To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-28
Lwówek: Wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 383547 w kierunku wsi Zgierzynka.
Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych
2008-2011.
Numer ogłoszenia: 100497 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85088 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 383547 w kierunku wsi Zgierzynka. Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym, wykonanym dla zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 383547 w kierunku wsi Zgierzynka, przez inż. Andrzeja Romana - upr. drogowe Nr 279/94/OL, dla którego Zamawiający dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania przebudowy drogi na działkach nr ewid. 15, 16, 59, 143, 283, 319 do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu w dn. 25.09.2009r. Przebudowa drogi gminnej łączącej drogę krajową Nr 92 z miejscowością Zgierzynka obejmuje odcinek drogi gminnej - klasy L (lokalnej) od skrzyżowania z drogą krajową Nr 92 (w miejscu poszerzenia jezdnia od km 0+000,0 do km 1+970,0 - granica robót bitumicznych, wraz z drogami towarzyszącymi tworzącymi skrzyżowanie w km 1+895,0 - w miejscowości Zgierzynka. Wszystkie działki na których ma zostać wykonana przebudowa są własnością Gminy Lwówek. Zamawiający posiada pozytywną opinię Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu dotyczącą przebudowy drogi gminnej nr 383547 w kierunku na Zgierzynkę, w obrębie skrzyżowania z drogą krajową nr 92. 2. Przedmiot zamówienia określa; - projekt budowlany do tego zadania - zał. nr 10 do siwz, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - opracowania od 1-18 a w tym; roboty pomiarowe, usunięcie warstwy humusu, roboty rozbiórkowe, wykopy, wykonanie nasypów, kanalizacja deszczowa, korytowanie-profilowanie-zagęszczanie, warstwa odsączająca, skropienie emulsją, podbudowa z kruszywa, nawierzchnia z betonu asfaltowego, frezowanie nawierzchni asfaltowej, nawierzchnia z kostki betonowej, oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe - zał. nr 11 do siwz, - przedmiary robót do wykonania - zał. nr 12 do siwz (Zamawiający uznaje, że przedmiary mają jedynie znaczenie pomocnicze i stanowią podstawę informacyjną dla Wykonawcy co do zakresu robót do wykonania), 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w opisie technicznym projektu budowlanego, a w tym między innymi: 1) wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 grub. 5cm na drodze gminnej Nr 383547 o całkowitej długości 1.970,0m przy szerokości od 5,0 do 6,0m, z poprzecznym spadkiem daszkowym - 2%, jednostronnym na łukach poziomych i w miejscu projektowanego chodnika, 2) lokalne frezowania drogi w msc. Zgierzynka, 3) przebudowa zatoki autobusowej strona lewa w msc. Zgierzynka o szer. 3,00m, 4) budowa miejsc postojowych strona lewa w msc. Zgierzynka o szer. 2,50m, 5) budowę chodników o szer. 1,50m - strona lewa i prawa w ciągu drogi gminnej w granicach msc. Zgierzynka wraz ze zjazdami indywidualnymi, 6) wzmocnienie obustronne pobocza szer. 0,75m kruszywem łamanym 0/22mm lub destruktem asfaltowym na odcinku do msc. Zgierzynka. 7) wykonanie oznakowań pionowych i poziomych. W zakres prac wchodzi wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i tymczasowych: m.in. roboty pomiarowe i towarzyszące, organizacja ruchu, zabezpieczenie ewentualnych przeszkód napotkanych w wykopach itp. Uwagi: 1) jeżeli w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały przedstawione wskazania techniczne lub materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego zamówienia, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym także, w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 2) zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie gminy Lwówek na 2010r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba). 3) sporządzenie oferty wymaga obligatoryjnego zapoznania się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i ewentualną korektę dołączonych przedmiarów z uwzględnieniem wszystkich innych robót możliwych do wykonania przy przedmiotowej przebudowie drogi (a w tym przewidzieć ewentualne frezowania nawierzchni i remonty cząstkowe oraz inne, odnieść projektowaną przebudowę odcinka drogi do istniejących rzędnych nawierzchni jezdni i pasa drogi). 4) z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wszystkie uzgodnienia dotyczące ewentualnych szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia, a nie uściślone w projekcie przebudowy będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg. 4. Roboty inne i prace towarzyszące przedmiotowi zamówienia: 1) obsługa geodezyjna robót drogowych i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (2 egz.), 2) wykonanie organizacji ruchu na czas budowy, 3) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych, montaż elementów zabezpieczających i informacyjnych. Na czas prowadzenia robót ustawić odpowiednie znaki ostrzegawcze oraz zapewnić właściwe zabezpieczenie i oświetlenie wykopów, a po zakończeniu robót teren uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego, 4) wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń i innych podczas wykonywania robót, wyrządzonych szkód, w przypadku zaistnienia takich okoliczności, doprowadzenie uzbrojenia do stanu wymaganego przez administratora tych urządzeń (przeszkód) usytuowanych w istniejącym pasie drogowym (np. uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefoniczne energetyczne, drzewa - podkłady geodezyjne na których została sporządzona dokumentacja projektowa mogą nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze), 5) przy wykonywaniu robót w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych wykopy należy wykonać ręcznie, w celu dokładnej ich lokalizacji oraz dokonać właściwego zabezpieczenia odkrytego uzbrojenia, nie wyklucza się istnienia w terenie innego uzbrojenia podziemnego nie naniesionego na dostarczonej mapie, 6) przed przystąpieniem do robót należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, oraz gestorów sieci uzbrojenia znajdującego się w rejonie wykonywania robót, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia, 7) wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikającą z ryzyka prowadzenia robót drogowych w otwartym terenie, 8) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie elementy wymienione w pkt. III niniejszej siwz i mające wpływ na cenę ofertową przedmiotu zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, zawartymi w siwz, projekcie budowlanym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, z zastosowaniem materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z polskich norm przenoszące normy europejskie, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego, prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 6) Wykonawca zapewnia w zakresie własnym wywóz i utylizację odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy. 6. Inne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp, 2) wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotowej modernizacji oraz ich parametry jakościowo techniczne muszą odpowiadać parametrom wytyczonym przez Wspólnotę (Unię Europejską), muszą posiadać atesty lub certyfikaty akceptowalne przez Unię i muszą pochodzić z Uni, bądź z jednego z krajów stowarzyszonych w ramach Unii (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę projektu technicznego w opisie technicznym, dokumentacji projektowej bądź zaproponowane przez Wykonawcę po akceptacji projektanta), 3) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do akceptacji projektu umowy (z uwagami lub bez), przez jego podpisanie i parafowanie każdej ze stron, 4) Wykonawca przystępujący do postępowania musi obligatoryjne zapoznać się z terenem w którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia. 7. Wymagania organizacyjne 1) Przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, przy których będą wykonywane roboty budowlane, w przypadku powstania szkód wyrządzonych przez Wykonawcę, 2) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po dokonaniu odbioru końcowego robót kartę gwarancyjną (dokument udzielenia gwarancji) na wykonany przedmiot zamówienia. 8. Wymagania dotyczące gwarancji 1) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty obejmującej wszystkie etapy z dokumentacji technicznej, termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru robót, 2) Wykonawca przekaże dokumenty gwarancyjne producentów wbudowanych przez siebie urządzeń technicznych, i zainstalowanego osprzętu, 3) Udzielona gwarancja nie wyklucza dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego w tytułu rękojmi za wady, początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po pozytywnym podpisaniu końcowego protokółu odbioru robot..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH S.A. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH S.A. W UPADŁOŚCI
- Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno - Drogowych S.A., ul. Poznańska 42, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 568516,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 609327,41
Oferta z najniższą ceną: 609327,41 / Oferta z najwyższą ceną: 783759,96
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.