OGŁOSZENIE Z DNIA 2025-04-04
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa trzech sztuk aparatów USG wraz z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej Gliwice, Przychodni Brackiej Knurów, Przychodni Brackiej Staszic - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2025-04-15
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech sztuk aparatów USG wraz z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej Gliwice, Przychodni Brackiej Knurów, Przychodni Brackiej Staszic - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Miejsca dostaw:
-
Przychodni Bracka Gliwice, ul. Bojkowska 20, 44-100 Gliwice,
-
Przychodni Bracka Knurów, ul. Dworcowa 3, 41-190 Knurów,
-
Przychodnia Bracka Staszic, ul. Mysłowicka 13, 40-486 Katowice.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.Termin wykonania umowy:od daty zawarcia umowy do 21 maja 2025 r.
5. Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy.
6. Czas reakcji serwisu od dnia zgłoszenia usterki: 3 dni robocze.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie - dostawy i szkolenia.
11. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać faksem lub elektronicznie, przy czym przekazane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone i ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
12. Korespondencja przesłana do Zamawiającego za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną po godzinach urzędowania, tj. po godzinie 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w sobotę i w niedzielę zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia.
- ogoszenieoprzetargu.pdf (2091Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfubwydaniexiv.pdf (1046Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w FUB wydanie XIV
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (9172Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.doc (128Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (1236Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-szczegowyopisprzedmiotuzamwienia.doc (210Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-szczegowyopisprzedmiotuzamwienia.pdf (3589Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (1062Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (451Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (625Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (7940Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
- zaleceniagrantodawcyz13_02_2025r_.pdf (9294Kb) - ZALECENIA GRANTODAWCY z 13.02.2025 r.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Sporządzenie wznowień granic nieruchomości oraz sporządzenie projektu podziału nieruchomości, projektów podziałów oraz mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonych na terenie miasta Ruda Śląska
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach przy ul. Janasa 15 i ul. Janasa 21 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa trzech sztuk aparatów USG wraz z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej Gliwice, Przychodni Brackiej Knurów, Przychodni Brackiej Staszic - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Dostawa rękawic chirurgicznych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »