Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-12
Nowa Ruda: Remont dachu budynku ul. Świdnicka 97 w Nowej Rudzie
Numer ogłoszenia: 100627 - 2007; data zamieszczenia: 12.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowej Rudzie, ul. Srebrna 1a, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8722202, 8722203, fax 074 8722204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.bip.info.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku ul. Świdnicka 97 w Nowej Rudzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku ul. Świdnicka 97 w Nowej Rudzie. 1.2) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dachu. 1.3) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Świdnicka 97 w Nowej Rudzie. 1.4) Wartość lub zakres zamówienia: przedstawiono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wartość wadium ustala się w wysokości 1.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy, tj.: Bank Zachodni WBK S.A. Oddział Nowa Ruda, numer: 60-1090-2330-0000-0005-9600-0012. 4.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z przepisami zawartymi w art. 46 ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: przedstawiono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: przedstawiono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Srebrna 1a, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Srebrna 1a nr lokalu - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Odbudowa drogi ul. Stara Droga w kilometrażu 0+000,00-3+121,00 (powódź wrzesień 2024r.)"
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Budowa parku miejskiego przy ul. Świdnickiej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórnicznych obszarów na zielone obszary transformacji miejskiej"
- Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Woliborzu
- "Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gminie Miejskiej Nowa Ruda"
- "Zagospodarowanie terenu w otoczeniu Miejskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. Regeneracja przestrzeni Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja Programu MALUCH+ - utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat trzech
- Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego im. Jana Pawła II w Suchedniowie w celu utworzenia miejsca opieki dla dzieci do lat trzech.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- "Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla seniorów z Gminy Wolbrom"
- ROBOTY REMONTOWE WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 4 I UL. WIĘCKOWSKIEGO 5 WE WROCŁAWIU.
- Remont dachu w Domu Pomocy Społecznej "Zakątek" w Sosnowcu
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.