eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargMEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O.
Domaniewska 52
02-672 Warszawa
woj. mazowieckie

Zamówienia publiczne udzielone firmie MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2014 - 2015



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

12

Łączna wartość
wygranych przetargów

832 910 zł

Liczba zamawiających

9

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie łódzkim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. zamówień to 832 910,45 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2014 (7 przetargów). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Miasto Łódź.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 590 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przetargu, którego przedmiotem było Publikacja w tygodniku o zasięgu ogólnopolskim artykułów związanych z działalnością Narodowego Centrum Badań i Rozwoju wraz z działaniami zwiększającymi zasięg..

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 635,41 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Zadanie nr 2: Ogłoszenie w prasie regionalnej - 1 szt. Przetarg ogłoszony był przez Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich.


Liczba udzielonych firmie MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2015 5 666 038,16 PLN 4
2014 7 166 872,29 PLN 5
RAZEM: 12 832 910,45 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (10 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 825 506,45 zł). Przetargi, w których wygrywa firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi publikacji, Usługi reklamowe, Usługi w zakresie promocji, Artykuły informacyjne i promocyjne, Materiały reklamowe



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Łódź (3 przetargi na łączną kwotę 72 315,50 zł). Wrocław (2 przetargi na łączną kwotę 10 455,00 zł). Bydgoszcz (2 przetargi na łączną kwotę 2 135,41 zł). Warszawa (2 przetargi na łączną kwotę 595 904,00 zł). Lublin (1 przetarg na łączną kwotę 12 840,38 zł).

Lista przetargów, w których firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2015

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2015-09-11 Łódź

Miasto Łódź
Usługi

Przygotowanie merytoryczne i graficzne reklamy Łodzi jako atrakcyjnej destynacji dla turystyki biznesowej oraz powiązanego tematycznie z reklamą artykułu wraz z emisją w płatnym krajowym wydawnictwie branżowym. Nr ref.DOA-ZP-VIII.271.20.2015
20 295,00 PLN
2015-07-23 Warszawa

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Usługi

Publikacja w tygodniku o zasięgu ogólnopolskim artykułów związanych z działalnością Narodowego Centrum Badań i Rozwoju wraz z działaniami zwiększającymi zasięg.
590 000,00 PLN
2015-06-03 Białystok

Miasto Białystok
Usługi

Usługa promocji Miasta Białegostoku w związku z akcją Tydzień Białoruski w Białymstoku
16 260,16 PLN
2015-04-23 Warszawa

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Dostawy

19/WNE/SGGW/2015 Promocja projektu realizowanego przez Wydział Nauk Ekonomicznych.
5 904,00 PLN
2015-03-19 Łódź

Miasto Łódź
Usługi

Usługa promocji Łodzi w krajowych wydawnictwach branżowych poprzez przygotowanie i emisję reklam oraz artykułów promocyjnych w ramach realizacji projektu Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi
33 579,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 666 038,16 zł.

Rok 2014

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2014-06-13 Gdańsk

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Usługi

Umieszczenie reklam całostronicowych dot.Budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, w ogólnopolskim tygodniku o charakterze opiniotwórczym obejmujących swym zasięgiem całą Polskę
123 000,00 PLN
2014-05-14 Wrocław

Narodowe Forum Muzyki
Usługi

Kampania promocyjna wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans w ogólnopolskim miesięczniku gospodarczym
4 305,00 PLN
2014-04-14 Lublin

Województwo Lubelskie
Usługi

Publikacja ogłoszeń prasowych OP-IV.272.33.2014.AO
12 840,38 PLN
2014-03-25 Bydgoszcz

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
Usługi

Zadanie nr 2: Ogłoszenie w prasie regionalnej - 1 szt.
635,41 PLN
2014-03-24 Bydgoszcz

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
Dostawy

Usługi w zakresie promocji projektu Projekty planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na terenie województw kujawsko-pomorskiego i mazowieckiego
1 500,00 PLN
2014-03-12 Wrocław

Narodowe Forum Muzyki
Usługi

Kampania informacyjna dotycząca ogłoszenia programu 49 edycji Międzynarodowego Festiwalu Wratislavia Cantans w ogólnopolskim tygodniku opinii
6 150,00 PLN
2014-02-18 Łódź

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Usługi

Publikowanie w codziennej prasie lokalnej, na stronach ogłoszeniowych o zasięgu całego województwa, ogłoszeń wynikających z bieżącej działalności Zamawiającego.
18 441,50 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MEDIA IMPACT POLSKA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 166 872,29 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.