eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › zm.)CPV 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.10.00-6, 45.31.51.00-9 1. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy 2. Warunki...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/03/12-1637220


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka
Adres: ul. 1 maja 13, 84-100 Puck
Województwo: pomorskie

Telefon: 0586730846
Fax: 0586730846
e-mail: zyta.miotk@wp.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Zyta Miotk


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

OGŁOSZENIESamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpitalim. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja 13ogłasza przetarg nieograniczony na remont oddziału wewnętrznego SPZOZ Puckobejmujący pomieszczenia oddziału znajdujące siępo prawej stronie klatki schodowejo wartości poniżej 60 000 EUROzgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 wraz z późn. zm.)CPV 45.00.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Roboty-budowlane'>Roboty budowlane</a>
, 45.45.30.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Roboty-remontowe-i-renowacyjne'>Roboty remontowe i renowacyjne</a>
, 45.33.10.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Instalacje-cieplne-wentylacyjne-i-konfekcjonowania-powietrza'>Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza</a>
, 45.31.51.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Instalacyjne-roboty-elektryczne'>Instalacyjne roboty elektryczne</a>
1. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy 2. Warunki wymagane od Wykonawców: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;e) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ;f) zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni;g) zaproponują okres gwarancji minimum 3 letni, jednak nie dłuższy niż 6 lat.h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej OC kontraktowej na minimum 50 000 USD3. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć:1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3, 4) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.4. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również:1)wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), zestawienie kwot kosztorysowych na podstawie, których ustalono cenę ofertową (załącznik nr 2)2) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy.3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień o podobnym zakresie i charakterze jak przedmiot zamówienia (co najmniej jednego) oraz pozostałych robót wykonanych w tym okresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), zgodnie z załącznikiem Nr 6 (Ile pozycji w wykazie, tyle referencji.)4)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia - według załącznika Nr 7, 85) oświadczenie kierownika robót - załącznik nr 96) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego lub zobowiązanie Wykonawcy, że w razie wybrania jego oferty w terminie 7 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym, zawrze umowę ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganym poziomie finansowym.7) wypełnione kosztorysy nakładcze na podstawie, których dokonano kalkulacji do określenia ceny przedstawionej w ofercie 8) harmonogram wykonania robót 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.szpitalpuck.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: cena - 100%

Termin składania ofert: 2007-03-20
Miejsce składania ofert: 1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, ul. Armii Wojska Polskiego 16 (cena 1 egzemplarza: 24,40 zł) bądź na stronie internetowej: www.szpitalpuck.pl.2. Pisemne oferty prosimy składać w kopertach z napisem:"Oferta na udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na remont oddziału wewnętrznego SPZOZ Puck, znak zp/9/2007 w terminie do dnia 20.03.2007 godz. 10:00 w sekretariacie w Szpitalu, ul. 1 Maja 13.3. Otwarcie ofert nastąpi w SP ZOZ w Pucku, w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, ul. Armii Wojska Polskiego 16, w dniu 20.03.2007 roku godz. 10:30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.