eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych dotyczących podziałów nieruchomości na terenie miasta Szczecin o wartości zamówienia nie przekraczającej 207 000 Euro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Szczecin: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych dotyczących podziałów nieruchomości na terenie miasta Szczecin o wartości zamówienia nie przekraczającej 207 000 Euro
Numer ogłoszenia: 100324 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin , pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych dotyczących podziałów nieruchomości na terenie miasta Szczecin o wartości zamówienia nie przekraczającej 207 000 Euro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych dotyczących podziałów nieruchomości na terenie miasta Szczecin o wartości zamówienia nie przekraczającej 207 000 Euro.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w każdej z części i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: a) jeżeli składa ofertę na jedną część - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, b) jeżeli składa ofertę na dwie części - 2 różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) jeżeli składa ofertę na trzy części - 3 różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) jeżeli składa ofertę na cztery części - 4 różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, iż każda z osób przewidzianych do wykonania zamówienia posiada wymagane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, zgodnie z art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287, z późn. zmianami). Zakres 1: geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; Zakres 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy dotycząca zakresu prac geodezyjnych będących przedmiotem zamówienia, może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie w przypadku zmniejszenia zakresu tych prac, spowodowanego koniecznością dokonania rozgraniczenia nieruchomości lub jej części. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie zmniejszone proporcjonalnie do wartości niewykonanych prac. Zmiana postanowień niniejszej umowy dotycząca przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, może nastąpić na wniosek WYKONAWCY na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: 1)warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac terenowych, 2)nieodebrania korespondencji przez właścicieli/wieczystych użytkowników nieruchomości sąsiednich, co wydłuża wykonanie czynności na gruncie, wydanie i uprawomocnienie się decyzji. 3.W pozostałym zakresie zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE MAP ZE WSTĘPNYM PROJEKTEM PODZIAŁU I DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - do 5 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE MAP ZE WSTĘPNYM PROJEKTEM PODZIAŁU I DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - do 5 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas wykonania I etapu (ilość dni kalendarzowych) - 10
    • 3. czas wykonania II etapu (ilość dni kalendarzowych) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE MAP ZE WSTĘPNYM PROJEKTEM PODZIAŁU I DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - od 6 do 12 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE MAP ZE WSTĘPNYM PROJEKTEM PODZIAŁU I DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - od 6 do 12 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas wykonania I etapu (ilość dni kalendarzowych) - 10
    • 3. czas wykonania II etapu (ilość dni kalendarzowych) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONANIE MAP ZE WSTĘPNYM PROJEKTEM PODZIAŁU I DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - od 13 do 20 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE MAP ZE WSTĘPNYM PROJEKTEM PODZIAŁU I DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - od 13 do 20 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas wykonania I etapu ( ilość dni kalendarzowych) - 10
    • 3. czas wykonania II etapu ( ilość dni kalendarzowych) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYKONANIE MAP ZE WSTĘPNYM PROJEKTEM PODZIAŁU I DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - powyżej 20 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE MAP ZE WSTĘPNYM PROJEKTEM PODZIAŁU I DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - powyżej 20 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas wykonania I etapu (ilosć dni kalendarzowych) - 10
    • 3. czas wykonania II etapu (ilosć dni kalendarzowych) - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - do 5 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - do 5 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas wykonania prac (ilość dni kalendarzowych) - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - od 6 do 12 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - od 6 do 12 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas wykonania prac (ilosć dni kalendarzowych) - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - od 13 do 20 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - od 13 do 20 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas wykonania prac (ilosć dni kalendarzowych) - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - powyżej 20 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI) - powyżej 20 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas wykonania prac (ilosć dni kalendarzowych) - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI), zgodnie z art.95 pkt. 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami - do 3 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ DO ZATWIERDZENIA PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI (DZIAŁKI), zgodnie z art.95 pkt. 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami - do 3 projektowanych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. czas wykonywania prac (ilosć dni kalendarzowych) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.