eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana DolnaPełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania związanego z budową Hali sportowej w mieście Mszana Dolna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Mszana Dolna: Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania związanego z budową Hali sportowej w mieście Mszana Dolna.
Numer ogłoszenia: 100344 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mszana Dolna , ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310417, faks 018 3311555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana-dolna.pl (BIP)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania związanego z budową Hali sportowej w mieście Mszana Dolna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania związanego z budową hali sportowej z wyposażeniem i zapleczem o wymiarach 28,70 m x 69,70 m . Budynek hali sportowej ,której zasadniczą część stanowi płyta sportowa o powierzchni 1.081,35 m2 , połączona z widownią na 266 miejsc siedzących. Hala sportowa połączona jest z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej poprzez łącznik z małą salką gimnastyczną położoną we wschodnim skrzydle szkoły, powierzchnia użytkowa obiektu do zrealizowania wynosi :2281,50 m2 powierzchnia zabudowy wynosi :1927,36 kubatura hali wraz z łącznikiem wynosi: 23124,00m3. Hala sportowa wyposażona będzie w instalacje: elektryczną , wodno- kanalizacyjną, kanalizację deszczową c.o. wentylację i p.poż..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. Wykonawca ma do dyspozycji osoby mające kwalifikacje do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia). Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże iż dysponuje: 1) inspektorem nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z polskim Prawem budowlanym, co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót konstrukcyjno - budowlanych), 2) inspektorem nadzoru robót drogowych (wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - zgodnie z polskim Prawem budowlanym, co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min 3 - letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w branży drogowej), 3) inspektorem nadzoru robót sanitarnych (wymagane wykształcenie wyższe w branży sanitarnej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z polskim Prawem budowlanym, co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót sieci i instalacji sanitarnych), 4) inspektorem nadzoru robót elektrycznych (wymagane wykształcenie wyższe techniczne w branży elektrycznej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z polskim Prawem budowlanym, co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych oraz aparatur kontrolno - pomiarowych i automatyki (AKPiA), - a także przedłoży dla wskazanych wyżej osób dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. Wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą liczbę tłumaczy wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia (we wszystkich godzinach pracy). 2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu min 3 prac podobnych do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna koordynację i zarządzanie robotami budowlanymi przy realizacji co najmniej 3 inwestycji kubaturowych w dziedzinie: hal widowiskowo - sportowych, pływalni, hal kongresowych, centrów kulturalnych (kino, teatr, opera), centrów handlowych - wielofunkcyjnych itp. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: Nr załącznika do SIWZ 1 Oświadczenia z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu. 1 2 Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać iż dysponuje następującymi osobami: 1) inspektorem nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez - zgodnie z polskim prawem budowlanym, co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 5 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót konstrukcyjno - budowlanych), 2) inspektorem nadzoru robót drogowych (wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - zgodnie z polskim Prawem budowlanym, co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min 3 - letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w branży drogowej), 3) inspektorem nadzoru robót sanitarnych (wymagane wykształcenie wyższe w branży sanitarnej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z polskim Prawem budowlanym, co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót sieci i instalacji sanitarnych), 4) inspektorem nadzoru robót elektrycznych (wymagane wykształcenie wyższe techniczne w branży elektrycznej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z polskim Prawem budowlanym, co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym min 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych oraz aparatur kontrolno - pomiarowych i automatyki (AKPiA), 2 3 Wykaz wykonanych usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać że wykonał min 3 prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna koordynację i zarządzanie robotami budowlanymi przy realizacji co najmniej 3 inwestycji kubaturowych w dziedzinie: hal widowiskowo - sportowych, pływalni, hal kongresowych, centrów kulturalnych (kino, teatr, opera), centrów handlowych - wielofunkcyjnych itp. 3 5 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wykazane w wykazie personelu - posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), w szczególności - kopie uprawnień budowlanych - wpis do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem z określonym w nim terminem ważności. 6 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7 Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę. 8 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 9 Harmonogram płatności Harmonogram sporządzony przez oferenta obejmujący realizację całego zadania w rozbiciu na miesiące 10 Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 12 Polisa OC Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z postanowieniami SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana-dolna.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mszana Dolna ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Mszana Dolna ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna, pokój nr 3 - Sekretariat Burmistrza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.