OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-01-07
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: 885 270 542
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: 885 270 542
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
,,Konserwacja urządzeń transportu bliskiego podlegających dozorowi Transportowego Dozoru Technicznego", numer referencyjny: RZ/91/ZN/2020/PLNG.
Miasto: Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2021-01-19
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
- Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
,,Konserwacja urządzeń transportu bliskiego podlegających dozorowi Transportowego Dozoru Technicznego", numer referencyjny: RZ/91/ZN/2020/PLNG.
4. Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na kompleksowej konserwacji, wykonywaniu drobnych napraw i regulacji w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2176) oraz dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń transportu bliskiego będących na wyposażeniu Terminalu LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu. Prace konserwacyjne wykonywane będą regularnie i każdorazowo zostaną potwierdzone wpisem w Dzienniku Konserwacji.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Kod CPV: 50000000 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50740000 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki postępowania dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Posiadanie uprawnień zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 (Dz. U. 2019 poz. 1008) w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia poparte co najmniej 3 realizacjami prac o podobnym zakresie jak podany w SOPZ. na instalacjach w zakładach przemysłowych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, jeżeli podmioty te są spółkami dominującymi lub zależnymi w stosunku do Wykonawcy w rozumieniu Art. 4 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie).
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
- Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu (w tym odbycie wizji lokalnej), na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
- Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 (Dz. U. 2019 poz. 1008) w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych.
- Wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem referencji od tych podmiotów.
Wzór wykazu zamówień:
prace o podobnym zakresie jak podany w SOPZ w zakładach przemysłowych
Przedmiot zamówienia
Data wykonania
Podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane
Referencje (nr pisma)
- Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
- Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- Zmiany treści SIWZ
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
- Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
- O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
- Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
- O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
- Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
- W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/91/ZN/2020/PLNG.
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/91/ZN/2020/PLNG.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
Artur Proć
tel. 885 270 542
e-mail: artur.proc@polskielng.pl
10. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl , dodając załącznik (skan podpisanej oferty lub oferta podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) w zakładce ,,załączniki" .
Oferta powinna być oznaczona: RZ/91/ZN/2020/PLNG OFERTA.
2. Termin składania ofert upływa dnia 19.01.2021 r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia / wartość zamówienia
Umowa będzie zawarta na czas określony na 35 miesięcy w terminie od 01.02.2021r. do 31.12.2023r. i będzie obowiązywała w tym okresie, lub do wyczerpania kwoty podanej w umowie, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14. Termin związania ofertą
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
- Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
- Zamawiający dokona oceny ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania oraz ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria zawarte w niniejszym SIWZ.
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium: cena - 100%,
- Oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:
cena łączna netto oferty najtańszej
_______________________________________ x 100 pkt
cena łączna netto oferty ocenianej
- O wyborze oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów (do dwóch miejsc po przecinku).
16. Podwykonawcy
Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji Zamówienia.
17. Waluta postępowania
Walutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa mammografu FUJIFILM Amulet Innovality wraz wraz z kalibracją całego systemu
- Naprawy urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 2
- Czyszczenie i naprawa elewacji wewnętrznej obłożonej kamieniem naturalnym - trawertynem
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach, obiektach niezabudowanych z zasobów SP, w gospodarowaniu ZMSP na terenie Osiedla Akademickiego Przyjaźń w W-wie w branży ogólnobudowlanej.
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontann na terenie miasta Opola