eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa promocji Miasta Białegostoku w związku z akcją Tydzień Białoruski w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Białystok: Usługa promocji Miasta Białegostoku w związku z akcją Tydzień Białoruski w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 100003 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73989 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa promocji Miasta Białegostoku w związku z akcją Tydzień Białoruski w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnej i reklamowej w mediach, promującej Miasto Białystok jako Partnera Strategicznego w związku z akcją Tydzień Białoruski w Białymstoku. 2. Usługa, o której mowa w pkt. 1 obejmuje w szczególności: 1) Przygotowanie w języku rosyjskim, zamieszczenie i emisja przez okres 1 miesiąca sekcji specjalnej z opisem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku i szczegółami dotyczącymi oferty Partnerów na portalu onliner.by; 2) Przygotowanie w języku rosyjskim, zamieszczenie i emisja przez okres 1 miesiąca sekcji specjalnej z opisem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku, mapą lokalizacji Partnerów biorących udział w akcji i opisem oferty Partnerów na portalu polsha24.com; 3) Przygotowanie w języku rosyjskim, zamieszczenie i emisja przez okres 1 miesiąca baneru reklamowego, na stałe o formacie minimum 220x300px na portalu polsha24.com, z przekierowaniem na stronę wskazaną w pkt 2); 4) Przygotowanie w języku rosyjskim, zamieszczenie i emisja postów informujących o akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku na profilach społecznościowych VK (W kontakcie), Facebook i białoruskich forach internetowych; 5) Przygotowanie w języku rosyjskim, produkcja i emisja spotów reklamowych o długości do 20 sekund w Radiu Grodno - minimum 180 emisji, Radiu Brześć - minimum 180 emisji i Radiu Roxy - minimum 180 emisji; 6) Przygotowanie w języku rosyjskim i emisja reklamy 1-stronicowej z opisem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku w dziennikach Wieczerne Grodno i Wieczerny Brześć oraz w tygodniku Argumenty i fakty - minimum 2 emisje w każdym tytule; 7) Przygotowanie w języku rosyjskim i emisja reklamy 2-stronicowej (rozkładówka) z opisem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku w magazynach Zakupy i relaks i Skidki - minimum 1 emisja w każdym tytule; 8) Umieszczenie logotypu Wschodzący Białystok wraz z informacją, że Miasto Białystok jest Partnerem Strategicznym akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku na wszystkich materiałach promujących akcję (oznakowanie punktów handlowych, plakaty i broszury informacyjne i inne)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Impact Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16260,16

  • Oferta z najniższą ceną: 16260,16 / Oferta z najwyższą ceną: 16260,16

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki w sytuacji, gdy usługa z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę. Celem akcji Tydzień Białoruski w Białymstoku jest: 1) rozwój turystyki zakupowej ze strony białoruskiej; 2) zachęcenie Białorusinów do wypoczynku i zakupów w Białymstoku; 3) zwiększenie obrotów handlowych białostockich przedsiębiorców w okresie spadku zainteresowania lokalnych klientów (początek okresu wakacyjnego). Białostocki oddział firmy Media Impact Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w realizacji projektów adresowanych do osób zza wschodniej granicy. Spółka posiada bogate doświadczenie w organizacji akcji zakupowych i rabatowych adresowanych do klientów ze Wschodu. Zakres działań prowadzonych przez Media Impact Polska Sp. z o.o. obejmuje kompleksową realizację tego typu przedsięwzięć, od pozyskania partnerów projektu, poprzez organizację i realizację akcji rabatowych, a szczególnie prowadzenie kampanii promocyjno-reklamowych w internecie, radiu i prasie, skierowanych do osób zza wschodniej granicy (Białoruś, Ukraina, Rosja). Media Impact Polska realizowała jak dotąd kampanie m.in. dla Auchan, Selgros, Decathlon, Euro RTV AGD. Przedstawiciele tych podmiotów wskazywali Media Impact jako godnego polecenia partnera, oferującego kompleksową, bezpośrednią i skuteczną komunikację z klientami ze Wschodu. Ponadto firma od 4 lat wydaje nieprzerwanie rosyjskojęzyczny magazyn Fakt Zakupy i Relaks, który kolportowany jest bezpośrednio na przejściach granicznych. Media Impact Polska jako jedyny podmiot posiada własne stojaki prasowe na przejściach granicznych Polska-Białoruś, co pozwala dotrzeć z przekazem informacyjnym do wszystkich przekraczających granicę polsko-białoruską (osoby przekraczające granicę niejednokrotnie spędzają na przejściu granicznym nawet kilka godzin).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.