Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba3d660-0dac-45fc-a686-33efaaf0bd90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt Projekt pn. „Region Pomerania żyje zrównoważonym zarządzaniem” (akronim POLSMA)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ba3d660-0dac-45fc-a686-33efaaf0bd903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie Zamawiającemu oferty (a także jej wycofanie) odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka „Oferty/wnioski”). Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcą w postępowaniu, w sprawach innych niż składanie oferty odbywać się będzie drogą elektroniczną przy
użyciu:
1) Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”) lub
2) poczty elektronicznej: (dzp@zut.edu.pl) lub adam.spychala@zut.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie oferty (a także jej
wycofanie) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka „Oferty/wnioski”)
2. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w postępowaniu, w sprawach innych niż składanie oferty odbywać się
będzie drogą elektroniczną przy użyciu:
1) Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem formularzy do komunikacji (w zakładce „Formularze”/ „Formularze do komunikacji”)
lub
2) poczty elektronicznej: (dzp@zut.edu.pl) lub adam.spychala@zut.edu.pl
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”, o których mowa w ust 3 pkt 1 powyżej,
wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej to 100 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została podana w załączniku nr 1 SWZ (zob. również dział II
SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 1 SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WEk/979-1068/2024/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 1 (zwanej dalej „Zadaniem nr 1”) jest dostawa stanowiska
do badania kolektora słonecznego typu próżniowo-rurowego oraz stanowiska
do badania układu turbiny wiatrowej i paneli fotowoltaicznych (dwa stanowiska
do wykorzystania energii cieplnej i wiatrowej, a także ich produkcji) wraz z wyposażeniem (dalej „SPRZĘT z Zadania nr 1”)
2. Opis minimalnych wymagań technicznych i innego rodzaju właściwości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej, w tym wyszczególnienie rodzaju i właściwości przywoływanego tam wyposażenia (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy w Zadaniu nr 1) podaje SWZ.
3. W zakres niniejszego zamówienia (realizacji dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych) wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego SPRZĘTU z Zadania nr 1 w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia”), które znajdować się będzie na terenie Szczecina. Konkretny adres i pomieszczenie Miejsca Dostarczenia Sprzętu w odniesieniu
do Zadania nr 1 podaje SWZ;
2) Zapewnienie Zamawiającemu licencji uprawniających Zamawiającego do legalnego korzystania z zaoferowanych w ramach Zadania nr 1 programów komputerowych (Oprogramowania), stosownie do postanowień § 2 ust. 4 Wzoru Umowy dla Zadania nr 1 (załącznik nr 5A SWZ);
3) Przeprowadzenie w Miejscu Dostarczenia SRZĘTU z Zadania nr 1 jego montażu oraz wykonaniu innego rodzaju stosownych czynności montażowo-instalacyjnych stanowisk składających się na przedmiot Zadania nr 1;
4) Wykonanie pierwszego próbnego uruchomienia w celu demonstracji poprawności działania (pracy) dla SPRZĘTU z Zadania nr 1, jak również przeprowadzenie
dla personelu Zamawiającego szkolenia, stosownie do postanowień w tym zakresie wskazanych w § 4 Wzoru Umowy dla Zadania nr 1 (załącznik nr 5A SWZ);
5) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na SPRZĘT z Zadania nr 1 w zakresie i na okres minimum wskazany w dziale V SWZ (dla Zadania nr 1);
6) Wydanie Zamawiającemu dokumentów wymaganych w § 5 Wzoru Umowy dla Zadania
nr 1 (załącznik nr 5A SWZ) na etapie wydania SPRZĘTU z Zadania nr 1.
4. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) w ramach Zadania nr 1 wchodzą również świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy
o zamówienie w Zadaniu nr 1, na etapie po wydaniu Zamawiającemu SPRZĘTU z tego Zadania
takie jak usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony SPRZĘT w Zadaniu nr 1.
5. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 3 i 4 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot Zadania nr 1, jak też inne warunki ich realizacji - zawierają postanowienia załącznika nr 5A SWZ (Wzór Umowy dla Zadania nr 1)
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 2 (zwanej dalej „Zadaniem nr 2”) jest dostawa Zestawów dydaktycznych i dydaktyczno-demonstracyjnych (trzy zestawy walizkowe) wraz z wyposażeniem (dalej „SPRZĘT z Zadania nr 2”).
2. Opis minimalnych wymagań technicznych i innego rodzaju właściwości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej, w tym wyszczególnienie rodzaju i właściwości przywoływanego tam wyposażenia (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy w Zadaniu nr 2) podaje SWZ.
3. W zakres niniejszego zamówienia (realizacji dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych) wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego SPRZĘTU z Zadania nr 2 w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia”), które znajdować się będzie na terenie Szczecina. Konkretny adres i pomieszczenie Miejsca Dostarczenia Sprzętu w odniesieniu
do Zadania nr 2 podaje SWZ;
2) Wykonanie pierwszego próbnego uruchomienia w celu demonstracji poprawności działania (pracy) dla SPRZĘTU z Zadania nr 2, jak również przeprowadzenie
dla personelu Zamawiającego szkolenia, stosownie do postanowień w tym zakresie wskazanych w § 4 Wzoru Umowy dla Zadania nr 2 (załącznik nr 5B SWZ);
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na SPRZĘT z Zadania nr 2 w zakresie i na okres minimum wskazany w dziale V SWZ (dla Zadania nr 2);
4) Wydanie Zamawiającemu dokumentów wymaganych w § 5 Wzoru Umowy dla Zadania
nr 2 (załącznik nr 5B SWZ) na etapie wydania SPRZĘTU z Zadania nr 2
4. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) w ramach Zadania nr 1 wchodzą również świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy
o zamówienie w Zadaniu nr 2, na etapie po wydaniu Zamawiającemu SPRZĘTU z tego Zadania
takie jak usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony SPRZĘT w Zadaniu nr 2.
5. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 3 i 4 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot Zadania nr 2, jak też inne warunki ich realizacji - zawierają postanowienia załącznika nr 5B SWZ (Wzór Umowy dla Zadania nr 2)
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części 3 (zwanej dalej „Zadaniem nr 3”) jest dostawa kamery termowizyjnej wraz z wyposażeniem (w tym oprogramowaniem) (dalej „SPRZĘT z Zadania nr 3”).
2. Opis minimalnych wymagań technicznych i innego rodzaju właściwości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej, w tym wyszczególnienie rodzaju i właściwości przywoływanego tam wyposażenia, w tym rodzaj programu komputerowego składającego na wskazane
tam oprogramowanie kamery termowizyjnej (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy w Zadaniu nr 3) podaje SWZ.
3. W zakres niniejszego zamówienia (realizacji dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych) wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego SPRZĘTU z Zadania nr 3 w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia”), które znajdować się będzie na terenie Szczecina. Konkretny adres i pomieszczenie Miejsca Dostarczenia Sprzętu w odniesieniu
do Zadania nr 3 podaje SWZ;
2) Zapewnienie Zamawiającemu licencji uprawniających Zamawiającego do legalnego korzystania z zaoferowanych w ramach Zadania nr 1 programów komputerowych (Oprogramowania), stosownie do postanowień § 2 ust. 4 Wzoru Umowy dla Zadania nr 3 (załącznik nr 5C SWZ);
3) Wykonanie pierwszego próbnego uruchomienia w celu demonstracji poprawności działania (pracy) dla SPRZĘTU z Zadania nr 3, jak również przeprowadzenie
dla personelu Zamawiającego szkolenia, stosownie do postanowień w tym zakresie wskazanych w § 4 Wzoru Umowy dla Zadania nr 3 (załącznik nr 5C SWZ);
4) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na SPRZĘT z Zadania nr 3 w zakresie i na okres minimum wskazany w dziale V SWZ (dla Zadania nr 3);
5) Wydanie Zamawiającemu dokumentów wymaganych w § 5 Wzoru Umowy dla Zadania
nr 3 (załącznik nr 5C SWZ) na etapie wydania SPRZĘTU z Zadania nr 3.
4. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) w ramach Zadania nr 3 wchodzą również świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy
o zamówienie w Zadaniu nr 3, na etapie po wydaniu Zamawiającemu SPRZĘTU z tego Zadania
takie jak usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony SPRZĘT w Zadaniu nr 3.
5. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 3 i 4 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot Zadania nr 3, jak też inne warunki ich realizacji - zawierają postanowienia załącznika nr 5A SWZ (Wzór Umowy dla Zadania nr 3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dowody na okoliczność, że Wykonawca spełnił łącznie przesłanki, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP – przy czym tylko w przypadku, gdy w odniesieniu do Wykonawcy składającego ofertę
(a w przypadku Oferty wspólnej składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do tego Wykonawcy, do którego) ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka „Oferty/Wnioski”)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wskazany w sekcji IV.4.3.2 ogłoszenia sposób określenia kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniu na punkty według zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację warunków zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, właściwą dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjętego w niniejszym postępowaniu (wraz ze wszystkimi jej załącznikami, w tym Wzorem Umowy; 3) Wzór Umowy – należy przez to rozumieć załączniki SWZ pn. Wzór Umowy odpowiednio dla danego Zadania (części zamówienia), tj. Załącznik nr 5A SWZ (jako Wzór Umowy dla Zadania nr 1), załącznik nr 5B SWZ (jako Wzór Umowy dla Zadania nr 2) oraz załącznik nr 5C SWZ (jako Wzór Umowy dla Zadania nr 3). W postępowaniu niniejszym (dla żadnego z Zadań) nie stosuje się umowy ramowej, dynamicznego system zakupów, ani aukcji elektronicznej. Zamówienie publiczne z niniejszego postępowania nie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej a jego realizacja nie jest ograniczona do programów zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Realizacja zamówienia nie zawiera żadnych usług, których świadczenie w Polsce jest zastrzeżone przepisami ustawowymi, wykonawczymi lub administracyjnymi dla określonych zawodów. O udzielenie niniejszego zamówienia (w ramach każdego z Zadań) nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art 108 ust. 1 ustawy PZP, jak tez Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie na podstawie (z przyczyn wskazanych w) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainęoraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM
- Dostawa aparatu do uwalniania substancji czynnej z komór dyfuzyjnych Franza wraz z komorami Franza oraz AED treningowego
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla pracowni studenckich Wydziału Chemii z podziałem na 4 zadania
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: ,,Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"
- MZJEw Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie - dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. "Zawodowa Małopolska".
- Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.