Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-13
Wola Prażmowska: Remont łazienek i klatki schodowej w Szkole Podstawowej w Uwielinach
Numer ogłoszenia: 100680 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Prażmów z siedzibą w Woli Prażmowskiej, ul. Główna 57, 05-505 Wola Prażmowska, woj. mazowieckie, tel. 022 7270177, fax 022 7270522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prazmow.go.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.prazmow.go.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek i klatki schodowej w Szkole Podstawowej w Uwielinach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na całość zamówienia składa się wykonanie następujących robót : 1. Rozbiórka istniejących kabin ustępowych, drewnianych, okładanych glazurą do wysokości 1,5 m ok. 38 m2 2. Demontaż istniejących drzwi z ościeznicami, z dostosowaniem otworów do zamontowania drzwi \90/200\ oraz montaż tych drzwi -4 szt. 3. Wykonanie ścianek z kartongipsu (wodoodporny) na ruszcie metalowym grubości 12 cm ok. 5,4 m2 4. Wykonanie ścianek z kartongipsu (wodoodporny) na ruszcie metalowym grubości 6 cm - oddzielenia kabin ustępowych wysokości 2 m z prześwitem nad podłogą 15 cm ok. 16,0 m2 5. Zakup i montaż drzwi z futrynami \90/200\ - 9 szt. 6. Zakup i ułożenie glazury (z niezbędnymi materiałami) do wysokości 2 m ok. 150,0 m2 7. Zakup i ułożenie gresu antypoślizgowego na podłogach (z niezbędnymi materiałami) na istniejącym lastriku - ok. 45,0 m2 8. Wymiana rur kanalizacyjnych (istniejących żeliwnych) na PCV z obudową pionów kartongipsem 9. Dostosowanie instalacji wodnych do nowych rozwiązań 10. Zakup i zamontowanie nowych WC - kompaktów - 8 szt. 11. Zakup i zamontowanie nowych pisuarów - 3 szt. 12. Zakup i zamontowanie nowych umywalek z bateriami - 7 szt. 13. Zakup i zamontowanie nowych term elektrycznych na ciepła wodę po 60 l - 2 szt. 14. Dostosowanie instalacji elektrycznych do nowych rozwiązań Zamontowanie wentylatorów mechanicznych sterowanych wyłącznikiem światła -3 szt. 15. Malowanie - ok. 72,0 m2 16. Klatka schodowa: obłożenie schodów i podestu gresem z dołożeniem jednego stopnia, malowanie, zamontowanie nowej poręczy balustrady
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.43.21.12 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 5) w okresie ostatnich 3 lat w firmie, którą reprezentujemy, nie zachodziły przypadki, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych, 6) nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego ani jej upadłość nie została ogłoszona, nie jest poddana procesowi likwidacyjnemu, a jej sprawy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym, 7) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne lub uzyskała prze¬widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu, 8) urzędujący członkowie władz firmy, w szczególności osoby określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 9) w stosunku do firmy, którą reprezentujemy, nie orzeczono zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem niniejszego postępowania i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych przez tych autorów. Metoda spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a/ wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z wypełnionym kosztorysem ślepym (podpisane przez upoważnioną osobę) z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, b/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, c/ parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik 3, d/ oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót e/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f/ wykaz osób będących wykonywać zamówienie z informacją o posiadanych przez nich kwalifikacjach do wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prazmow.go.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Prażmów z/s w Woli Prażmowskiej ul. Główna 57 05-505 Wola Prażmowska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Prażmów z/s w Woli Prażmowskiej ul. Główna 57 05-505 Wola Prażmowska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.