Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,
1.5.2.) Miejscowość: Klonowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 84 93
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „„Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi”, Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Platforma ta jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl włączając w to proces składania ofert.
2. Zamawiający informuje, że dokładny adres strony internetowej odnoszący się bezpośrednio do widoku postępowania to: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f
3. Zamawiający informuje, że postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia. Identyfikator (ID) postępowania: ocds-148610-df1010d4-d519-4244-adf0-b3761017cc0f.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca, którego zamiarem jest wzięcie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi” musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie szczegółowe informacje na temat otwierania kont oraz zasady i regulaminy korzystania z Platformy e-Zamówienia określają regulaminy Platformy e-Zamówienia dostępne na stronie https://ezamowienia.gov.pl , w szczególności w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Zamawiający informuje, że przeglądanie oraz pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że korzystanie w pełnym zakresie z „Formularzy kontaktowych” na Platformie e-Zamówienia wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że do korzystania z „Formularzy kontaktowych” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie wysłane oraz odebrane wiadomości są widoczne dla Wykonawcy po zalogowaniu się i w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Zamawiający informuje, że sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektronicznej treści musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5. Zamawiający informuje, że komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze – „Formularze kontaktowe”. Za pośrednictwem „Formularzy kontaktowych” odbywać się będzie w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. „Formularze kontaktowe” umożliwiają także dodatnie załącznika do przesyłanej wiadomości.
6. Zamawiający informuje, że w przypadku załączników, które zgodnie z Ustawą Pzp i/lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem profilem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone (zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby), podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. Zgodnie z tym, w zależności od rodzaju użytego podpisu i jego typu (typ zewnętrzny lub wewnętrzny), dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (podpis typu zewnętrznego) lub dokument z ujętym podpisem (podpis typu wewnętrznego).
7. Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar plików wysyłanych za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia i „Formularzy kontaktowych” wynosi 150 MB (wielkość plików przesyłanych jako załączniki w ramach jednego formularza).
13. Zamawiający informuje, że minimalne wymagania techniczne dotyczące użytkowanego sprzętu w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia internetowego określają Regulaminy Platformy e-Zamówienia.
14. Zamawiający informuje, że w przypadku problemów technicznych i awarii dotyczących prawidłowego funkcjonowania Platformy e-Zamówienia użytkownicy Platformy mogą korzystać ze wsparcia technicznego pod numerem kontaktowym (+48) 22 258 77 88 lub drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy dostępny na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami: Rozdział XXVI – klauzula informacyjna RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami: Rozdział XXVI – klauzula informacyjna RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZW.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części A:
usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu wstępnego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Urzędzie Gminy w Klonowej (1 szt.);
usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Analizy Ryzyka (wraz z usługą wdrożenia) w Zespole Szkół w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu w trakcie trwania projektu – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz SZBI dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia audytu końcowego – audytu łączonego KRI/UoKSC oraz audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.)
usługa przeprowadzenia wspólnego szkolenia z zakresu bezpieczeństwa informacji i funkcjonowania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla pracowników oraz kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia wspólnego szkolenia z zakresu podstaw prawnych cyberbezpieczeństwa, wymagań wynikających z KRI, UoKSC i RODO, a także z zakresu zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie informacji i obszarach technicznych kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
4.2.6.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części B:
usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników oraz
dla kierownictwa Urzędu Gminy w Klonowej (3 szt.);
usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników oraz
dla kierownictwa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej (1 szt.);
usługa przeprowadzenia testów socjotechnicznych wraz ze szkoleniem i omówieniem wyników testów dla pracowników Urzędu Gminy w Klonowej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Klonowej oraz Zespołu Szkół w Klonowej (1 szt.);
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części C:
dostawa urządzenia UPS do serwera kopii bezpieczeństwa (1 szt.) dla Urzędu Gminy w Klonowej;
dostawa licencji do urządzenia UTM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.);
dostawa i wdrożenie rozwiązania SIEM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla części A: dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje zespołem audytorskim składającym się
z minimum trzech audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA;
dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje również minimum dwoma audytorami posiadającymi Certyfikaty Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania wg normy PN-EN ISO 22301 (dopuszcza się również te same osoby, które wchodzą w skład zespołu audytorskiego i posiadają Certyfikat Audytora Wiodącego normy 27001, a legitymują się również Certyfikatem Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania);
dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą, która ukończyła studia z zakresu ochrony danych osobowych (dyplom ukończenia studiów dołączyć do oferty).
Dla części B:
dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje zespołem audytorskim składającym się
z minimum trzech audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA lub innych certyfikatów wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (certyfikaty audytorów dołączyć do oferty);
dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy, np. dyplom szkoleniowca w zakresie ukończenia studiów z zakresu informatyki lub cyberbezpieczeństwa;
dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą z certyfikatem pentestera – Comptia Pentests+ lub równoważnego.
Dla części C:
dostawa urządzenia UPS do serwera kopii bezpieczeństwa (1 szt.) dla Urzędu Gminy w Klonowej:
• karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
• certyfikat ISO 9001:2015 dla producenta urządzania obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu;
• oświadczenie producenta urządzenia, że w przypadku niemożności naprawy urządzenia
• oświadczenie producenta urządzenia potwierdzające, iż serwis jest zlokalizowany na terenie Polski.
Dostawa licencji do urządzenia UTM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.):
• karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
dostawa rozwiązania SIEM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.):
• karta produktowa oferowanego rozwiązania umożliwiająca weryfikację jego parametrów.
Zamawiający informuje, że wszelkie przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć razem z formularzem ofertowym (razem z ofertą). Zamawiający nie przewiduje dosyłania przedmiotowych środków dowodowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla części A:
dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń
z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (min. 4 rekomendacje pochodzące od Jednostek Samorządu Terytorialnego);
dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 4 rekomendacje pochodzące od Jednostek Samorządu Terytorialnego);
dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie audytów pod kątem podatności systemów teleinformatycznych, testów penetracyjnych i Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 4 rekomendacje pochodzące od Jednostek Samorządu Terytorialnego).
Dla części B:
dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania szkoleń
z zakresu cyberbezpieczeństwa (min. 4 rekomendacje pochodzące od Jednostek Samorządu Terytorialnego);
dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy, np. dyplom szkoleniowca w zakresie ukończenia studiów z zakresu informatyki lub cyberbezpieczeństwa;
dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
Dla części C:
polisy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) złotych;
dokument potwierdzający, że Wykonawca zrealizował należycie minimum jedną dostawę sprzętu teleinformatycznego o wartości wynosić minimum 100.000 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
wszelkich pozostałych dokumentów określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ oraz wszelkich innych minimalnych wymagań i warunków Zamawiającego do realizacji obszaru technicznego (dostawa sprzętów) niniejszego postępowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dla części A: dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje zespołem audytorskim składającym się
z minimum trzech audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA;
dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje również minimum dwoma audytorami posiadającymi Certyfikaty Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania wg normy PN-EN ISO 22301 (dopuszcza się również te same osoby, które wchodzą w skład zespołu audytorskiego i posiadają Certyfikat Audytora Wiodącego normy 27001, a legitymują się również Certyfikatem Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Ciągłością Działania);
dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą, która ukończyła studia z zakresu ochrony danych osobowych (dyplom ukończenia studiów dołączyć do oferty).
Dla części B:
dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje zespołem audytorskim składającym się
z minimum trzech audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA lub innych certyfikatów wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (certyfikaty audytorów dołączyć do oferty);
dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy, np. dyplom szkoleniowca w zakresie ukończenia studiów z zakresu informatyki lub cyberbezpieczeństwa;
dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą z certyfikatem pentestera – Comptia Pentests+ lub równoważnego.
Dla części C:
dostawa urządzenia UPS do serwera kopii bezpieczeństwa (1 szt.) dla Urzędu Gminy w Klonowej:
• karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
• certyfikat ISO 9001:2015 dla producenta urządzania obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu;
• oświadczenie producenta urządzenia, że w przypadku niemożności naprawy urządzenia
w trakcie trwania gwarancji, na miejscu u Zamawiającego – na czas trwania naprawy - zostanie dostarczony bezpłatnie UPS o parametrach nie niższych niż parametry oferowanego urządzenia;
• oświadczenie producenta urządzenia potwierdzające, iż serwis jest zlokalizowany na terenie Polski.
Dostawa licencji do urządzenia UTM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.):
• karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
dostawa rozwiązania SIEM dla Urzędu Gminy w Klonowej (1 szt.):
• karta produktowa oferowanego rozwiązania umożliwiająca weryfikację
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość, aby Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu, a także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapis rozdziału XIII pkt. 2 nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie bądź pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź sytuacji, kiedy wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, została podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących łącznie (tj. przez każdego z Wykonawców lub przez upoważnionego pełnomocnika).
5. Zamawiający informuje, że w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców – oświadczenie, o którym głosi Art. 125 Ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te winny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Rozdziału XIII pkt. 5:
oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia łącznie, czyli podpisane przez wszystkie podmioty składające wspólnie ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
7. Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występujący w roli pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym: załącznik 4A, załącznik 4B, załącznik 4C7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
INNE PRZETARGI KLONOWA
więcej: przetargi KLONOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.