OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/01-1806994
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
Adres: Dworcowa 7, 41 - 902 Bytom
Województwo: śląskie
Telefon: 032281412319
Fax: 0322814123
e-mail: DPSdlaDoroslych@poczta.fm
Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Barańczuk
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia - z podziałem na zadania - jest dostawa do siedziby
Zamawiającego jw.:
1) zadanie nr 1 - artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach
określonych w zał. nr 4a do SIWZ
2) zadanie nr 2 - warzyw i owoców w asortymencie i ilościach
określonych w zał. nr 4b do SIWZ
3) zadanie nr 3 - pieczywa w asortymencie i ilościach określonych
w zał. nr 4c do SIWZ
4) zadanie nr 4 - wyrobów cukierniczych w asortymencie i ilościach
określonych w zał. nr 4d do SIWZ
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
? 15800000-6 - Różne produkty spożywcze;
? 01121200-3 - Warzywa owocowe
? 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie;
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedno z w/w zadań ( części) , na więcej niż jedno, lub na wszystkie.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
3. Wymagany termin wykonania zamówienia : od dnia zawarcia umowy do
31.12.2007r.
4. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest nie podleganie
wykluczeniu na podstawie art. 24 i art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych Wykonawca winien:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.
22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.
22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) aktualny -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert -odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności
gospodarczej,
4) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
5) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z formularzem umowy również:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi
warunkami umownymi i je akceptuje;
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował
warunki niniejszej specyfikacji;
3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest
to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa;
4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2
ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie
zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie.
5. Wadium nie wymagane.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA 100%
Termin składania ofert: 2007-02-08
Miejsce składania ofert: Miejsce i termin składania ofert: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych przy ul. Dworcowej 7, 41 - 902 Bytom (sekretariat) do dnia 8 lutego 2007 r. do godz. 1100
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Bytomiu ".
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- "Dostawa śrub i elementów złącznych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników Opery Śląskiej w Bytomiu oraz członków ich rodzin
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »