eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko ŚląskiePrzebudowa sieci cieplnej w rejonie ul. Srebrnej w Miasteczku Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Miasteczko Śląskie: Przebudowa sieci cieplnej w rejonie ul. Srebrnej w Miasteczku Śląskim
Numer ogłoszenia: 100384 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim , ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 393 80 01, faks 032 393 80 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci cieplnej w rejonie ul. Srebrnej w Miasteczku Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania na terenie Gminy Miasteczko Śląskie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa sieci cieplnej w rejonie ul. Srebrnej w Miasteczku Śląskim. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: a/ Remontowana sieć cieplna obejmuje sieć rozdzielczą oraz przyłącza cieplne do 31 odbiorców. Inwestycję podzielono na dwie gałęzie północną i południową. b/ Inwestycja obejmuje ok. 1200 mb. sieci rozdzielczej o średnicy DN65÷DN200 oraz 31 przyłączy w zakresie średnic DN32÷DN80 i o sumarycznej długości 920 mb. c/ Podstawowe parametry techniczne sieci są następujące: nominalna temperatura zasilania Tz = 95°C nominalna temperatura powrotu Tp = 70 °C maksymalne ciśnienie robocze pmax = 0,6 Mpa. d/ Projektowana sieć cieplna prowadzona jest od budynku dawnej kotłowni, obecnie rozdzielni ciepła z ciepłomierzem, dwoma gałęziami: południową w kierunku Miejskiego Ośrodka Kultury, zlokalizowanego przy ul. Srebrnej 24 i północną w kierunku hali sportowej, posadowionej przy ul. Dworcowej oraz ul. Sportowej 1 i należącej do kompleksu sportowego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Miasteczku Śląskim. Gałąź południowa wychodzi z przepompowni przez komorę, w której zabudowane są zawory odcinające. Do tej komory rurociągi zostaną doprowadzone z budynku odcinkiem 2 metrowym sieci napowietrznej. Komora na początku gałęzi południowej zostanie zachowana dla utrzymania miejsca montażu armatury odcinającej. W ramach projektu zakłada się wymianę odcinka sieci napowietrznej wraz z jego izolacją oraz montaż nowych kulowych zaworów odcinających DN200 w komorze. Dla gałęzi północnej zawory odcinające znajdują się w pomieszczeniu przepompowni. e/ Nowa sieć cieplna będzie zasadniczo prowadzona po trasie obecnego kanału cieplnego, który przebiega terenem trawników, chodników i dróg osiedlowych. Wyjątki - to trzy niewielkie odcinki biegnące równolegle do obecnej trasy. f/ Zakłada się likwidację wszystkich (7 szt.) istniejących obecnie komór na sieci kanałowej. g/ We wskazanych w projekcie miejscach przewiduje się zabudowanie armatury preizolowanej: zaworów odcinających bez lub z odpowietrzeniem. h/ Sieć preizolowaną planuje się wykonać wraz z instalacją sygnalizacji i lokalizacji zawilgocenia izolacji cieplnej (tzw. instalacja alarmowa). i/ W ramach remontu sieci osiedlowej, w węzłach cieplnych 31 budynków, wymienione zostaną odpowietrzenia 2xDN20, odcinki rur stalowych o długości około 2 x 2,0 m, które należy zaizolować izolacją cieplną. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia w oddzielnym postępowaniu o zamówienie publiczne wykonania systemu telemetrii na sieci cieplnej. Polegać on będzie na ułożeniu w tym samym wykopie, równolegle do rur preizolowanych, kabla telemetrycznego prowadzącego do poszczególnych liczników opomiarowania ciepła, zabudowanych szafką telemetryczną i zlokalizowanych w budynkach odbiorców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część D SIWZ) stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej lub - instalacyjno - inżynieryjnej. Ponadto wymaga się dla osób wykonujących prace spawalnicze kwalifikacji zgodnie z EN 287-1, uprawniające do stosowania danych technik spawania w odpowiednich grupach materiałów i zakresu średnic i pozycji spawania. Osoby te muszą posiadać aktualne świadectwo egzaminu spawacza na złącza rurowe (T) jedną z następujących metod spawania wg PN-EN 287-1+A1: 111, 114, 121, 131, 135, 137, 141 (spawy na sieci ciepłowniczej) oraz 311 (spawy w pomieszczeniach węzłów cieplnych). Osoby obsługujące mechaniczne urządzenia do spawania powinny mieć kwalifikacje zgodnie z EN 1418. 2.2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie sieci cieplnej o wartości minimum 1.000.000,00 zł (brutto). 2.3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. 2.4. Wykonawca winien posiadać zabezpieczenie finansowe zapewniające wykonanie zamówienia w wysokości 1.000.000,00 zł. W przypadku gdy w dokumencie wystawionym przez bank lub spółdzielczą kasę oszczędnościową-kredytową wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa określona zostanie liczbą np. siedmiocyfrową, Zamawiający uzna, iż jest to najmniejsza możliwa liczba - w tym przypadku 1.000.000 zł. UWAGA! Jeśli Wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełniania albo nie spełniania, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie VI SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ZAŁĄCZNIK NR 1 do formularza oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w wymaganej specjalności, a także aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - wzór ZAŁĄCZNIK NR 2 do formularza oferty. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg wzoru ZAŁĄCZNIKA NR 2 do formularza oferty. 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie - wzór ZAŁĄCZNIK NR 3 do formularza oferty. 1.6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 1.7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie wymaganej kwoty lub zdolności kredytowej do wymaganej wartości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Kosztorys ofertowy uproszczony..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.miasteczko-slaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.