eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI I INNYCH IMPREZ ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ SCENIE I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Warszawa: OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI I INNYCH IMPREZ ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ SCENIE I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA
Numer ogłoszenia: 100921 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI I INNYCH IMPREZ ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ SCENIE I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa widowni, szatni, sklepiku teatralnego oraz prowadzenie sprzedaży gadżetów podczas imprez (spektakli repertuarowych, koncertów, prób, konferencji prasowych i innych wydarzeń pozarepertuarowych) odbywających się na Dużej i Novej Scenie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania dyżurów porządkowych na Imprezach. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji wykonywania usług tj. przeniesienia spektakli lub prób do innej lokalizacji na terenie Warszawy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy pozostanie bez zmian w stosunku do złożonej oferty. Na widowni Teatru znajduje się: - 1006 miejsc - Duża Scena, - 153 miejsca - Nova Scena. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi porządkowej oraz prowadzenia sprzedaży gadżetów teatralnych na każdej wskazanej przez Zamawiającego Imprezie. Zamawiający ustali wykaz dyżurów, zgodnie z repertuarem i dodatkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Na każdej imprezie na Dużej Scenie dyżur powinno pełnić: - 15 (piętnaście) osób przy spektaklach repertuarowych , - 14 (czternaście) osób przy wydarzeniach innych niż spektakle repertuarowe (Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania ilości osób na dyżurze zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem), Na Novej Scenie dyżur powinno pełnić: - 3 (trzy) osoby przy spektaklach repertuarowych; - 3 (trzy) osoby przy wydarzeniach innych niż repertuarowe (Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania ilości osób na dyżurze zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem); Spektakle na Dużej i Novej Scenie mogą odbywać się w tym samym czasie (równocześnie), a także w dni wolne od pracy ustawowo i zwyczajowo (m.in. soboty, niedziele, święta), dlatego Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiednią liczbę osób obsługujących te przedstawienia (łącznie do 18 osób jednocześnie). Zamawiający przewiduje rozliczenia za dyżury według: - stawki za spektakl w przypadku spektakli repertuarowych, - stawki za roboczogodzinę w przypadku wydarzeń innych niż repertuarowe. Zamawiający przewiduje trzy rodzaje dyżurów na spektaklach repertuarowych, na których Wykonawca powinien zapewnić obsługę widowni: - dyżur do 3 godzin, - dyżur powyżej 3 do 4 godzin, - dyżur powyżej 4 do 5 godzin. Dodatkowo Zamawiający przewiduje dyżury na wydarzeniach innych niż spektakle repertuarowe, podczas których długość dyżurów może być zróżnicowana w zależności od wydarzenia. Zamawiający przewiduje (szacuje), w okresie obowiązywania umowy: - 620 spektakli repertuarowych na Dużej Scenie, a w tym: - 450 spektakli powyżej 4 do 5 godzin, - 170 spektakli powyżej 3 do 4 godzin, - 85 wydarzeń innych niż spektakle repertuarowe powyżej 5 do 6 godzin rozliczanych według stawki za roboczogodzinę - 360 spektakli repertuarowych na Novej Scenie, a w tym: - 210 spektakli do 3 godzin, - 150 spektakli powyżej 3 do 4 godzin, - 20 wydarzeń innych niż spektakle repertuarowe powyżej 4 do 5 godzin rozliczanych według stawki za roboczogodzinę.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem zgodnie z Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż: a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) trzy kontrakty dotyczące obsługi widowni w placówkach posiadających salę widowiskową na co najmniej 600 miejsc przy czym przynajmniej jeden kontrakt powinien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł brutto, b) dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - co najmniej 15 osobami, które posiadają przynajmniej roczne doświadczenie przy obsłudze widowni w placówkach z salą widowiskową na co najmniej 600 miejsc oraz posiadają znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu co najmniej dobrym (język angielski lub niemiecki). 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu powinien przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2 - III.4.4 Ogłoszenia. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca wykazał, że polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (zgodnie z art. 26 ust. 2 b Ustawy) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) trzy kontrakty dotyczące obsługi widowni w placówkach posiadających salę widowiskową na co najmniej 600 miejsc przy czym przynajmniej jeden kontrakt powinien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł brutto,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - co najmniej 15 osobami, które posiadają przynajmniej roczne doświadczenie przy obsłudze widowni w placówkach z salą widowiskową na co najmniej 600 miejsc oraz posiadają znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu co najmniej dobrym (język angielski lub niemiecki).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca powinien wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) trzy kontrakty dotyczące obsługi widowni w placówkach posiadających salę widowiskową na co najmniej 600 miejsc przy czym przynajmniej jeden kontrakt powinien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 66
  • 2 - Oprowadzanie wycieczek teatralnych - 4
  • 3 - Doświadczenie - 25
  • 4 - Kwalifikacje personelu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany postanowień umownych o ile: - wystąpi zmiana zakresu świadczenia usług tj. zmiana przedstawienia wystawianego przez Zamawiającego i związana z tym zmiana liczby osób pełniących dyżur podczas Imprez. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie zmniejszone proporcjonalnie do ograniczenia czynności wykonywanych w ramach umowy - zmniejszenie proporcjonalne osób niezbędnych do wykonywania czynności bileterskich, - w TM Roma ulegnie zmianie organizacja pracy albo wprowadzone zostaną nowe przedstawienia, których obsługa będzie wymagać od osób pełniących dyżur zmiany w wykonywaniu czynności objętych umową. W takim przypadku, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy i regulaminów Dużej i Nowej Sceny polegającą na zmianie obowiązków osób pełniących dyżur, tak aby mogły wykonywać czynności niezbędne do prawidłowego przebiegu spektakli lub zapewnienia należytego poziomu obsługi widzów przebywających na spektaklach, - ulegnie zmianie: 1) stawka podatku od towarów i usług, 2) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314), 3) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 5 ust. 1 Ustawy, do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących m.in. zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości Wykonawcy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym - usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych (CPV 79952100-3) należą do usług niepriorytetowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.