eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › zm.)CPV 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.10.00-6, 45.31.51.00-9 1. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy 2. Warunki...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/13-993587


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka
Adres: ul. 1 maja 13, 84-100 Puck

Województwo: pomorskie

Telefon: 0586730846
Fax: 0586730846
e-mail: zyta.miotk@wp.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Zyta Miotk


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/03/12-1637220

Określenie przedmiotu zamówienia:

OGŁOSZENIESamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpitalim. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja 13ogłasza przetarg nieograniczony na remont oddziału wewnętrznego SPZOZ Puckobejmujący pomieszczenia oddziału znajdujące siępo prawej stronie klatki schodowejo wartości poniżej 60 000 EUROzgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 wraz z późn. zm.)CPV 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.10.00-6, 45.31.51.00-9 1. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy 2. Warunki wymagane od Wykonawców: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;e) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ;f) zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni;g) zaproponują okres gwarancji minimum 3 letni, jednak nie dłuższy niż 6 lat.h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej OC kontraktowej na minimum 50 000 USD3. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć:1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3, 4) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.4. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również:1)wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), zestawienie kwot kosztorysowych na podstawie, których ustalono cenę ofertową (załącznik nr 2)2) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy.3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień o podobnym zakresie i charakterze jak przedmiot zamówienia (co najmniej jednego) oraz pozostałych robót wykonanych w tym okresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), zgodnie z załącznikiem Nr 6 (Ile pozycji w wykazie, tyle referencji.)4)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia - według załącznika Nr 7, 85) oświadczenie kierownika robót - załącznik nr 96) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego lub zobowiązanie Wykonawcy, że w razie wybrania jego oferty w terminie 7 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym, zawrze umowę ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganym poziomie finansowym.7) wypełnione kosztorysy nakładcze na podstawie, których dokonano kalkulacji do określenia ceny przedstawionej w ofercie 8) harmonogram wykonania robót 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: black">Ogłoszenie o postępowaniu zostało umieszczone na tablicy ogłoszeń w Szpitalu w Pucku,<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN></P><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: black">ul.1 Maja 13 oraz na stronie internetowej </SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: blue">www.szpitalpuck.pl</SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: black">.<o:p></o:p></SPAN></P><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: black">Nie dopuszczono składania ofert częściowych.<o:p></o:p></SPAN></P><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: black">Liczba złożonych ofert: 1<o:p></o:p></SPAN></P><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: black">Liczba ofert odrzuconych: 0<o:p></o:p></SPAN></P><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; mso-layout-grid-align: none"><SPAN style="FONT-SIZE: 11pt; COLOR: black"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></P>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Przedsiębiorstwo IWA Sp. z o.o.
Adres: 10 Lutego 5, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
Telefon: 058 673 08 46
Fax: 058 673 08 46
e-mail: zyta.miotk@wp.pl


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.