eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz sprzętu elektronicznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Kraków: Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz sprzętu elektronicznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 100788 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie , Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992041, faks 12 4226566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz sprzętu elektronicznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz sprzętu elektronicznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : a) oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, b) okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia : zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji, - nie dotyczy pakietów z oprogramowaniem. 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego : a) Jako czas reakcji serwisu gwarancyjnego przyjmuje się nawiązanie kontaktu przez pracownika serwisu gwarancyjnego (wskazanego przez Wykonawcę) ze zgłaszającym awarię i/lub usterkę pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazanie zaleceń. b) Maksymalny czas reakcji serwisu gwarancyjnego w przypadku zgłoszenia awarii i/lub usterki wynosi 3 godziny robocze. c) Maksymalny czas naprawy dla pakietu 1 i 2 wynosi 24 godziny, a dla pozostałych pakietów wynosi 14 dni roboczych. d) Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostarczenia urządzenia u Zamawiającego, z możliwością naprawy u Wykonawcy, jeżeli naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa. W takiej sytuacji na czas naprawy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu urządzenie zastępcze. e) Wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, ubezpieczenia na czas transportu, ponownego uruchomienia ponosi Wykonawca. f) W okresie gwarancji dostawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia po maksimum trzeciej naprawie. g) Dostępność serwisu przez 5 dni w tygodniu. h) W przypadku naprawy przedmiotu zamówienia, termin gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy. i) W przypadku wymiany sprzętu na nowy, termin gwarancji biegnie od początku tj. od dnia dostarczenia nowego sprzętu. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej : a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie mebli lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. b) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych mebli, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę meble, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia meble o podanych parametrach referencyjnych. c) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 38.65.00.00-6, 48.90.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 52.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta ma zawierać : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w rozdziale XIV/2 specyfikacji), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale VII specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e) wypełniony załącznik numer : 3, 4, 5 do specyfikacji, f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym - z zastrzeżeniem pkt. 5) potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 5
  • 3 - Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3 niniejszego punktu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wymiany lub uzupełnienia elementów składowych, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) jakości lub innych parametrów produktów zaoferowanych, w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, e) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, f) wysokości wynagrodzenia, w przypadku ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową, w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, g) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa, h) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, i) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), j) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie, k) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni, l) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji umowy, ł) zmiany podwykonawstwa - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy (z wyjątkiem ust. 3f i 3g) i nie mogą być niekorzystne dla Odbiorcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Dziale Administracyjno-Gospodarczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, pl. Matejki 13, pok. 113, lub za zaliczeniem pocztowym, lub ze strony internetowej Uczelni.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w Biurze Rektora ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 104 (I piętro) lub przesłać pocztą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia : 1. Przez termin realizacji zamówienia rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia wraz z fakturą, do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Termin realizacji zamówienia : nie dłuższy niż 21 dni od daty podpisania umowy, zakończony pisemnym potwierdzeniem odbioru przez upoważnionego pracownika poszczególnej komórki organizacyjnej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Komputery stacjonarne na minimum pięcioletniej gwarancji NBD, naprawa w ciągu 24 godzin (w dni robocze). Ilość - 10 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 Komputery stacjonarne na pięcioletniej gwarancji NBD, naprawa w ciągu 24 godzin (w dni robocze). Ilość - 7 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Komputer stacjonarny na minimum 2 letniej gwarancji. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Komputer typu All-In-One. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 Komputery przenośne na minimum trzyletniej gwarancji, naprawa w ciągu 24 godzin (w dni robocze). Ilość - 6 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 Komputery przenośne na minimum trzyletniej gwarancji. Ilość - 6 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 Komputer przenośny na minimum dwuletniej gwarancji. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 Komputer przenośny kompatybilny ze skanerem Artec Eva. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 Komputer z monitorem interaktywnym oraz napędem Blu-ray i bezprzewodową klawiaturą. Ilość - 1 zestaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 Minikomputer - 1 sztuka oraz wyświetlacz - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 Monitory budżetowe na minimum trzyletniej gwarancji. Ilość - 16 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 Monitor do zastosowań graficznych na minimum pięcioletniej gwarancji - 1 sztuka oraz kalibratory monitorów - 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 Dyski HDD, na minimum dwuletniej gwarancji. Ilość - 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 Dyski HDD i SSD, na minimum dwuletniej gwarancji. Ilość - 14 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15 Akcesoria komputerowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16 Odtwarzacze Blu-Ray. Ilość - 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17 Nagrywarka Blu-Ray zewnętrzna USB. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18 Urządzenia wielofunkcyjne na trzyletniej gwarancji. Ilość - 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19 Urządzenia wielofunkcyjne na minimum rocznej gwarancji. Ilość - 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 20 Drukarka na minimum dwuletniej gwarancji. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 21 Drukarka na minimum rocznej gwarancji. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 22 Skaner na dwuletniej gwarancji. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 23 Skaner na minimum rocznej gwarancji. Ilość - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 24 Ploter laserowy tnąco-grawerujący. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 25 Projektory na dwuletniej gwarancji. Ilość - 4 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 26 Projektory. Ilość - 3 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 27 Systemy operacyjny. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 28 Oprogramowanie Metigo 3D. Ilość - 5 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 29 Oprogramowanie MAX 7. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: PAKIET 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 30 Oprogramowanie firmy Adobe na umowie CLP 4400365290, Discount Level 2. Ilość - 7 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PAKIET 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 31 Oprogramowanie firmy Adobe. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: PAKIET 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 32 Komputery stacjonarne firmy Apple na minimum trzyletniej gwarancji. Ilość - 3 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: PAKIET 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 33 Pamięć RAM do Apple iMac 7.1. Ilość - 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: PAKIET 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 34 Ekrany projekcyjne z mocowaniem do ściany. Ilość - 3 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: PAKIET 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 35 Ładowarki i akumulatory. Gwarancja minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: PAKIET 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 36 Aparat fotograficzny. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: PAKIET 37.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 37 Aparat fotograficzny. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: PAKIET 38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 38 Światłomierz. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: PAKIET 39.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 39 Lampa do aparatu fotograficznego. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: PAKIET 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 40 Akcesoria fotograficzne. Gwarancja minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: PAKIET 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 41 Akcesoria fotograficzne. Gwarancja minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: PAKIET 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 42 Akcesoria fotograficzne. Gwarancja minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: PAKIET 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 43 Akcesoria fotograficzne. Gwarancja minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: PAKIET 44.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 44 Akcesoria fotograficzne. Gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: PAKIET 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 45 Akcesoria audio. Gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: PAKIET 46.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 46 Odbiorniki telewizyjne wraz z uchwytami ściennymi. Gwarancja minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: PAKIET 47.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 47 Odbiorniki radiowe. Gwarancja minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: PAKIET 48.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 48 Dyktafon wraz z słuchawkami. Gwarancja minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: PAKIET 49.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 49 Sprzęt wideo. Gwarancja minimum 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: PAKIET 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 50 Dalmierz laserowy. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: PAKIET 51.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 51 Sprzęt fotograficzny. Gwarancja - minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: PAKIET 52.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 52 Urządzenie przenośne z obsługą sieci LTE. Ilość - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.