eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LwówekWykonanie robót budowlanych pn.Przebudowa drogi gminnej nr 383547 w kierunku wsi Zgierzynka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-25

Lwówek: Wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 383547 w kierunku wsi Zgierzynka.
Numer ogłoszenia: 85088 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek , ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 383547 w kierunku wsi Zgierzynka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym, wykonanym dla zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 383547 w kierunku wsi Zgierzynka, przez inż. Andrzeja Romana - upr. drogowe Nr 279/94/OL, dla którego Zamawiający dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania przebudowy drogi na działkach nr ewid. 15, 16, 59, 143, 283, 319 do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu w dn. 25.09.2009r. Przebudowa drogi gminnej łączącej drogę krajową Nr 92 z miejscowością Zgierzynka obejmuje odcinek drogi gminnej - klasy L (lokalnej) od skrzyżowania z drogą krajową Nr 92 (w miejscu poszerzenia jezdnia od km 0+000,0 do km 1+970,0 - granica robót bitumicznych, wraz z drogami towarzyszącymi tworzącymi skrzyżowanie w km 1+895,0 - w miejscowości Zgierzynka. Wszystkie działki na których ma zostać wykonana przebudowa są własnością Gminy Lwówek. Zamawiający posiada pozytywną opinię Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu dotyczącą przebudowy drogi gminnej nr 383547 w kierunku na Zgierzynkę, w obrębie skrzyżowania z drogą krajową nr 92. 2. Przedmiot zamówienia określa; - projekt budowlany do tego zadania - zał. nr 10 do siwz, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - opracowania od 1-18 a w tym; roboty pomiarowe, usunięcie warstwy humusu, roboty rozbiórkowe, wykopy, wykonanie nasypów, kanalizacja deszczowa, korytowanie-profilowanie-zagęszczanie, warstwa odsączająca, skropienie emulsją, podbudowa z kruszywa, nawierzchnia z betonu asfaltowego, frezowanie nawierzchni asfaltowej, nawierzchnia z kostki betonowej, oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe - zał. nr 11 do siwz, - przedmiary robót do wykonania - zał. nr 12 do siwz (Zamawiający uznaje, że przedmiary mają jedynie znaczenie pomocnicze i stanowią podstawę informacyjną dla Wykonawcy co do zakresu robót do wykonania), 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w opisie technicznym projektu budowlanego, a w tym między innymi: 1) wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 grub. 5cm na drodze gminnej Nr 383547 o całkowitej długości 1.970,0m przy szerokości od 5,0 do 6,0m, z poprzecznym spadkiem daszkowym - 2%, jednostronnym na łukach poziomych i w miejscu projektowanego chodnika, 2) lokalne frezowania drogi w msc. Zgierzynka, 3) przebudowa zatoki autobusowej strona lewa w msc. Zgierzynka o szer. 3,00m, 4) budowa miejsc postojowych strona lewa w msc. Zgierzynka o szer. 2,50m, 5) budowę chodników o szer. 1,50m - strona lewa i prawa w ciągu drogi gminnej w granicach msc. Zgierzynka wraz ze zjazdami indywidualnymi, 6) wzmocnienie obustronne pobocza szer. 0,75m kruszywem łamanym 0/22mm lub destruktem asfaltowym na odcinku do msc. Zgierzynka. 7) wykonanie oznakowań pionowych i poziomych. W zakres prac wchodzi wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i tymczasowych: m.in. roboty pomiarowe i towarzyszące, organizacja ruchu, zabezpieczenie ewentualnych przeszkód napotkanych w wykopach itp. Uwagi: 1) jeżeli w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały przedstawione wskazania techniczne lub materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego zamówienia, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym także, w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 2) zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie gminy Lwówek na 2010r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba). 3) sporządzenie oferty wymaga obligatoryjnego zapoznania się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i ewentualną korektę dołączonych przedmiarów z uwzględnieniem wszystkich innych robót możliwych do wykonania przy przedmiotowej przebudowie drogi (a w tym przewidzieć ewentualne frezowania nawierzchni i remonty cząstkowe oraz inne, odnieść projektowaną przebudowę odcinka drogi do istniejących rzędnych nawierzchni jezdni i pasa drogi). 4) z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wszystkie uzgodnienia dotyczące ewentualnych szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia, a nie uściślone w projekcie przebudowy będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg. 4. Roboty inne i prace towarzyszące przedmiotowi zamówienia: 1) obsługa geodezyjna robót drogowych i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (2 egz.), 2) wykonanie organizacji ruchu na czas budowy, 3) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych, montaż elementów zabezpieczających i informacyjnych. Na czas prowadzenia robót ustawić odpowiednie znaki ostrzegawcze oraz zapewnić właściwe zabezpieczenie i oświetlenie wykopów, a po zakończeniu robót teren uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego, 4) wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń i innych podczas wykonywania robót, wyrządzonych szkód, w przypadku zaistnienia takich okoliczności, doprowadzenie uzbrojenia do stanu wymaganego przez administratora tych urządzeń (przeszkód) usytuowanych w istniejącym pasie drogowym (np. uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefoniczne energetyczne, drzewa - podkłady geodezyjne na których została sporządzona dokumentacja projektowa mogą nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze), 5) przy wykonywaniu robót w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych wykopy należy wykonać ręcznie, w celu dokładnej ich lokalizacji oraz dokonać właściwego zabezpieczenia odkrytego uzbrojenia, nie wyklucza się istnienia w terenie innego uzbrojenia podziemnego nie naniesionego na dostarczonej mapie, 6) przed przystąpieniem do robót należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, oraz gestorów sieci uzbrojenia znajdującego się w rejonie wykonywania robót, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia, 7) wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikającą z ryzyka prowadzenia robót drogowych w otwartym terenie, 8) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie elementy wymienione w pkt. III niniejszej siwz i mające wpływ na cenę ofertową przedmiotu zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, zawartymi w siwz, projekcie budowlanym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, z zastosowaniem materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z polskich norm przenoszące normy europejskie, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego, prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 6) Wykonawca zapewnia w zakresie własnym wywóz i utylizację odpadów budowlanych wytworzonych na placu budowy. 6. Inne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp, 2) wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotowej modernizacji oraz ich parametry jakościowo techniczne muszą odpowiadać parametrom wytyczonym przez Wspólnotę (Unię Europejską), muszą posiadać atesty lub certyfikaty akceptowalne przez Unię i muszą pochodzić z Uni, bądź z jednego z krajów stowarzyszonych w ramach Unii (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę projektu technicznego w opisie technicznym, dokumentacji projektowej bądź zaproponowane przez Wykonawcę po akceptacji projektanta), 3) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do akceptacji projektu umowy (z uwagami lub bez), przez jego podpisanie i parafowanie każdej ze stron, 4) Wykonawca przystępujący do postępowania musi obligatoryjne zapoznać się z terenem w którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia. 7. Wymagania organizacyjne 1) Przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, przy których będą wykonywane roboty budowlane, w przypadku powstania szkód wyrządzonych przez Wykonawcę, 2) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po dokonaniu odbioru końcowego robót kartę gwarancyjną (dokument udzielenia gwarancji) na wykonany przedmiot zamówienia. 8. Wymagania dotyczące gwarancji 1) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty obejmującej wszystkie etapy z dokumentacji technicznej, termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru robót, 2) Wykonawca przekaże dokumenty gwarancyjne producentów wbudowanych przez siebie urządzeń technicznych, i zainstalowanego osprzętu, 3) Udzielona gwarancja nie wyklucza dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego w tytułu rękojmi za wady, początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po pozytywnym podpisaniu końcowego protokółu odbioru robot..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Jeżeli w trakcie realizacji umowy i wykonywania robót wystąpią zmiany rozwiązań technicznych równorzędne, lub polepszające funkcjonalnie układu przebudowy drogi od tego jakie przewiduje projekt budowlany, lub wystąpią inne roboty niezawinione przez Wykonawcę, które nie dają się przewidzieć przed rozpoczęciem robót i na etapie projektowania, wymagające dodatkowego wynagrodzenia, Wykonawca wykona je jedynie na wyraźne polecenie Zamawiającego, na podstawie oddzielnego, dodatkowego zamówienia - dodatkowej umowy realizowanej zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6) ustawy Pzp, dla którego zostanie sporządzona przez Wykonawcę dodatkowa wycena w oparciu o obowiązujące katalogi nakładów rzeczowych i złożoną ofertę, zgodnie z cenami jednostkowymi czynników cenotwórczych do tego zadania, jednakowych jak przyjęte w złożonej ofercie podstawowej i faktycznie wykonanych ilości robót (potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) prowadzą działalność gospodarczą, odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu, 2) posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dysponują minimum jedną osobą - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg - odpowiedzialnym za realizację robót, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm. i dysponującym aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - kierownika budowy, osoby uprawnionej i zdolnej (przewidzianej) do wykonania przedmiotowego zamówienia, 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy drogowe roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (układanie nawierzchni asfaltowych o wartości co najmniej 700.000,00zł, dla jednego zadania, na powierzchni nie mniejszej niż 10.000m2 w jednym miejscu) i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dołączą wykaz ewentualnych podwykonawców przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia z określeniem rodzaju powierzonej części zamówienia do wykonania, wartości powierzonej części zamówienia i udziału procentowego w zakresie realizacji przedsięwzięcia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek w wysokości min. 500.000,00zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), lub informacja z banku, że może on udzielić Wykonawcy kredytu w wysokości minimum 500.000,00zł na realizację przedmiotowego zamówienia, po spełnieniu warunków banku, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku, 2) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz cenowy - OFERTA, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - zał. nr 1 do siwz, w załączeniu kosztorys ofertowy - kalkulacja kosztorysowa zadania w oparciu o metodę uproszczoną, polegającą na kalkulacji w oparciu o ceny jednostkowe robót, uwaga; ponieważ obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunek Zamawiającego, że ten nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia i poszczególnych jego części. 3) Udzielą zamawiającemu zgody na wydłużony okres płatności faktur częściowych dla poszczególnych zadań z harmonogramu rzeczowo - finansowego (zł. nr 8 do siwz) do 30 dni po pozytywnych dokonaniach odbiorów częściowych i końcowego odbioru robót. 4) Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę (parafowana każda strona) podpisany bez zastrzeżeń lub z wyszczególnionymi zastrzeżeniami 5) Wypełniona tabela czynników cenotwórczych, - podstawa dla ewentualnych robót dodatkowych 6) Oświadczenie o zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz jej cenę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie (na nośniku elektronicznym - płyta CD) w UMiG w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.