Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-25
Warszawa: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 66049 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Wywiadu Wojskowego , al. Niepodległości 243, 02-009 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 683 22 10, faks 022 683 25 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sww.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. 1)Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 zadań ofertowych: a)Zadanie ofertowe Nr 1: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapka zimowa w liczbie 200 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; b)Zadanie ofertowe Nr 2: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesony specjalne zimowe w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ; c)Zadanie ofertowe Nr 3: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimata w liczbie 50 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ; d)Zadanie ofertowe Nr 4: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka letnia kolor khaki w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ; e)Zadanie ofertowe Nr 5: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka specjalna zimowa w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ; f)Zadanie ofertowe Nr 6: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulo-bluza polowa wz.93 w liczbie 500 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ; g)Zadanie ofertowe Nr 7: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy letni (bluza i spodnie) w liczbie 100 kpl. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ; h)Zadanie ofertowe Nr 8: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy tropik w kamuflażu pustynnym (bluza i spodnie) w liczbie 50 kpl. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ; i)Zadanie ofertowe Nr 9: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy wz.93 (bluza i spodnie) w liczbie 100 kpl. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 9 do SIWZ; j)Zadanie ofertowe Nr 10: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - oznaka stopnia do kurtki ubrania ochronnego w liczbie 200 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ; k)Zadanie ofertowe Nr 11: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - pochewki z oznakami stopnia w kamuflażu pustynnym w liczbie 100 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ. l)Zadanie ofertowe Nr 12: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawice zimowe pięciopalcowe w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ. m)Zadanie ofertowe Nr 13: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety letnie w liczbie 1 800 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ; n)Zadanie ofertowe Nr 14: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety zimowe w liczbie 1 800 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 14 do SIWZ; o)Zadanie ofertowe Nr 15: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwór dla pododdziałów specjalnych w liczbie 40 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 15 do SIWZ. p)Zadanie ofertowe Nr 16: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenki letnie kolor khaki w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 16 do SIWZ. q)Zadanie ofertowe Nr 17: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki ćwiczebne tropikalne w liczbie 25 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 17 do SIWZ; r)Zadanie ofertowe Nr 18: -zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubranie ochronne (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 120 kpl. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 18 do SIWZ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5, 18.31.20.00-9, 39.53.20.00-0, 18.33.10.00-8, 18.33.20.00-5, 35.81.20.00-9, 39.56.10.00-2, 18.14.10.00-9, 18.31.70.00-4, 39.52.25.40-4, 18.31.00.00-5, 18.81.30.00-1, 35.81.13.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1)Zmiany korzystne dla Zamawiającego: -dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 2)Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: -dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający, -inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy. 3)Zmiany neutralne dla Zamawiającego: -dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 11:00, miejsce: osobiście: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352 lub przesłać: Służba Wywiadu Wojskowego, Biuro Finansowo - Logistyczne, Sekcja Zamówień Publicznych, 00-909 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapka zimowa w liczbie 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesony specjalne zimowe w liczbie 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimata w liczbie 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka letnia kolor khaki w liczbie 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka specjalna zimowa w liczbie 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulo-bluza polowa wz.93 w liczbie 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy letni (bluza i spodnie) w liczbie 100 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy tropik w kamuflażu pustynnym (bluza i spodnie) w liczbie 50 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy wz.93 (bluza i spodnie) w liczbie 100 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - oznaka stopnia do kurtki ubrania ochronnego w liczbie 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - pochewki z oznakami stopnia w kamuflażu pustynnym w liczbie 100 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawice zimowe pięciopalcowe w liczbie 200 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety letnie w liczbie 1 800 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety zimowe w liczbie 1 800 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwór dla pododdziałów specjalnych w liczbie 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.40-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenki letnie kolor khaki w liczbie 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki ćwiczebne tropikalne w liczbie 25 par..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubranie ochronne (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 120 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Dostawa umundurowania wyjściowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Doposażenie jednostek OSP w niezbędny sprzęt - zakup ubrań specjalistycznych oraz sprzętu specjalistycznego dla jednostek OSP Gminy Dobczyce
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ
- Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Włodawa w roku 2025.
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.