eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI I INNYCH IMPREZ ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ SCENIE I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Warszawa: OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI I INNYCH IMPREZ ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ SCENIE I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA
Numer ogłoszenia: 199522 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100921 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI I INNYCH IMPREZ ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ SCENIE I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa widowni, szatni, sklepiku teatralnego oraz prowadzenie sprzedaży gadżetów podczas imprez (spektakli repertuarowych, koncertów, prób, konferencji prasowych i innych wydarzeń pozarepertuarowych) odbywających się na Dużej i Novej Scenie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania dyżurów porządkowych na Imprezach. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji wykonywania usług tj. przeniesienia spektakli lub prób do innej lokalizacji na terenie Warszawy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy pozostanie bez zmian w stosunku do złożonej oferty. Na widowni Teatru znajduje się: - 1006 miejsc - Duża Scena, - 153 miejsca - Nova Scena. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi porządkowej oraz prowadzenia sprzedaży gadżetów teatralnych na każdej wskazanej przez Zamawiającego Imprezie. Zamawiający ustali wykaz dyżurów, zgodnie z repertuarem i dodatkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Na każdej imprezie na Dużej Scenie dyżur powinno pełnić: - 15 (piętnaście) osób przy spektaklach repertuarowych , - 14 (czternaście) osób przy wydarzeniach innych niż spektakle repertuarowe (Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania ilości osób na dyżurze zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem), Na Novej Scenie dyżur powinno pełnić: - 3 (trzy) osoby przy spektaklach repertuarowych; - 3 (trzy) osoby przy wydarzeniach innych niż repertuarowe (Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania ilości osób na dyżurze zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem); Spektakle na Dużej i Novej Scenie mogą odbywać się w tym samym czasie (równocześnie), a także w dni wolne od pracy ustawowo i zwyczajowo (m.in. soboty, niedziele, święta), dlatego Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiednią liczbę osób obsługujących te przedstawienia (łącznie do 18 osób jednocześnie). Zamawiający przewiduje rozliczenia za dyżury według: - stawki za spektakl w przypadku spektakli repertuarowych, - stawki za roboczogodzinę w przypadku wydarzeń innych niż repertuarowe. Zamawiający przewiduje trzy rodzaje dyżurów na spektaklach repertuarowych, na których Wykonawca powinien zapewnić obsługę widowni: - dyżur do 3 godzin, - dyżur powyżej 3 do 4 godzin, - dyżur powyżej 4 do 5 godzin. Dodatkowo Zamawiający przewiduje dyżury na wydarzeniach innych niż spektakle repertuarowe, podczas których długość dyżurów może być zróżnicowana w zależności od wydarzenia. Zamawiający przewiduje (szacuje), w okresie obowiązywania umowy: - 620 spektakli repertuarowych na Dużej Scenie, a w tym: - 450 spektakli powyżej 4 do 5 godzin, - 170 spektakli powyżej 3 do 4 godzin, - 85 wydarzeń innych niż spektakle repertuarowe powyżej 5 do 6 godzin rozliczanych według stawki za roboczogodzinę - 360 spektakli repertuarowych na Novej Scenie, a w tym: - 210 spektakli do 3 godzin, - 150 spektakli powyżej 3 do 4 godzin, - 20 wydarzeń innych niż spektakle repertuarowe powyżej 4 do 5 godzin rozliczanych według stawki za roboczogodzinę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Torre Eventi Agata Gawron, ul. Stawki 3a/27, 00-193 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 862495,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1053741,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1053741,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1053741,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.