To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 53584 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Płock: Świadczenie usług edukacyjnych na kursie specjalistycznym ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych oraz kursie kwalifikacyjnym w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego prowadzonych przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Profesjonalne kadry medyczne - projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie: 5.4 - Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych (nr projektu POWR.05.04.00-00-0018/15)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9673 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61103840300000, ul.
Pl. Dąbrowskiego
2,
09402
Płock, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
243 665 400, faks
243 665 421, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych na kursie specjalistycznym ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych oraz kursie kwalifikacyjnym w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego prowadzonych przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA/MB/-232-4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych na kursie specjalistycznym ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych oraz kursie kwalifikacyjnym w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego prowadzonych przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku w ramach projektu "Profesjonalne kadry medyczne - projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie: 5.4 - Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych (nr projektu POWR.05.04.00-00-0018/15). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dziale II SIWZ. Zamawiający wymaga, aby osoby świadczące usługi edukacyjne posiadały umiejętność bardzo dobrej obsługi pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych oraz wysokie umiejętności zarządzania pracą własną i zespołu. Zgodnie z wymaganiami szczegółowymi projektu łączne zaangażowanie zawodowe osoby świadczącej usługę edukacyjną nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie. Zatrudnione osoby będą musiały podpisywać w tej kwestii oświadczenia. Usługa na kursie kwalifikacyjnym w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego świadczona: a) w Płocku realizowana będzie zgodnie z Programem kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek, zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 19.08.2015 r. b) w Białymstoku i Szczecinie w okresie od dnia podpisania umowy - styczeń 2018, zgodnie z Programem kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa geriatrycznego dla pielęgniarek, zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 19.08.2015 r. oraz aktualizacją Programu z dnia 24.10.2016 r. Usługa na kursie specjalistycznym ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych realizowana będzie zgodnie z Programem kursu specjalistycznego ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych, część I i część II, zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia w dniu 03.11.2015 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
80320000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: WPROWADZENIE DO NAUK PODSTAWOWYCH O STAROŚCI I PROCESIE STARZENIA SIĘ ORGANIZMU CZŁOWIEKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 91 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) w związku z brakiem możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, wezwał Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Do wyznaczonego terminu wpłynęła oferta jednego Wykonawcy: Halina Doroszkiewicz ul. Włókiennicza 25/30 15-464 Białystok, cena: 1 000,00 zł. Wykonawca, Katarzyna Krystyna Snarska ul. Konopnickiej 5/43 15-215 Białystok nie złożyła oferty dodatkowej. Tym samym Zamawiający uznał, iż Wykonawca utrzymuje cenę zaoferowaną w ofercie pierwotnej, tj. 1 000,00 zł. W związku z tym, iż obie oferty posiadają tą samą cenę, nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej. Zamawiający unieważnia więc postępowanie w zakresie Części 10 działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, ponieważ obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ DOTYCZĄCYCH PSYCHOSPOŁECZNYCH ASPEKTÓW STARZENIA SIĘ I STAROŚCI |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla Części 13, ponieważ nie złożono w tym zakresie żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ CAŁOŚCIOWEJ OCENY GERIATRYCZNEJ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, ponieważ nie spełnia on warunku postawionego w postępowaniu. Wykonawca w ofercie nie wykazał, iż spełnia następujący warunek: posiada tytuł magistra pielęgniarstwa. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przekazał informację, iż nie spełnia warunku postawionego w postępowaniu. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 21, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 22 | NAZWA: OPIEKA PIELĘGNIARSKA W WYBRANYCH SCHORZENIACH WIEKU PODESZŁEGO |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 91 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) w związku z brakiem możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, wezwał Wykonawców: a) Katarzyna Kęcka ul. Piłsudskiego 86/47 73-110 Stargard, b) Joanna Alicja Czarnota-Chlewicka ul. Koralowa 61B/7 71-220 Bezrzecze, do złożenia oferty dodatkowej. Do wyznaczonego terminu wpłynęła oferta jednego Wykonawcy: Katarzyna Kęcka ul. Piłsudskiego 86/47 73-110 Stargard, cena: 7 200,00 zł. Wykonawca, Joanna Alicja Czarnota-Chlewicka ul. Koralowa 61B/7 71-220 Bezrzecze nie złożyła oferty dodatkowej. Tym samym Zamawiający uznał, iż Wykonawca utrzymuje cenę zaoferowaną w ofercie pierwotnej, tj. 7 200,00 zł. Oferta Wykonawcy Magdalena Bikowska ul. Szeroka 16/3 71-211 Szczecin przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Cena oferty: 8 400,00 zł, kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia: 7 200,00 zł. W związku z tym, iż obie oferty z najniższą ceną są takie same, nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej. Zamawiający unieważnia więc postępowanie w zakresie Części 22 działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp w zw. z art. 93 ust. 1 pkt 4, ponieważ obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy oraz cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 24 | NAZWA: WYBRANE PROBLEMY OPIEKI PIELĘGNIARSKIEJ NAD CZŁOWIEKIEM PRZEWLEKLE CHORYM I NIEPEŁNOSPRAWNYM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 91 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) w związku z brakiem możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, wezwał Wykonawców: Katarzyna Kęcka ul. Piłsudskiego 86/47 73-110 Stargard oraz Joanna Alicja Czarnota-Chlewicka ul. Koralowa 61B/7 71-220 Bezrzecze, do złożenia oferty dodatkowej. Do wyznaczonego terminu wpłynęła oferta jednego Wykonawcy: Katarzyna Kęcka ul. Piłsudskiego 86/47 73-110 Stargard, cena: 4 200,00 zł. Wykonawca, Joanna Alicja Czarnota-Chlewicka ul. Koralowa 61B/7 71-220 Bezrzecze nie złożyła oferty dodatkowej. Tym samym Zamawiający uznał, iż Wykonawca utrzymuje cenę zaoferowaną w ofercie pierwotnej, tj. 4 200,00 zł. W związku z tym, iż obie oferty z najniższą ceną są takie same, nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej. Zamawiający unieważnia więc postępowanie w zakresie Części 24 działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, ponieważ obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 26 | NAZWA: WYBRANE PROBLEMY OPIEKI PALIATYWNEJ W GERIATRII |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 91 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) w związku z brakiem możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, wezwał w/w Wykonawców, do złożenia oferty dodatkowej. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta dodatkowa. W związku z powyższym nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej. Zamawiający unieważnia więc postępowanie w zakresie Części 26 działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, ponieważ obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: WPROWADZENIE DO NAUK PODSTAWOWYCH O STAROŚCI I PROCESIE STARZENIA SIĘ ORGANIZMU CZŁOWIEKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: PODSTAWY ORGANIZACJI OPIEKI GERIATRYCZNEJ W POLSCE I NA ŚWIECIE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: ASPEKTY DEMOGRAFICZNO-SPOŁECZNE PROCESU STARZENIA SIĘ JEDNOSTKI I SPOŁECZEŃSTWA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: ASPEKTY DEMOGRAFICZNO-SPOŁECZNE PROCESU STARZENIA SIĘ JEDNOSTKI I SPOŁECZEŃSTWA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 23 | NAZWA: OPIEKA PIELĘGNIARSKA W WYBRANYCH SCHORZENIACH WIEKU PODESZŁEGO |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa słupa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku należącym do Akademii Mazowieckiej w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.