eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - z podziałem na zadania - jest dostawa do siedziby Zamawiającego jw.: 1) zadanie nr 1 - artyku...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/01-1806994


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
Adres: Dworcowa 7, 41 - 902 Bytom
Województwo: śląskie

Telefon: 032281412319
Fax: 0322814123
e-mail: DPSdlaDoroslych@poczta.fm

Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Barańczuk


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia - z podziałem na zadania - jest dostawa do siedziby
Zamawiającego jw.:
1) zadanie nr 1 - artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach
określonych w zał. nr 4a do SIWZ
2) zadanie nr 2 - warzyw i owoców w asortymencie i ilościach
określonych w zał. nr 4b do SIWZ
3) zadanie nr 3 - pieczywa w asortymencie i ilościach określonych
w zał. nr 4c do SIWZ
4) zadanie nr 4 - wyrobów cukierniczych w asortymencie i ilościach
określonych w zał. nr 4d do SIWZ

Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:

? 15800000-6 - Różne produkty spożywcze;
? 01121200-3 - Warzywa owocowe
? 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie;

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedno z w/w zadań ( części) , na więcej niż jedno, lub na wszystkie.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.

3. Wymagany termin wykonania zamówienia : od dnia zawarcia umowy do
31.12.2007r.

4. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest nie podleganie
wykluczeniu na podstawie art. 24 i art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych Wykonawca winien:

a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.
22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.
22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) aktualny -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert -odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności
gospodarczej,
4) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
5) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z formularzem umowy również:

1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi
warunkami umownymi i je akceptuje;
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował
warunki niniejszej specyfikacji;
3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest
to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa;
4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2
ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie
zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie.

5. Wadium nie wymagane.


Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA 100%

Termin składania ofert: 2007-02-08
Miejsce składania ofert: Miejsce i termin składania ofert: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych przy ul. Dworcowej 7, 41 - 902 Bytom (sekretariat) do dnia 8 lutego 2007 r. do godz. 1100

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.