To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-06
Białystok: Usługa promocji Miasta Białegostoku w związku z akcją Tydzień Białoruski w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 100003 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73989 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa promocji Miasta Białegostoku w związku z akcją Tydzień Białoruski w Białymstoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnej i reklamowej w mediach, promującej Miasto Białystok jako Partnera Strategicznego w związku z akcją Tydzień Białoruski w Białymstoku. 2. Usługa, o której mowa w pkt. 1 obejmuje w szczególności: 1) Przygotowanie w języku rosyjskim, zamieszczenie i emisja przez okres 1 miesiąca sekcji specjalnej z opisem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku i szczegółami dotyczącymi oferty Partnerów na portalu onliner.by; 2) Przygotowanie w języku rosyjskim, zamieszczenie i emisja przez okres 1 miesiąca sekcji specjalnej z opisem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku, mapą lokalizacji Partnerów biorących udział w akcji i opisem oferty Partnerów na portalu polsha24.com; 3) Przygotowanie w języku rosyjskim, zamieszczenie i emisja przez okres 1 miesiąca baneru reklamowego, na stałe o formacie minimum 220x300px na portalu polsha24.com, z przekierowaniem na stronę wskazaną w pkt 2); 4) Przygotowanie w języku rosyjskim, zamieszczenie i emisja postów informujących o akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku na profilach społecznościowych VK (W kontakcie), Facebook i białoruskich forach internetowych; 5) Przygotowanie w języku rosyjskim, produkcja i emisja spotów reklamowych o długości do 20 sekund w Radiu Grodno - minimum 180 emisji, Radiu Brześć - minimum 180 emisji i Radiu Roxy - minimum 180 emisji; 6) Przygotowanie w języku rosyjskim i emisja reklamy 1-stronicowej z opisem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku w dziennikach Wieczerne Grodno i Wieczerny Brześć oraz w tygodniku Argumenty i fakty - minimum 2 emisje w każdym tytule; 7) Przygotowanie w języku rosyjskim i emisja reklamy 2-stronicowej (rozkładówka) z opisem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku w magazynach Zakupy i relaks i Skidki - minimum 1 emisja w każdym tytule; 8) Umieszczenie logotypu Wschodzący Białystok wraz z informacją, że Miasto Białystok jest Partnerem Strategicznym akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku na wszystkich materiałach promujących akcję (oznakowanie punktów handlowych, plakaty i broszury informacyjne i inne)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O.
- Media Impact Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16260,16
Oferta z najniższą ceną: 16260,16 / Oferta z najwyższą ceną: 16260,16
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki w sytuacji, gdy usługa z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę. Celem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku jest: 1) rozwój turystyki zakupowej ze strony białoruskiej; 2) zachęcenie Białorusinów do wypoczynku i zakupów w Białymstoku; 3) zwiększenie obrotów handlowych białostockich przedsiębiorców w okresie spadku zainteresowania lokalnych klientów (początek okresu wakacyjnego). Białostocki oddział firmy Media Impact Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w realizacji projektów adresowanych do osób zza wschodniej granicy. Spółka posiada bogate doświadczenie w organizacji akcji zakupowych i rabatowych adresowanych do klientów ze Wschodu. Zakres działań prowadzonych przez Media Impact Polska Sp. z o.o. obejmuje kompleksową realizację tego typu przedsięwzięć, od pozyskania partnerów projektu, poprzez organizację i realizację akcji rabatowych, a szczególnie prowadzenie kampanii promocyjno-reklamowych w internecie, radiu i prasie, skierowanych do osób zza wschodniej granicy (Białoruś, Ukraina, Rosja). Media Impact Polska realizowała jak dotąd kampanie m.in. dla Auchan, Selgros, Decathlon, Euro RTV AGD. Przedstawiciele tych podmiotów wskazywali Media Impact jako godnego polecenia partnera, oferującego kompleksową, bezpośrednią i skuteczną komunikację z klientami ze Wschodu. Ponadto firma od 4 lat wydaje nieprzerwanie rosyjskojęzyczny magazyn Fakt Zakupy i Relaks, który kolportowany jest bezpośrednio na przejściach granicznych. Media Impact Polska jako jedyny podmiot posiada własne stojaki prasowe na przejściach granicznych Polska-Białoruś, co pozwala dotrzeć z przekazem informacyjnym do wszystkich przekraczających granicę polsko-białoruską (osoby przekraczające granicę niejednokrotnie spędzają na przejściu granicznym nawet kilka godzin).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa wsparcia technicznego urządzeń Juniper Networks, ZTE oraz dostawy urządzeń dostępowych o niskim poborze energii w sieci SSPW WP
- Przebudowa i budowa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Białegostoku w formule "zaprojektuj i buduj"
- "Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Zadanie I i II
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu kompleksów wojskowych w podziale na trzy części
- Dostawa wózków do przewożenia pacjentów
- Opracowanie numerycznej mapy EGiB obejmującej 6 obrębów ewidencyjnych z gm. Michałowo - Potoka, Topolany i Tylwica oraz Sokole, Zajma i Żednia
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
- Współpraca z Influencerami na wybranych rynkach w celu promocji Warszawy w mediach społecznościowych.
- " Promocja Miasta Jastrzębie-Zdrój poprzez sport w dyscyplinie piłka nożna mężczyzn "
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Przygotowanie, nagranie oraz montaż i produkcja 146 (video)podcastów w związku z realizacją projektu K(A)FE - Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.