eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnicaObsługa techniczna budynku biura Nadleśnictwa Osusznica

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-28

Numer ogłoszenia: 372360 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 349720 - 2012 data 15.09.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Nadleśnictwo Osusznica, Osusznica 3, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 059 8218367, fax. 059 8218396.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: Ad. 1. ogrzewanie budynku Nadleśnictwa polega na: - przygotowaniu opału ok 100 mp +-5% (cięcie drewna, rąbanie, wożenie do drewutni i kotłowni wykonuje zleceniobiorca własnymi narzędziami i sprzętem) na jeden sezon grzewczy, - paleniu w piecu (w przypadku spadku średniodobowej temperatury na zewnątrz poniżej 18oC) w budynku biura i utrzymywaniu temperatury 20 oC w godzinach od 700do 1500 - utrzymywaniu porządku w pomieszczeniach kotłowni, biura i hydroforni, Ad.2. utrzymywanie porządku, czystości, zieleni na terenie posesji Nadleśnictwa polega na: - sprzątaniu, zamiataniu placu, parkingów, ulicy i chodników oraz usuwaniu chwastów - grabieniu i zbieraniu liści - sadzeniu kwiatów według potrzeb -kwiaty i ziemię dostarcza Nadleśnictwo - pieleniu, przekopywaniu ziemi na kwietnikach i przy krzewach - koszeniu trawników (własnym sprzętem) i uprzątaniu trawy - wyrywaniu chwastów - przycinaniu krzewów - podlewaniu wodą zieleni i kwiatów gdy temperatura w cieniu wzrośnie powyżej 25 oC - odśnieżaniu parkingów, placu i chodników - powyższe prace zleceniobiorca wykonuje własnymi narzędziami i sprzętem - powierzchnia przeznaczona do koszenia - ok 4000 m2 - powierzchnia przeznaczona do odśnieżania - ok. 2000 m2 Ad. 3. sprzątanie pomieszczeń biura Nadleśnictwa (400 m2) polega na: - zamiataniu, zmywaniu i odkurzaniu podłóg w biurach, na korytarzach, w pokoju gościnnym i w pomieszczeniach piwnicy - ścieraniu kurzu z mebli biurowych i wszelkiego rodzaju sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach biurowych - utrzymywanie czystości w 3 łazienkach - zmywanie podłóg - utrzymywanie czystości armatury łazienkowej i podajników do papieru, ręczników i mydła - utrzymywanie w czystości muszli klozetowej, umywalki, półek i szafek łazienkowych - uzupełnianie papieru toaletowego i ręczników papierowych w podajnikach według potrzeb - papier i ręczniki papierowe dostarcza Nadleśnictwo - odtykanie zapchanego zlewu, toalety - wymiana kostek do wc - kostki do wc dostarcza Nadleśnictwo - uzupełnianie mydła w podajnikach - mydło dostarcza Nadleśnictwo - uzupełnianie płynu do mycia naczyń i wymiana gąbek do zmywania - według potrzeb - płyn domycia naczyń dostarcza Nadleśnictwo - myciu i czyszczeniu okien 4 razy w roku - praniu obrusów po każdej naradzie/imprezie - sprzątaniu strychów 2 razy w roku - sprzątaniu pomieszczeń po naprawie, malowaniu lub remoncie (po uprzednim obowiązkowym sprzątaniu wykonanym przez wykonawcę robót) - polimeryzacji podłóg tarkietowych 2 razy w roku - wymianie żarówek i świetlówek - według potrzeb - żarówki i świetlówki dostarcza Nadleśnictwo - wynoszeniu śmieci z koszy na śmieci oraz uzupełnianie worków na śmieci w koszach. Niedopuszczalne jest palenie śmieci w piecu CO..
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia są usługi obsługi budynku Nadleśnictwa w latach 2012-2014 w zakresie: 1. ogrzewania budynku Nadleśnictwa - od godz. 1500 do 700 od poniedziałku do piątku i 24h/dobę w soboty, niedziele i święta - dotyczy sezonu grzewczego, 2. utrzymania porządku, czystości, zieleni na terenie posesji Nadleśnictwa, 3. odśnieżania parkingów, placów i chodników, 4. sprzątania pomieszczeń biura Nadleśnictwa. Szczegółowy opis zamówienia: Ad.1.ogrzewanie budynku Nadleśnictwa polega na: - przygotowaniu opału ok. 100mp +- 5% (cięcie drewna, rąbanie, wożenie do drewutni i kotłowni wykonuje Wykonawca własnymi narzędziami i sprzętem) na każdy sezon grzewczy, - paleniu w piecu (w przypadku spadku średniodobowej temperatury na zewnątrz poniżej 18oC - zakłada się, że sezon grzewczy trwa od września do marca - do uzgodnienia z Sekretarzem) i utrzymywaniu temperatury w budynku biurowca tak, aby o godzinie 700 temperatura wynosiła 20oC w dni robocze w godzinach od 1500 do 700. W weekendy, w nocy i święta temperatura ma wynosić17oC przez całą dobę, - utrzymaniu porządku w pomieszczeniu kotłowni Ad.2. utrzymywanie porządku, czystości, zieleni na terenie posesji Nadleśnictwa polega na: - sprzątaniu, zamiataniu placu, parkingów, ulicy i chodników oraz usuwaniu chwastów, - grabieniu i zbieraniu liści, - sadzeniu kwiatów - kwiaty i ziemię dostarcza Nadleśnictwo - pieleniu, przekopywaniu ziemi na kwietnikach i przy krzewach, - wyrywaniu chwastów, - podlewaniu wodą zieleni i kwiatów, gdy temperatura w cieniu wzrośnie powyżej 25oC - powyższe prace Wykonawca wykonuje własnymi narzędziami i sprzętem, Ad. 3 odśnieżania parkingów, placów i chodników polega na: - zepchnięciu i usunięciu śniegu z chodników, placów i parkingów - powierzchnia przeznaczona do odśnieżania ok. 2000m2. - odśnieżanie należy wykonać w takim czasie aby do godziny 700 dnia roboczego parkingi i chodniki były odśnieżone, pozostałe place do godz. 900. Ad.4. sprzątanie pomieszczeń biura Nadleśnictwa Powierzchnia pomieszczeń biura Nadleśnictwa wynosi: 456,94 m2 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania codziennie 167,75 m2 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania 1 raz na dwa tygodnie. Sprzątanie pomieszczeń biura Nadleśnictwa polega na: - zamiataniu i zmywaniu podłóg codziennie, - ścieraniu kurzu ze stołów i biurek w pomieszczeniach biurowych - codziennie, - ścieraniu kurzu z wszelkiego rodzaju sprzętu elektronicznego (komputery, monitory itp.) znajdującego się w pomieszczeniach biurowych - 1 raz w tygodniu, - obmywanie i wycieranie pozostałego wyposażenia meblowego i parapetów wewnętrznych - 1 raz w tygodniu, - codzienne utrzymywanie czystości w 2 łazienkach, polegające na: - zmywaniu podłóg, - utrzymywaniu czystości armatury łazienkowej i podajników do papieru, ręczników i mydła, - utrzymywaniu w czystości muszli klozetowej, umywalek, półek i szafek łazienkowych, - uzupełnianiu papieru toaletowego i ręczników papierowych - papier i ręczniki papierowe dostarcza Nadleśnictwo, - odtykaniu zapchanego zlewu, toalety, - wymianie kostek do wc - kostki do wc zapewnia Nadleśnictwo, - uzupełnianiu mydła w podajnikach - mydło dostarcza Nadleśnictwo, - uzupełnianie płynu do mycia naczyń i wymiana gąbek do zmywania - płyn do mycia naczyń dostarcza Nadleśnictwo, - myciu i czyszczeniu okien wraz z parapetami zewnętrznymi i grzejnikami - 4 razy w roku, - myciu drzwi wewnętrznych - 1 raz na dwa tygodnie, - myciu drzwi oszklonych - 2 razy w tygodniu, - czyszczeniu ścian i boazerii naściennych - 1 raz na dwa tygodnie, - sprzątaniu pomieszczeń po naprawie, malowaniu lub remoncie, - przygotowywaniu narad Nadleśnictwa (średnio 1 raz w miesiącu) - przygotowywaniu imprez socjalnych organizowanych przez Nadleśnictwo (średnio 3 imprezy w roku) - praniu obrusów po każdej naradzie/imprezie, - mycie naczyń po każdej naradzie/imprezie, - polimeryzacji podłóg tarkietowych - dwa razy w roku (368 m2), - wymianie żarówek i świetlówek - żarówki i świetlówki dostarcza Nadleśnictwo, - codziennym wynoszeniu śmieci z koszy znajdujących się w pomieszczeniach biurowca oraz wymianie worków na nowe. Niedopuszczalne jest palenie śmieci w kotle CO. Wykonawca wykonuje zadania własnymi narzędziami. Nadleśnictwo zapewnia: - chemiczne środki czystości, - mydło do rąk, - ręczniki papierowe, - papier toaletowy - świetlówki i żarówki - kwiaty i ziemię do nich - serwetki papierowe, - herbatę, kawę, ciastka na naradę/imprezę okolicznościową - Nadleśnictwo informuje, ze jest możliwość wydzierżawienia pomieszczenia dla pracowników (w przypadku dzierżawy Wykonawca własnym staraniem przystosuje pomieszczenie na cele socjalne) oraz pomieszczenia gospodarczego do przechowywania narzędzi, - Sprzątanie w budynku biura Nadleśnictwa musi zostać zakończone do godziny 1900. - Po zakończeniu sprzątania należy uzbroić system alarmowy..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: Wymaga się aby wykonawca wykonał tożsame z przedmiotem zamówienia usługi w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty oraz miejsca wykonania usług. Za wystarczające uznaje się wykonanie 2 robót o wartości minimum 70 tys. zł. netto każda Wykonane roboty należy potwierdzić referencjami, opiniami lub protokołem odbioru tychże robót odebranych bez zastrzeżeń.
  • W ogłoszeniu powinno być: Wymaga się, aby Wykonawca wykonał tożsame z przedmiotem zamówienia usługi w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty oraz miejsca wykonania usług. Za wystarczające uznaje się wykonanie 2 robót o wartości minimum 20 tyś. zł. netto każda. Wykonane roboty należy potwierdzić referencjami, opiniami lub protokołem odbioru tychże robót odebranych bez zastrzeżeń.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.