To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-22
Zgierz: DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW ( 24/ZP/16 )
Numer ogłoszenia: 101060 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54516 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW ( 24/ZP/16 ).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek, kopiarek i faksów. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania w formacie A3 i A4, papieru składanka, papieru ksero, papieru fotograficznego. 2. Wymagania zasadnicze dotyczące papieru perforowanego samokopiującego: 1) Składanka wielowarstwowa (1+1), (1+2), (1+3), (1+4) - bez nadruku z odrywaną perforacją, warstwa pierwsza biała, warstwy pośrednie i ostatnia różnego koloru. 2) Gramatura papieru samokopiującego: a) Pierwsza warstwa (CB) nie gorsza niż 56 g na m2. b) Pośrednie warstwy (CFB) nie gorsze niż 53 g na /m2. c) Ostatnia warstwa (CF) nie gorsza niż 57 g nam2. d) Format: szerokość 240 mm, długość - 12 3) Ilość arkuszy w kartonie: a) składanka wielowarstwowa (1+1) - minimum 900 składek w kartonie, b) składanka wielowarstwowa (1+2) - minimum 600 składek w kartonie, c) składanka wielowarstwowa (1+3) - minimum 400 składek w kartonie, d) składanka wielowarstwowa (1+4) - minimum 350 składek w kartonie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający przedmiot zamówienia, oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. 4. Papier musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar posiadał gwarancję na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 6. Papier musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Wykonawca może zaproponować artykuły równoważne. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wszystkie koszty związane z dostarczeniem towaru do Zamawiającego, w tym koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przewożonych materiałów do momentu ich odebrania przez Zamawiającego. Materiał uznaje się za odebrany w momencie podpisania przez strony protokołu odbioru. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, rozładować i wnieść do magazynu na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia, co uwzględni w kosztach składanej oferty. Zamówienie opcjonalne 1. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jest uprawniony do zlecenia realizacji zamówienia określonego w zamówieniu opcjonalnym (załącznik nr 2 do SIWZ) przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym o ilości wyszczególnione w zamówieniu opcjonalnym. 3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zamówienia asortymentu określonego w zamówieniu opcjonalnym (załącznik nr 2 do SIWZ - zamówienia opcjonalne), który nie został wyszczególniony w zamówieniu podstawowym. 4. Wyszczególnienie asortymentowo - ilościowe w zamówieniu opcjonalnym zawiera maksymalny zakres zwiększenia zamówienia, co oznacza, że Zamawiający opcjonalnie w ramach własnych potrzeb może zamówić ilości nie większe niż wyszczególnione w zamówieniu opcjonalnym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 5. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach najpóźniej do dnia 30 października 2016r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie 10 dni od daty zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do określenia takiej samej ceny jednostkowej dla tego samego asortymentu określonego w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu opcjonalnym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- BIURPAP J.M.G. Figińscy sp. j., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156386,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189722,83
Oferta z najniższą ceną: 189722,83 / Oferta z najwyższą ceną: 212002,06
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
- Przeprowadzenie seminarium "Doradztwo zawodowe w IPET"
- Zakup materiałów elektrycznych, budowlanych, ślusarsko-stolarskich i hydraulicznych
- 50/ZP/25 Roboty budowlane : Remont placu , budynków i przyłącza energetycznego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Nowym Glinniku , Łodzi , Zgierzu i Leźnicy Wielkiej
- Wypalenie zawodowe - jak działać, aby się nie wypalić?
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących dla 22.BLT w Malborku oraz 49.BLot w Pruszczu Gdańskim
- Sukcesywna dostawa papieru xero na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.