaning sp. z o.o.Ślężna 118, 53-111 Wrocław kwoty 13 500 zł 00 gr
(słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych zero groszy), stanowiącej 90% uiszczonego
wpisu.
Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2010 r. 113, poz. 759 ze zm.) na niniejsze postanowienie -
w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem
Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Olsztynie.
Przewodniczący: ……………………….
Sygn. akt: KIO 2433/11
U z a s a d n i e n i e
Odwołanie zostało wniesione do Prezesa KIO w dniu 10 listopada 2011r. w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, którego przedmiotem jest „Usługa utrzymania czystości, dezynfekcji,
dystrybucji posiłków, prowadzenia kuchenek oddziałowych, segregacji i transportu
wewnętrznego surowców wtórnych, odpadów komunalnych, odpadów medycznych oraz
transportu wewnętrznego i usługi pomocnicze w oddziałach w Szpitalu Powiatowym im. Jana
Pawła II w Bartoszycach. Pismem z dnia 23 listopada 2011 r., przed wyznaczonym terminem
posiedzenia Izby i tym samym przed jego otwarciem Odwołujący - Impel Cleaning sp. z o.o.
z Wrocławia cofnął wniesione odwołanie.
Uwzględniając powyższe Izba, działając na podstawie art. 189 ust. 1 zdanie 2 oraz
art. 191 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z
2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) umorzyła postępowanie odwoławcze i zgodnie z art. 189
ust. 2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, postanowiła o zwrocie na rzecz Odwołującego
90% kwoty uiszczonego wpisu.
Przewodniczący: ……………………….
1. umorzyć postępowanie odwoławcze;
2. nakazaćzwrot z rachunku bankowego Urzędu ZamówieńPublicznych na rzecz
wykonawcy Impel Cleaning sp. z o.o.Ślężna 118, 53-111 Wrocław kwoty 13 500 zł 00 gr
(słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych zero groszy), stanowiącej 90% uiszczonego
wpisu.
Stosownie do art. 198a i 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2010 r. 113, poz. 759 ze zm.) na niniejsze postanowienie -
w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem
Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Olsztynie.
Przewodniczący: ……………………….
Sygn. akt: KIO 2433/11
U z a s a d n i e n i e
Odwołanie zostało wniesione do Prezesa KIO w dniu 10 listopada 2011r. w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, którego przedmiotem jest „Usługa utrzymania czystości, dezynfekcji,
dystrybucji posiłków, prowadzenia kuchenek oddziałowych, segregacji i transportu
wewnętrznego surowców wtórnych, odpadów komunalnych, odpadów medycznych oraz
transportu wewnętrznego i usługi pomocnicze w oddziałach w Szpitalu Powiatowym im. Jana
Pawła II w Bartoszycach. Pismem z dnia 23 listopada 2011 r., przed wyznaczonym terminem
posiedzenia Izby i tym samym przed jego otwarciem Odwołujący - Impel Cleaning sp. z o.o.
z Wrocławia cofnął wniesione odwołanie.
Uwzględniając powyższe Izba, działając na podstawie art. 189 ust. 1 zdanie 2 oraz
art. 191 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z
2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) umorzyła postępowanie odwoławcze i zgodnie z art. 189
ust. 2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, postanowiła o zwrocie na rzecz Odwołującego
90% kwoty uiszczonego wpisu.
Przewodniczący: ……………………….
Wcześniejsze orzeczenia:
- Sygn. akt KIO 263/15 z dnia 2015-12-23
- Sygn. akt KIO 245/15, KIO 305/15 z dnia 2015-03-04
- Sygn. akt KIO 270/15 z dnia 2015-03-03
- Sygn. akt KIO 273/15 z dnia 2015-02-27
- Sygn. akt KIO 267/15 z dnia 2015-02-27