Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Jaworzno: Budowa rampy dla osób niepełnosprawnych przy Przychodni Podwale w Jaworznie ul. Nosala 5
Numer ogłoszenia: 100477 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o. , ul. Grunwaldzka 235, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 616-57-51, faks 0-32 616-57-51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlo.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa rampy dla osób niepełnosprawnych przy Przychodni Podwale w Jaworznie ul. Nosala 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa rampy dla osób niepełnosprawnych przy Przychodni Podwale w Jaworznie ul. Nosala 5 Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie układu ciągu pieszego i rampy dla osób niepełnosprawnych w celu pokonania wysokości 96 cm z poziomu chodnika przy ul. Podwale do poziomu I. piętra przychodni oraz wykonanie niezbędnego remontu niektórych pomieszczeń przychodni. Budowa rampy obejmuje: wykonanie wykopu oraz odpowiednie ukształtowanie skarp, wykonanie i uzupełnienie podbudowy powierzchni niezbędnej do wykonania prac budowlanych związanych z wykonaniem fragmentu chodnika, rozplantowanie pozostałych mas ziemnych w obrębie rampy dla osób niepełnosprawnych, ułożenie typowych prefabrykowanych ścian oporowych, wykonanie podbudowy z tłucznia stabilizacyjnego mechanicznie, wykonanie podsypki piaskowo - cementowej pod kostki betonowe, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - ułożenie bruków, wykonanie żelbetonowych fundamentów pod stalową konstrukcją pochylni, wykonanie konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie, umieszczenie prefabrykowanych płyt w stalowej konstrukcji pochylni oraz montaż balustrad. Remont pomieszczeń obejmuje: wykucie otworu drzwiowego wraz z zamontowaniem drzwi, wydzielenie gabinetu ścianką działową, malowanie emulsyjne, uzupełnienie posadzki, wykonanie zadaszenia przed wejściem. 2. Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie technicznym załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawca dodatkowo: - wykona prace związane z niezbędną przebudową instalacji c.o., w szczególności należy dokonać przeniesienia istniejącego grzejnika (zlokalizowanego w miejscu przeznaczonym na wykucie otworu i montaż drzwi wejściowych) na ścianę boczną wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c.o., oraz dokonać demontażu naczynia wzbiorczego c.o., - dokona zabudowy kurtyny powietrznej z podłączeniem do instalacji elektrycznej, - dokona wycinki czterech drzew (w tym głóg o średnicy 11 cm, trzy drzewa owocowe o średnicy do 12cm).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert w jednej lub kilku z n/w form: a) w pieniądzu (zł) na konto Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. - ING Bank Śląski o/ Jaworzno nr 46 1050 1360 1000 0023 1565 5999 (kwota wadium musi być na koncie Zamawiającego w ww. terminie). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr. 109, poz. 1158, z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia (np. budowa rampy, pomostu itp.) o wartości co najmniej 50000 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlo.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 235
43-600 Jaworzno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 235 43-600 Jaworzno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, do budynków mieszkalnych i obiektów użytkowych (...).
- "Sukcesywne przygotowanie posiłków dla dzieci szkolnych i przedszkolnych wraz z dostawą od stycznia do grudnia 2025''
- Sukcesywne przygotowywanie trzech posiłków dziennie dla dzieci z oddziałów przedszkolnych od stycznia do sierpnia 2025 r. i obiadu dla dzieci szkolnych wraz z dostawą od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od stycznia do czerwca 2025"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 15 im. Jana Brzechwy w Jaworznie na 2025r.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na I PÓŁROCZE 2025r."
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.