Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-09-15
Lipnica: Obsługa techniczna budynku biura Nadleśnictwa Osusznica
Numer ogłoszenia: 349720 - 2012; data zamieszczenia: 15.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Osusznica , Osusznica 3, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 059 8218367, faks 059 8218396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/osusznica/info.php?id=46
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa techniczna budynku biura Nadleśnictwa Osusznica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi obsługi budynku Nadleśnictwa z zakresu: 1. ogrzewania budynku Nadleśnictwa 2. utrzymywania porządku, czystości, zieleni na terenie posesji Nadleśnictwa 3. sprzątania pomieszczeń biura Nadleśnictwa w 2012 - 2014 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Ad. 1. ogrzewanie budynku Nadleśnictwa polega na: - przygotowaniu opału ok 100 mp +-5% (cięcie drewna, rąbanie, wożenie do drewutni i kotłowni wykonuje zleceniobiorca własnymi narzędziami i sprzętem) na jeden sezon grzewczy, - paleniu w piecu (w przypadku spadku średniodobowej temperatury na zewnątrz poniżej 18oC) w budynku biura i utrzymywaniu temperatury 20 oC w godzinach od 700do 1500 - utrzymywaniu porządku w pomieszczeniach kotłowni, biura i hydroforni, Ad.2. utrzymywanie porządku, czystości, zieleni na terenie posesji Nadleśnictwa polega na: - sprzątaniu, zamiataniu placu, parkingów, ulicy i chodników oraz usuwaniu chwastów - grabieniu i zbieraniu liści - sadzeniu kwiatów według potrzeb -kwiaty i ziemię dostarcza Nadleśnictwo - pieleniu, przekopywaniu ziemi na kwietnikach i przy krzewach - koszeniu trawników (własnym sprzętem) i uprzątaniu trawy - wyrywaniu chwastów - przycinaniu krzewów - podlewaniu wodą zieleni i kwiatów gdy temperatura w cieniu wzrośnie powyżej 25 oC - odśnieżaniu parkingów, placu i chodników - powyższe prace zleceniobiorca wykonuje własnymi narzędziami i sprzętem - powierzchnia przeznaczona do koszenia - ok 4000 m2 - powierzchnia przeznaczona do odśnieżania - ok. 2000 m2 Ad. 3. sprzątanie pomieszczeń biura Nadleśnictwa (400 m2) polega na: - zamiataniu, zmywaniu i odkurzaniu podłóg w biurach, na korytarzach, w pokoju gościnnym i w pomieszczeniach piwnicy - ścieraniu kurzu z mebli biurowych i wszelkiego rodzaju sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach biurowych - utrzymywanie czystości w 3 łazienkach - zmywanie podłóg - utrzymywanie czystości armatury łazienkowej i podajników do papieru, ręczników i mydła - utrzymywanie w czystości muszli klozetowej, umywalki, półek i szafek łazienkowych - uzupełnianie papieru toaletowego i ręczników papierowych w podajnikach według potrzeb - papier i ręczniki papierowe dostarcza Nadleśnictwo - odtykanie zapchanego zlewu, toalety - wymiana kostek do wc - kostki do wc dostarcza Nadleśnictwo - uzupełnianie mydła w podajnikach - mydło dostarcza Nadleśnictwo - uzupełnianie płynu do mycia naczyń i wymiana gąbek do zmywania - według potrzeb - płyn domycia naczyń dostarcza Nadleśnictwo - myciu i czyszczeniu okien 4 razy w roku - praniu obrusów po każdej naradzie/imprezie - sprzątaniu strychów 2 razy w roku - sprzątaniu pomieszczeń po naprawie, malowaniu lub remoncie (po uprzednim obowiązkowym sprzątaniu wykonanym przez wykonawcę robót) - polimeryzacji podłóg tarkietowych 2 razy w roku - wymianie żarówek i świetlówek - według potrzeb - żarówki i świetlówki dostarcza Nadleśnictwo - wynoszeniu śmieci z koszy na śmieci oraz uzupełnianie worków na śmieci w koszach. Niedopuszczalne jest palenie śmieci w piecu CO.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 4 000,00 zł. Wadium w formie pieniężnej winno być złożone przed upływem terminu składania ofert. a) wadium może być wnoszone w - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), - pieniądzu. Wniesienie wadium w pieniądzu wyłącznie w formie przelewu na rachunek bankowy Nadleśnictwa Osusznica: BGŻ Miastko nr: 44 2030 0045 1110 0000 0093 6430 BS Bytów nr: 79 9321 0001 0019 2545 2000 0010 PEKAO S.A. 87 1240 3783 1111 0000 4089 1778 Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Nadleśnictwa Osusznica przed upływem terminu otwarcia ofert, z adnotacją (obsługa techniczna budynku Nadleśnictwa Osusznica) b) zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę posiadania przynajmniej jednej osoby uprawnionej do obsługi kotłów centralnego ogrzewania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby wykonawca wykonał tożsame z przedmiotem zamówienia usługi w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty oraz miejsca wykonania usług. Za wystarczające uznaje się wykonanie 2 robót o wartości minimum 70 tys. zł. netto każda Wykonane roboty należy potwierdzić referencjami, opiniami lub protokołem odbioru tychże robót odebranych bez zastrzeżeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego potrzebnego do wykonania roboty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy wykażą, że posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Posiadają rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, dokument potwierdzający powyższe wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość środków na koncie lub zdolność kredytowa powinna wynosić minimum 3% wartości brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Druk oferta - zał. nr 8, b) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do obsługi kotłów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/osusznica/przetargi.php?id=46
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Osusznica, Osusznica 3, 77-130 Lipnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Osusznica, Osusznica 3, 77-130 Lipnica - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34 we Wrocławiu
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni i terenów zewnętrznych w obiektach Wielkopolskiego Centrum Onkologii- Poznań, Kalisz, Piła
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - "Utworzenie parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów ul. Słoneczna"
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.