Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja i przegląd kotłowni oraz węzłów cieplnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Steyera 28
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 261242581, 261242323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i przegląd kotłowni oraz węzłów cieplnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a337180b-7508-4dc9-a6ab-5c1ea7028ff1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052008/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 KONSERWACJA I PRZEGLĄD KOTŁOWNI ORAZ WĘZŁÓW CIEPLNYCH.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokładnie opisano w Rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dokładnie opisano w Rozdziale V SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dokładnie opisano w Rozdziale V SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 05/KPW/INFR/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja i przegląd kotłowni oraz węzłów cieplnych wykonany będzie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ oraz w oparciu o wykaz kotłów grzewczych (gazowych, olejowych) oraz węzłów cieplnych (eksploatowanych w KPW Świnoujście) stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena (wartość) brutto oferty: 100%
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom będzie się odbywać wg następującej zasady:
cena najniższej zaproponowanej oferty
liczba punktów = ------------------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej - zgodnie z Rozdziałem IX pkt 10 ppkt 1) SWZ.Na spełnianie:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ:
a) jedna osoba nadzorująca, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych;
b) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające
do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
c) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające
do eksploatacji kotłów wodnych na paliwa stałe, płynne, gazowe, o mocy wyższej niż 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
d) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające
do eksploatacji aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji związanych z kotłami wodnymi na paliwa stałe, płynne i gazowe
o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
e) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające
do eksploatacji urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa;
f) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające
do eksploatacji aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń sterowania związanych z urządzeniami i instalacjami gazowymi o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa;
g) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające
do dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych
o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
h) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające
do dozoru nad eksploatacją kotłów wodnych na paliwa stałe, płynne, gazowe
o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi,
i) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające
do dozoru nad eksploatacją aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji związanych z kotłami wodnymi na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
j) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające
do dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa;
k) jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające
do dozoru nad eksploatacją aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń sterowania związanych z urządzeniami i instalacjami gazowymi o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa;
l) uprawnienia do chemicznego czyszczenia kotłów
wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia zgodnie
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
W/w dokumenty powinny zostać podpisane podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym (e-dowód).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawodo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców (tzw. Konsorcja lub spółki cywilne) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia;
2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy;
3) zmiany przepisów prawa mającej wpływ na realizację umowy i powodującej konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów (w szczególności zmiana wysokości podatku VAT);
4) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy lub rezygnacji z podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca lub sam wykonawca spełnia wymagania stawiane w SWZ i przepisach prawa;
5) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, pod warunkiem, że realizacja umowy przy pomocy podwykonawcy nie spowoduje zmiany świadczenia Wykonawcy wynikającej z niniejszej umowy;
6) wystąpienie okoliczności i przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania wykonywania usługi przez Zamawiającego;
7) wystąpienie innej nieprzewidzianej przez strony niezależnej okoliczności w postaci przeszkody obiektywnie uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy w szczególności wystąpieniem okoliczności uzasadniających zmianę, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, których charakter jest uprzedni w stosunku do możliwości wykonania zobowiązania w pierwotnym kształcie;
8) zmiany technologii wykonania prac, a co za tym idzie wynagrodzenia Wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują,
że wykonanie zamówienia bez zmiany technologii prac powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych;
9) zmianę osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę;
10) wystąpienia konieczności wykonania prac dodatkowych, o ile stały się niezbędne. Wówczas Zamawiający będzie mógł udzielić takiego zamówienia na podstawie podpisanego aneksu do umowy pod warunkiem, że całkowita wartość wszystkich zamówień (podstawowego oraz dodatkowego) nie przekroczy wartości progowych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Konserwacja i przegląd kotłowni oraz węzłów cieplnych.
- "Wynajem, obsługa i bieżące utrzymanie toalet przenośnych na terenie Miasta Świnoujście"
- Obsługa prawna Gminy Miasto Świnoujście
- Zwalczanie komarów na terenie Gminy Miasto Świnoujście w roku 2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA STRZELNICY PISTOLETOWEJ W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4369 W ŚWINOUJŚCIU
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i przegląd kotłowni oraz węzłów cieplnych.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Kielcach przy ul. Jana Pawła II nr 9.
- Przedmiot zamówienia stanowią usługi przeglądów technicznych lub przeglądów technicznych oraz serwisu urządzeń medycznych i laboratoryjnych będących w posiadaniu RCKiK w Krakowie
- BIEŻĄCE PRACE KONSERWACYJNE Z NAPRAWĄ ELEMENTÓW OSI STRZELECKICH NA STRZELNICY W BYDGOSZCZY
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Stargardzie, Myśliborzu, Pyrzycach i Gryfinie.
- Usługi przygotowania do badań dozorowych, napraw awaryjnych, serwisowania i legalizacji KSP-20, cystern paliwowych, stacji paliw i ich infrastruktury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.