To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Warszawa: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 101105 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66049 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Wywiadu Wojskowego, al. Niepodległości 243, 02-009 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 683 22 10, faks 022 683 25 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 zadań ofertowych: a)Zadanie ofertowe Nr 1: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapka zimowa w liczbie 200 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; b)Zadanie ofertowe Nr 2: - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesony specjalne zimowe w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ; c)Zadanie ofertowe Nr 3: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimata w liczbie 50 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ; d)Zadanie ofertowe Nr 4: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka letnia kolor khaki w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ; e)Zadanie ofertowe Nr 5: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka specjalna zimowa w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ; f)Zadanie ofertowe Nr 6: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulo-bluza polowa wz.93 w liczbie 500 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ; g)Zadanie ofertowe Nr 7: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy letni (bluza i spodnie) w liczbie 100 kpl. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ; h)Zadanie ofertowe Nr 8: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy tropik w kamuflażu pustynnym (bluza i spodnie) w liczbie 50 kpl. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ; i)Zadanie ofertowe Nr 9: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy wz.93 (bluza i spodnie) w liczbie 100 kpl. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 9 do SIWZ; j)Zadanie ofertowe Nr 10: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - oznaka stopnia do kurtki ubrania ochronnego w liczbie 200 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ; k)Zadanie ofertowe Nr 11: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - pochewki z oznakami stopnia w kamuflażu pustynnym w liczbie 100 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ. l)Zadanie ofertowe Nr 12: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawice zimowe pięciopalcowe w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ. m)Zadanie ofertowe Nr 13: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety letnie w liczbie 1 800 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ; n)Zadanie ofertowe Nr 14: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety zimowe w liczbie 1 800 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 14 do SIWZ; o)Zadanie ofertowe Nr 15: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwór dla pododdziałów specjalnych w liczbie 40 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 15 do SIWZ. p)Zadanie ofertowe Nr 16: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenki letnie kolor khaki w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 16 do SIWZ. q)Zadanie ofertowe Nr 17: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki ćwiczebne tropikalne w liczbie 25 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 17 do SIWZ; r)Zadanie ofertowe Nr 18: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubranie ochronne (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 120 kpl. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 18 do SIWZ;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 - Czapki 18.31.20.00 - Kalesony 39.53.20.00 - Maty 18.33.10.00 - Koszulki 18.33.20.00 - Koszule 35.81.20.00 - Mundury bojowe 39.56.10.00 - Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.31.70.00 - Skarpety 18.31.00.00 - Bielizna osobista 18.81.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry 35.81.13.00 - Mundury wojskowe 39.52.25.40 - Śpiwory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 1: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapka zimowa w liczbie 200 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Niewidomych SAN MARKO, ul. Lindego 4, 60-573 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5400,00
Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 2: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesony specjalne zimowe w liczbie 600 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUMMIT S.A., ul. Racławicka 20, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19804,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19800,00
Oferta z najniższą ceną: 19800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 3: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimata w liczbie 50 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONFEKCJONER Sp. z o.o., ul. Mieszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1700,00
Oferta z najniższą ceną: 1700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 5: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka specjalna zimowa w liczbie 600 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUMMIT S.A., ul. Racławicka 20, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19804,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19800,00
Oferta z najniższą ceną: 19800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 6: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulo-bluza polowa wz.93 w liczbie 500 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH KAMA Sp. z o.o., ul. Różańska 18, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37504,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37500,00
Oferta z najniższą ceną: 37500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 7: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy letni (bluza i spodnie) w liczbie 100 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH KAMA Sp. z o.o., ul. Różańska 18, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30004,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 8: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy tropik w kamuflażu pustynnym (bluza i spodnie) w liczbie 50 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH KAMA Sp. z o.o., ul. Różańska 18, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15000,00
Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 9: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy wz.93 (bluza i spodnie) w liczbie 100 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH KAMA Sp. z o.o., ul. Różańska 18, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 10: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - oznaka stopnia do kurtki ubrania ochronnego w liczbie 200 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 559,35
Oferta z najniższą ceną: 559,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 11: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - pochewki z oznakami stopnia w kamuflażu pustynnym w liczbie 100 par.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PASANIL Sp. z o.o., ul. Nowotna 18, 80-652 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 349,59
Oferta z najniższą ceną: 349,59 / Oferta z najwyższą ceną: 643,09
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 12: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawice zimowe pięciopalcowe w liczbie 200 par.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GALASKÓR Sp. z o.o., ul. Prudnika 26, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7889,43
Oferta z najniższą ceną: 7889,43 / Oferta z najwyższą ceną: 7889,43
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 13: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety letnie w liczbie 1 800 par.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU KRAJEWSKI - Marek Krajewski, ul. Nadbzurzańska 19, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12117,07
Oferta z najniższą ceną: 12117,07 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 14: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety zimowe w liczbie 1 800 par.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranzowe " SOBCZAK " Jadwiga Sobczak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranzowe " SOBCZAK " Jadwiga Sobczak
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOBCZAK, Kolonia Brużyca 44, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14400,00
Oferta z najniższą ceną: 14400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16097,56
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 15: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwór dla pododdziałów specjalnych w liczbie 40 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONFEKCJONER Sp. z o.o., ul. Mieszka I 11/22, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zadanie ofertowe Nr 18: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubranie ochronne (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 120 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUMMIT S.A., ul. Racławicka 20, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97024,39
Oferta z najniższą ceną: 97024,39 / Oferta z najwyższą ceną: 126000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych oraz obuwia roboczego dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na 2025 rok dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.