Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b07bbc4-dd19-43f3-ac0a-d2a0d6c0651f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043516/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa papieru ksero na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/umw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umw https://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/umw lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres: wzp.dz@um.wroc.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/umw/elearning
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/15/2025/WOU
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 900000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w formie (faksem lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, licząc od daty otrzymania zamówienia.
2. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj papieru do drukarek i kserokopiarek oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę jednej sztuki przedmiotu zamówienia. Zamówienia składane telefonicznie będą bezzwłocznie potwierdzane przez Zamawiającego na piśmie.
3. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach Zamawiającego i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia.
4. Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, potwierdzonym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego.
5. Wykonawca dostarczy każdą partię papieru ksero na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia papieru do drukarek i kserokopiarek oznaczony znakiem ekologicznym w ramach Certyfikacji Wyrobów.
7. Na każdym opakowaniu 1 ryzy/rolce papieru musi być umieszczona informacja o oznaczonym znaku ekologicznym, dotycząca korzyści jakie daje certyfikacja papieru tym znakiem oraz zachowanie proekologiczne.
8. Wykonawca musi udzielić 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
10. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca, na własny koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy.
11. W przypadku ukrytych wad towaru, powodujących nieprawidłowe użytkowanie drukarek i kserokopiarek Wykonawca gwarantuje zwrot kosztów naprawy ww. sprzętu, po uprzednim przedstawieniu przez Zamawiającego ekspertyzy sprzętu nie objętego gwarancją producenta, wykonanej przez autoryzowany serwis. Ekspertyza zostanie wykonana na koszt Wykonawcy.
12. W przypadku dostawy papieru wadliwego, powodującego uszkodzenia sprzętu będącego na gwarancji producenta, który spowoduje utratę tej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu sprzętu nowego, posiadającego takie same parametry co uszkodzony.
13. W przypadku każdorazowego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do zgłoszonej reklamacji papieru, koszty transportu ponosi Wykonawca.
14. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do dostarczenia
- pięciu kompletów wzorników papieru kolorowego z podziałem na kolory pastelowe i nasycone - minimum 30 odcieni kolorów łącznie,
- kartę charakterystyki papieru A4 wymienionego w poz. 1, poz. 2, poz.3 z zał. 1.1, oznaczonego znakiem ekologicznym w ramach Certyfikacji Wyrobów, który będzie dostarczany do Urzędu Miejskiego Wrocławia
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji przedstawione zostały w Załączniku nr 1 do SWZ – Projekt umowy wraz Załącznikiem nr 1.1 - Formularz cenowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że w zakresie wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie papieru do drukarek i kserokopiarek stanowiącej przedmiot zamówienia, na kwotę o wartości minimum 400 000 zł brutto każda.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia Wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te
dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:13 500,00 PLN6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy zostały określone w § 7 Projektu umowy - Załącznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-18
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Usługi programistyczne i parametryzacji do systemu TETA
- Realizacja etapu nr 5 i 6 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku.
- Dostawa Interleukin dla Grupy Badawczej Odporności Wrodzonej na podstawie umowy ramowej"
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących dla 22.BLT w Malborku oraz 49.BLot w Pruszczu Gdańskim
- Sukcesywna dostawa papieru xero na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.