To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-25
Pszów: Zakup wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu sportowego, muzycznego, multimedialnego dla potrzeb realizacji projektu pt. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i
Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 100776 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44682 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie, ul. Traugutta 48, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 32 455 90 55, faks 32 453 12 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów i pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu sportowego, muzycznego, multimedialnego dla potrzeb realizacji projektu pt. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów i pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części, w tym: I CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW I POMOCY DYDAKTYCZNYCH II CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO III CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MUZYCZNEGO IV CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 3. Szczegółowy opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilości materiałów i pomocy dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz innymi wymogami) zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 4.1. Pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (kontakt telefoniczny, e-mailowy) w okresie realizacji usługi. 4.2. Informowanie o stanie realizacji zamówienia, pojawiających się problemach istotnych dla realizacji zamówienia. 4.3. Dostarczenie na własny koszt fabrycznie nowych materiałów i pomocy dydaktycznych bez wad pod wskazany przez Zamawiającego adres zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. Produkty będą zabezpieczone w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. 4.4. Dostarczenie przedmiotu umowy w zapakowanych pakietach zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. Zapakowane pakiety należy oznakować numerem pakietu. 4.5. Przekazanie przy odbiorze przedstawicielowi Zamawiającego niezbędnych instrukcji dotyczących sposobu korzystania z materiałów i pomocy dydaktycznych, atestów i gwarancji udzielonych przez producentów. 4.6. Wykonywanie działań w zakresie 12 miesięcznej rękojmi oraz działań gwarancyjnych i serwisowych w okresie gwarancji oraz pokrycia wszystkich kosztów z nimi związanych. 4.7. W ramach Części III oraz Części IV Wykonawca dostarczy wraz z potwierdzeniem przekazania-odbioru sprzętu, plik w formacie MS Excel (xls) zawierający wszystkie nazwy i numery seryjne dostarczanego sprzętu. 5. Informacje ogólne 5.1. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5 do specyfikacji. 5.2. W przypadku wyczerpania nakładów książek w hurtowniach Zamawiający dopuszcza tytuły pokrewne o równoważnych treściach. 5.3. Jeżeli w SIWZ wskazano nazwę własną jakiegokolwiek przedmiotu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanego w SIWZ, tj. spełniające wymagania określone przez Zamawiającego, o parametrach dotyczących wielkości oraz rodzaju wykonanego materiału nie gorszych niż te wskazane w SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu, a nie jego producenta.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW I POMOCY DYDAKTYCZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMYK S.C. Wanda Kurczyna, Jolanta Zimna, ul. Dęblińska 11, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41958,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46898,48
Oferta z najniższą ceną: 42383,35 / Oferta z najwyższą ceną: 52140,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOTO SPORT Firma Handlowa S.C., Gerda Pluta, Henryka Peczka, ul. Księżnej Konstancji 9, 44-300 Wodzisław Śl., kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10681,02
Oferta z najniższą ceną: 10681,02 / Oferta z najwyższą ceną: 16893,83
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MUZYCZNEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6810,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4366,50
Oferta z najniższą ceną: 4366,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7224,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65663,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60516,00
Oferta z najniższą ceną: 54191,34 / Oferta z najwyższą ceną: 81243,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PSZOWA
więcej: przetargi w Pszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.