Dane wykonawcy:
MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O.
Domaniewska 52
02-672 Warszawa
woj. mazowieckie
Zamówienia publiczne udzielone firmie MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2014 - 2015
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
12
Łączna wartość
wygranych przetargów
832 910 zł
Liczba zamawiających
9
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie łódzkim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. zamówień to 832 910,45 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2014 (7 przetargów). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Miasto Łódź.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 590 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przetargu, którego przedmiotem było Publikacja w tygodniku o zasięgu ogólnopolskim artykułów związanych z działalnością Narodowego Centrum Badań i Rozwoju wraz z działaniami zwiększającymi zasięg..
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 635,41 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Zadanie nr 2: Ogłoszenie w prasie regionalnej - 1 szt. Przetarg ogłoszony był przez Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich.
Liczba udzielonych firmie MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2015 | 5 | 666 038,16 PLN | 4 |
2014 | 7 | 166 872,29 PLN | 5 |
RAZEM: | 12 | 832 910,45 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (10 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 825 506,45 zł). Przetargi, w których wygrywa firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi publikacji, Usługi reklamowe, Usługi w zakresie promocji, Artykuły informacyjne i promocyjne, Materiały reklamowe
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Łódź (3 przetargi na łączną kwotę 72 315,50 zł). Wrocław (2 przetargi na łączną kwotę 10 455,00 zł). Bydgoszcz (2 przetargi na łączną kwotę 2 135,41 zł). Warszawa (2 przetargi na łączną kwotę 595 904,00 zł). Lublin (1 przetarg na łączną kwotę 12 840,38 zł).
Lista przetargów, w których firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2015
Rok 2014
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.