eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlonowaWzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi



Ogłoszenie z dnia 2025-02-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,

1.5.2.) Miejscowość: Klonowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 84 93

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078688/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „„Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi”, Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Platforma ta jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl włączając w to proces składania ofert.
2. Zamawiający informuje, że dokładny adres strony internetowej odnoszący się bezpośrednio do widoku postępowania to: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f
3. Zamawiający informuje, że postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia. Identyfikator (ID) postępowania: ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca, którego zamiarem jest wzięcie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi” musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie szczegółowe informacje na temat otwierania kont oraz zasady i regulaminy korzystania z Platformy e-Zamówienia określają regulaminy Platformy e-Zamówienia dostępne na stronie https://ezamowienia.gov.pl , w szczególności w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Zamawiający informuje, że przeglądanie oraz pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że korzystanie w pełnym zakresie z „Formularzy kontaktowych” na Platformie e-Zamówienia wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że do korzystania z „Formularzy kontaktowych” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie wysłane oraz odebrane wiadomości są widoczne dla Wykonawcy po zalogowaniu się i w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Zamawiający informuje, że sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektronicznej treści musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5. Zamawiający informuje, że komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze – „Formularze kontaktowe”. Za pośrednictwem „Formularzy kontaktowych” odbywać się będzie w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. „Formularze kontaktowe” umożliwiają także dodatnie załącznika do przesyłanej wiadomości.
6. Zamawiający informuje, że w przypadku załączników, które zgodnie z Ustawą Pzp i/lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem profilem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone (zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby), podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. Zgodnie z tym, w zależności od rodzaju użytego podpisu i jego typu (typ zewnętrzny lub wewnętrzny), dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (podpis typu zewnętrznego) lub dokument z ujętym podpisem (podpis typu wewnętrznego).
7. Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar plików wysyłanych za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia i „Formularzy kontaktowych” wynosi 150 MB (wielkość plików przesyłanych jako załączniki w ramach jednego formularza).
13. Zamawiający informuje, że minimalne wymagania techniczne dotyczące użytkowanego sprzętu w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia internetowego określają Regulaminy Platformy e-Zamówienia.
14. Zamawiający informuje, że w przypadku problemów technicznych i awarii dotyczących prawidłowego funkcjonowania Platformy e-Zamówienia użytkownicy Platformy mogą korzystać ze wsparcia technicznego pod numerem kontaktowym (+48) 22 258 77 88 lub drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy dostępny na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami: Rozdział XXVI – klauzula informacyjna RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami: Rozdział XXVI – klauzula informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZW.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części A:
 usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
 usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Urzędzie Gminy w Klonowej (1 szt.);
 usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
 usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Zespole Szkół w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu w trakcie trwania projektu – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.)
 usługa przeprowadzenia wspólnego szkolenia z zakresu bezpieczeństwa informacji i funkcjonowania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla pracowników oraz kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia wspólnego szkolenia z zakresu podstaw prawnych cyberbezpieczeństwa, wymagań wynikających z KRI, UoKSC i RODO, a także z zakresu zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie informacji i obszarach technicznych kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);

4.2.6.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

79212000-3 - Usługi audytu

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części B:
 usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników oraz
dla kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej (3 szt.);
 usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników oraz
dla kierownictwa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
 usługa przeprowadzenia testów socjotechnicznych wraz ze szkoleniem i omówieniem wyników testów dla pracowników Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części C:
 dostawa urządzenia UPS do serwera kopii bezpieczeństwa (1 szt.) dla Urzędu Gminy w Klonowej;
 dostawa licencji do urządzenia UTM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
 dostawa i wdrożenie rozwiązania SIEM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla części A:
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje zespołem audytorskim składającym się
z minimum trzech audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA;
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje również minimum dwoma audytorami posiadającymi Certyfikaty Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania wg normy PN-EN ISO 22301 (dopuszcza się również te same osoby, które wchodzą w skład zespołu audytorskiego i posiadają Certyfikat Audytora Wiodącego normy 27001, a legitymują się również Certyfikatem Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania);
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą, która ukończyła studia z zakresu ochrony danych osobowych (dyplom ukończenia studiów dołączyć do oferty).
Dla części B:
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje zespołem audytorskim składającym się
z minimum trzech audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA lub innych certyfikatów wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (certyfikaty audytorów dołączyć do oferty);
 dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy, np. dyplom szkoleniowca w zakresie ukończenia studiów z zakresu informatyki lub cyberbezpieczeństwa;
 dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą z certyfikatem pentestera – Comptia Pentests+ lub równoważnego.
Dla części C:
 dostawa urządzenia UPS do serwera kopii bezpieczeństwa (1 szt.) dla Urzędu Gminy w Klonowej:
• karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
• certyfikat ISO 9001:2015 dla producenta urządzania obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu;
• oświadczenie producenta urządzenia, że w przypadku niemożności naprawy urządzenia
• oświadczenie producenta urządzenia potwierdzające, iż serwis jest zlokalizowany na terenie Polski.
 Dostawa licencji do urządzenia UTM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.):
• karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
 dostawa rozwiązania SIEM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.):
• karta produktowa oferowanego rozwiązania umożliwiająca weryfikację jego parametrów.

Zamawiający informuje, że wszelkie przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć razem z formularzem ofertowym (razem z ofertą). Zamawiający nie przewiduje dosyłania przedmiotowych środków dowodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:  oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla części A:
 dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń
z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (min. 4 rekomendacje pochodzące od Jednostek Samorządu Terytorialnego);
 dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 4 rekomendacje pochodzące od Jednostek Samorządu Terytorialnego);
 dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie audytów pod kątem podatności systemów teleinformatycznych, testów penetracyjnych i Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 4 rekomendacje pochodzące od Jednostek Samorządu Terytorialnego).

Dla części B:
 dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń
z zakresu cyberbezpieczeństwa (min. 4 rekomendacje pochodzące od Jednostek Samorządu Terytorialnego);
 dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy, np. dyplom szkoleniowca w zakresie ukończenia studiów z zakresu informatyki lub cyberbezpieczeństwa;
 dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;


Dla części C:
 polisy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) złotych;
 dokument potwierdzający, że Wykonawca zrealizował należycie minimum jedną dostawę sprzętu teleinformatycznego o wartości wynosić minimum 100.000 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
 wszelkich pozostałych dokumentów określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ oraz wszelkich innych minimalnych wymagań i warunków Zamawiającego do realizacji obszaru technicznego (dostawa sprzętów) niniejszego postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla części A:
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje zespołem audytorskim składającym się
z minimum trzech audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA;
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje również minimum dwoma audytorami posiadającymi Certyfikaty Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania wg normy PN-EN ISO 22301 (dopuszcza się również te same osoby, które wchodzą w skład zespołu audytorskiego i posiadają Certyfikat Audytora Wiodącego normy 27001, a legitymują się również Certyfikatem Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania);
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą, która ukończyła studia z zakresu ochrony danych osobowych (dyplom ukończenia studiów dołączyć do oferty).
Dla części B:
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje zespołem audytorskim składającym się
z minimum trzech audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA lub innych certyfikatów wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (certyfikaty audytorów dołączyć do oferty);
 dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy, np. dyplom szkoleniowca w zakresie ukończenia studiów z zakresu informatyki lub cyberbezpieczeństwa;
 dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
 dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą z certyfikatem pentestera – Comptia Pentests+ lub równoważnego.
Dla części C:
 dostawa urządzenia UPS do serwera kopii bezpieczeństwa (1 szt.) dla Urzędu Gminy w Klonowej:
• karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
• certyfikat ISO 9001:2015 dla producenta urządzania obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu;
• oświadczenie producenta urządzenia, że w przypadku niemożności naprawy urządzenia
w trakcie trwania gwarancji, na miejscu u Zamawiającego – na czas trwania naprawy - zostanie dostarczony bezpłatnie UPS o parametrach nie niższych niż parametry oferowanego urządzenia;
• oświadczenie producenta urządzenia potwierdzające, iż serwis jest zlokalizowany na terenie Polski.
 Dostawa licencji do urządzenia UTM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.):
• karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
 dostawa rozwiązania SIEM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.):
• karta produktowa oferowanego rozwiązania umożliwiająca weryfikację

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość, aby Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu, a także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapis rozdziału XIII pkt. 2 nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie bądź pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź sytuacji, kiedy wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, została podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących łącznie (tj. przez każdego z Wykonawców lub przez upoważnionego pełnomocnika).
5. Zamawiający informuje, że w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców – oświadczenie, o którym głosi Art. 125 Ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te winny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Rozdziału XIII pkt. 5:
 oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia łącznie, czyli podpisane przez wszystkie podmioty składające wspólnie ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
7. Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występujący w roli pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym: załącznik 4A, załącznik 4B, załącznik 4C

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.