Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-28
Numer ogłoszenia: 372360 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 349720 - 2012 data 15.09.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Nadleśnictwo Osusznica, Osusznica 3, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 059 8218367, fax. 059 8218396.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
- W ogłoszeniu jest: Ad. 1. ogrzewanie budynku Nadleśnictwa polega na: - przygotowaniu opału ok 100 mp +-5% (cięcie drewna, rąbanie, wożenie do drewutni i kotłowni wykonuje zleceniobiorca własnymi narzędziami i sprzętem) na jeden sezon grzewczy, - paleniu w piecu (w przypadku spadku średniodobowej temperatury na zewnątrz poniżej 18oC) w budynku biura i utrzymywaniu temperatury 20 oC w godzinach od 700do 1500 - utrzymywaniu porządku w pomieszczeniach kotłowni, biura i hydroforni, Ad.2. utrzymywanie porządku, czystości, zieleni na terenie posesji Nadleśnictwa polega na: - sprzątaniu, zamiataniu placu, parkingów, ulicy i chodników oraz usuwaniu chwastów - grabieniu i zbieraniu liści - sadzeniu kwiatów według potrzeb -kwiaty i ziemię dostarcza Nadleśnictwo - pieleniu, przekopywaniu ziemi na kwietnikach i przy krzewach - koszeniu trawników (własnym sprzętem) i uprzątaniu trawy - wyrywaniu chwastów - przycinaniu krzewów - podlewaniu wodą zieleni i kwiatów gdy temperatura w cieniu wzrośnie powyżej 25 oC - odśnieżaniu parkingów, placu i chodników - powyższe prace zleceniobiorca wykonuje własnymi narzędziami i sprzętem - powierzchnia przeznaczona do koszenia - ok 4000 m2 - powierzchnia przeznaczona do odśnieżania - ok. 2000 m2 Ad. 3. sprzątanie pomieszczeń biura Nadleśnictwa (400 m2) polega na: - zamiataniu, zmywaniu i odkurzaniu podłóg w biurach, na korytarzach, w pokoju gościnnym i w pomieszczeniach piwnicy - ścieraniu kurzu z mebli biurowych i wszelkiego rodzaju sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach biurowych - utrzymywanie czystości w 3 łazienkach - zmywanie podłóg - utrzymywanie czystości armatury łazienkowej i podajników do papieru, ręczników i mydła - utrzymywanie w czystości muszli klozetowej, umywalki, półek i szafek łazienkowych - uzupełnianie papieru toaletowego i ręczników papierowych w podajnikach według potrzeb - papier i ręczniki papierowe dostarcza Nadleśnictwo - odtykanie zapchanego zlewu, toalety - wymiana kostek do wc - kostki do wc dostarcza Nadleśnictwo - uzupełnianie mydła w podajnikach - mydło dostarcza Nadleśnictwo - uzupełnianie płynu do mycia naczyń i wymiana gąbek do zmywania - według potrzeb - płyn domycia naczyń dostarcza Nadleśnictwo - myciu i czyszczeniu okien 4 razy w roku - praniu obrusów po każdej naradzie/imprezie - sprzątaniu strychów 2 razy w roku - sprzątaniu pomieszczeń po naprawie, malowaniu lub remoncie (po uprzednim obowiązkowym sprzątaniu wykonanym przez wykonawcę robót) - polimeryzacji podłóg tarkietowych 2 razy w roku - wymianie żarówek i świetlówek - według potrzeb - żarówki i świetlówki dostarcza Nadleśnictwo - wynoszeniu śmieci z koszy na śmieci oraz uzupełnianie worków na śmieci w koszach. Niedopuszczalne jest palenie śmieci w piecu CO..
- W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia są usługi obsługi budynku Nadleśnictwa w latach 2012-2014 w zakresie: 1. ogrzewania budynku Nadleśnictwa - od godz. 1500 do 700 od poniedziałku do piątku i 24h/dobę w soboty, niedziele i święta - dotyczy sezonu grzewczego, 2. utrzymania porządku, czystości, zieleni na terenie posesji Nadleśnictwa, 3. odśnieżania parkingów, placów i chodników, 4. sprzątania pomieszczeń biura Nadleśnictwa. Szczegółowy opis zamówienia: Ad.1.ogrzewanie budynku Nadleśnictwa polega na: - przygotowaniu opału ok. 100mp +- 5% (cięcie drewna, rąbanie, wożenie do drewutni i kotłowni wykonuje Wykonawca własnymi narzędziami i sprzętem) na każdy sezon grzewczy, - paleniu w piecu (w przypadku spadku średniodobowej temperatury na zewnątrz poniżej 18oC - zakłada się, że sezon grzewczy trwa od września do marca - do uzgodnienia z Sekretarzem) i utrzymywaniu temperatury w budynku biurowca tak, aby o godzinie 700 temperatura wynosiła 20oC w dni robocze w godzinach od 1500 do 700. W weekendy, w nocy i święta temperatura ma wynosić17oC przez całą dobę, - utrzymaniu porządku w pomieszczeniu kotłowni Ad.2. utrzymywanie porządku, czystości, zieleni na terenie posesji Nadleśnictwa polega na: - sprzątaniu, zamiataniu placu, parkingów, ulicy i chodników oraz usuwaniu chwastów, - grabieniu i zbieraniu liści, - sadzeniu kwiatów - kwiaty i ziemię dostarcza Nadleśnictwo - pieleniu, przekopywaniu ziemi na kwietnikach i przy krzewach, - wyrywaniu chwastów, - podlewaniu wodą zieleni i kwiatów, gdy temperatura w cieniu wzrośnie powyżej 25oC - powyższe prace Wykonawca wykonuje własnymi narzędziami i sprzętem, Ad. 3 odśnieżania parkingów, placów i chodników polega na: - zepchnięciu i usunięciu śniegu z chodników, placów i parkingów - powierzchnia przeznaczona do odśnieżania ok. 2000m2. - odśnieżanie należy wykonać w takim czasie aby do godziny 700 dnia roboczego parkingi i chodniki były odśnieżone, pozostałe place do godz. 900. Ad.4. sprzątanie pomieszczeń biura Nadleśnictwa Powierzchnia pomieszczeń biura Nadleśnictwa wynosi: 456,94 m2 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania codziennie 167,75 m2 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania 1 raz na dwa tygodnie. Sprzątanie pomieszczeń biura Nadleśnictwa polega na: - zamiataniu i zmywaniu podłóg codziennie, - ścieraniu kurzu ze stołów i biurek w pomieszczeniach biurowych - codziennie, - ścieraniu kurzu z wszelkiego rodzaju sprzętu elektronicznego (komputery, monitory itp.) znajdującego się w pomieszczeniach biurowych - 1 raz w tygodniu, - obmywanie i wycieranie pozostałego wyposażenia meblowego i parapetów wewnętrznych - 1 raz w tygodniu, - codzienne utrzymywanie czystości w 2 łazienkach, polegające na: - zmywaniu podłóg, - utrzymywaniu czystości armatury łazienkowej i podajników do papieru, ręczników i mydła, - utrzymywaniu w czystości muszli klozetowej, umywalek, półek i szafek łazienkowych, - uzupełnianiu papieru toaletowego i ręczników papierowych - papier i ręczniki papierowe dostarcza Nadleśnictwo, - odtykaniu zapchanego zlewu, toalety, - wymianie kostek do wc - kostki do wc zapewnia Nadleśnictwo, - uzupełnianiu mydła w podajnikach - mydło dostarcza Nadleśnictwo, - uzupełnianie płynu do mycia naczyń i wymiana gąbek do zmywania - płyn do mycia naczyń dostarcza Nadleśnictwo, - myciu i czyszczeniu okien wraz z parapetami zewnętrznymi i grzejnikami - 4 razy w roku, - myciu drzwi wewnętrznych - 1 raz na dwa tygodnie, - myciu drzwi oszklonych - 2 razy w tygodniu, - czyszczeniu ścian i boazerii naściennych - 1 raz na dwa tygodnie, - sprzątaniu pomieszczeń po naprawie, malowaniu lub remoncie, - przygotowywaniu narad Nadleśnictwa (średnio 1 raz w miesiącu) - przygotowywaniu imprez socjalnych organizowanych przez Nadleśnictwo (średnio 3 imprezy w roku) - praniu obrusów po każdej naradzie/imprezie, - mycie naczyń po każdej naradzie/imprezie, - polimeryzacji podłóg tarkietowych - dwa razy w roku (368 m2), - wymianie żarówek i świetlówek - żarówki i świetlówki dostarcza Nadleśnictwo, - codziennym wynoszeniu śmieci z koszy znajdujących się w pomieszczeniach biurowca oraz wymianie worków na nowe. Niedopuszczalne jest palenie śmieci w kotle CO. Wykonawca wykonuje zadania własnymi narzędziami. Nadleśnictwo zapewnia: - chemiczne środki czystości, - mydło do rąk, - ręczniki papierowe, - papier toaletowy - świetlówki i żarówki - kwiaty i ziemię do nich - serwetki papierowe, - herbatę, kawę, ciastka na naradę/imprezę okolicznościową - Nadleśnictwo informuje, ze jest możliwość wydzierżawienia pomieszczenia dla pracowników (w przypadku dzierżawy Wykonawca własnym staraniem przystosuje pomieszczenie na cele socjalne) oraz pomieszczenia gospodarczego do przechowywania narzędzi, - Sprzątanie w budynku biura Nadleśnictwa musi zostać zakończone do godziny 1900. - Po zakończeniu sprzątania należy uzbroić system alarmowy..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
- W ogłoszeniu jest: Wymaga się aby wykonawca wykonał tożsame z przedmiotem zamówienia usługi w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty oraz miejsca wykonania usług. Za wystarczające uznaje się wykonanie 2 robót o wartości minimum 70 tys. zł. netto każda Wykonane roboty należy potwierdzić referencjami, opiniami lub protokołem odbioru tychże robót odebranych bez zastrzeżeń.
- W ogłoszeniu powinno być: Wymaga się, aby Wykonawca wykonał tożsame z przedmiotem zamówienia usługi w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty oraz miejsca wykonania usług. Za wystarczające uznaje się wykonanie 2 robót o wartości minimum 20 tyś. zł. netto każda. Wykonane roboty należy potwierdzić referencjami, opiniami lub protokołem odbioru tychże robót odebranych bez zastrzeżeń.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.