Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/03/01-623811
Nazwa: 2 batalion dowodzenia OW
Adres: ul. Gen. J. Hallera 36/38, 50-984 Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Telefon: 07176519620717652418
Fax: 0717652858
e-mail: sow1c_026@sow.mil.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: p. Leszek BERKOWSKI, p. Aleksandra BRZOZOWSKA
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa materiałów piśmiennych i biurowych dla 2 bdow OW we Wrocławiu, wg asortymentu i parametrów określonych w załączniku nr 2.
KOD CPV:
30.19.20.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Wyroby-biurowe'>Wyroby biurowe</a>
wyroby biurowe, 21.12.56.92 - <a class='link_tekst_2' href='/Papier-kserograficzny'>Papier kserograficzny</a>
papier kserograficzny, 30.19.21.25 - <a class='link_tekst_2' href='/Pisaki'>Pisaki</a>
pisaki, 30.19.21.50 - <a class='link_tekst_2' href='/Datowniki-stemple-lub-numeratory'>Datowniki, stemple lub numeratory</a>
datowniki, stemple lub numeratory, 30.19.21.20 - <a class='link_tekst_2' href='/Dlugopisy'>Długopisy</a>
długopisy, 30.19.21.21 - <a class='link_tekst_2' href='/Dlugopisy-kulkowe'>Długopisy kulkowe</a>
długopisy kulkowe, 17.24.11.30 - <a class='link_tekst_2' href='/Sznurek'>Sznurek</a>
sznurek, 30.19.27.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Papeteria'>Papeteria</a>
papeteria, 25.21.32.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Folia-z-tworzyw-sztucznych'>Folia z tworzyw sztucznych</a>
folia z tworzyw sztucznych, 22.86.92.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Kalendarze'>Kalendarze</a>
kalendarze, 28.52.22.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Drobny-sprzet-biurowy'>Drobny sprzęt biurowy</a>
drobny sprzęt biurowy,30.19.21.22 - <a class='link_tekst_2' href='/Piora-wieczne'>Pióra wieczne</a>
pióra wieczne, 25.24.71.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Artykuly-biurowe-z-tworzyw-sztucznych'>Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych</a>
artykuły biurowe z tworzyw sztucznych 22.80.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Rejestry-ksiegi-rachunkowe-skoroszyty-formularze-i-inne-wyroby-pismiennicze-z-papieru-lub-tektury'>Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury</a>
rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury, 22.85.21.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Okladki-na-akta'>Okładki na akta</a>
okładki na akta, 32.35.12.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Ekrany'>Ekrany</a>
ekrany, 30.19.28.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Etykiety-samoprzylepne'>Etykiety samoprzylepne</a>
etykiety samoprzylepne, 22.81.60.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Notesy'>Notesy</a>
notesy, 22.81.50.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Zeszyty'>Zeszyty</a>
zeszyty, 28.61.10.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Noze-i-nozyczki'>Noże i nożyczki</a>
noże i nożyczki, 24.62.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Kleje'>Kleje</a>
kleje, 25.21.32.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Folia-z-tworzyw-sztucznych'>Folia z tworzyw sztucznych</a>
folia z tworzyw sztucznych, 21.23.13.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Kalka-inna-niz-maszynowa'>Kalka inna niż maszynowa</a>
kalka in. niż maszynowa ( kalka techniczna), 25.24.71.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Artykuly-biurowe-z-tworzyw-sztucznych'>Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych</a>
artykuły biurowe z tworzyw sztucznych (pojemnik plastikowy na czasopisma, pojemnik do archiwizacji)
Wymagane jest zapewnienie realizacji całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 2 do siwz.
W przypadku zmiany nazwy, rodzaju asortymentu na równoważny wykonawca ma obowiązek przedstawienia właściwej nazwy asortymentu w kolumnie Produkt równoważny załącznika nr 2 FORMULARZ CENOWY.
Powyższą informację należy przedstawić wyłącznie wtedy, gdy Zamawiający dopuścił możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego.
Materiały równoważne muszą odpowiadać normom i standardom przyjętym dla asortymentu określonego w załączniku nr 2. Zamawiający pod pojęciem lub równoważne rozumie, ze produktem równoważnym będzie produkt równy pod względem wszystkich cech technicznych i jakościowych produktu o danym znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu.
Zamawiający będzie realizował zakup wskazanego w załączniku nr 2 asortymentu zgodnie z bieżącymi potrzebami. Osoba uprawniona przez zamawiającego - wskazana w umowie będzie zamawiała u Wykonawcy pisemnie lub faxem określony asortyment. Zamawiający zastrzega możliwość złożenia zamówienia telefonicznie wyłącznie w nagłych przypadkach. Zamówiony asortyment zostanie dostarczony przez wykonawcę w czasie nie przekraczającym 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Miejscem dostawy zakupionych materiałów będzie: magazyn służby wyszkolenia w budynku sztabu na terenie
2 bdow OW przy ul. gen. J. Hallera 36/38, 50-984 Wrocław (wjazd od ul. Gajowickiej).
Realizacja dostaw będzie następować w dniach wtorek - piątek w godz. 8.00-14.00.
Wykonawca będzie miał obowiązek świadczenia dowozu sprzedanych materiałów do magazynu służby wyszkolenia, według zapotrzebowania Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.przetargi.army.mil.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Oferty będą oceniane wg następującego kryterium ustalonego wg ważności z określeniem jego znaczenia tj. procentowego udziału w ogólnej ocenie: cena 100 % Ocena punktowa: 0 - 100 pkt. Ocena punktowa dla kryterium ceny - zostanie ustalona wg wzoru: C min C = x 100% .C b Gdzie: C - liczba punktów przyznana za kryterium cena C min. - cena minimalna w zbiorze ofert złożonych, ważnych C b - cena oferty badanej 100 % - znaczenie procentowe kryterium ceny Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej oferty przez cenę oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, którą ustalono na 100. Maksymalna liczba punktów do uzyskania za kryterium cena - 100 pkt. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów będzie uznana za ofertę najkorzystniejszą. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ponieważ zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie przez zamawiającego ofert dodatkowych. Cena w ofertach dodatkowych nie może być wyższa niż zaoferowana w złożonych ofertach.
Termin składania ofert: 2007-03-14
Miejsce składania ofert: Oferty oraz wszelkiego rodzaju korespondencję należy składać w kancelarii 2 batalionu dowodzenia OW przy ul. Hallera 36/38, 50-984 Wrocław w terminie do dnia: 14.03.2007 do godz. 9.00 (kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 ÷ 9.00 oraz 13.00 ÷ 15.00).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Dostawa worków na odpady komunalne.
- Zakup wyposażenia multimedialnego oraz oświetleniowego na potrzeby wystawiennicze oraz organizacji wydarzeń statutowych przez Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha.
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa naklejek informacyjnych na urządzenia techniczne dla Urzędu Dozoru Technicznego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.