eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Poznań: Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP
Numer ogłoszenia: 101156 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50440 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 27 98 200, faks 061 27 98 100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie oraz nadbudowie budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP zgodnie z dokumentacją projektową: 1) branża budowlana - w zakresie określonym w przedmiarze robót; 2) branża elektryczna - w zakresie określonym w przedmiarze robót; 3) branża sanitarna - w zakresie określonym w przedmiarze robót; 4) instalacja oddymiania; 5) instalacja CCTV; 6) instalacja KD i RCP; 7) instalacja SAP; 8) instalacja SSW; 9) instalacja LAN; 10) instalacja telefonii; 11) instalacja video monitoringu; 12) roboty nawierzchniowe - w zakresie określonym w przedmiarze robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ Nr 8, 9, 10, 11, tj. Załącznik Nr 8- projekt budowlany, Załącznik nr 9 - projekt wykonawczy, Załącznik Nr 10 - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 11 - przedmiary robót. 3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) wykonania robót budowlanych w zakresie zgodnym z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniki Nr 8, 9, 10, 11 do SIWZ; b) udzielenia Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne oraz minimum 25-letniej gwarancji systemowej producenta na system okablowania logicznego, a także gwarancji producentów na zamontowane urządzenia nie krótszej jednak niż 24 miesiące; c) wykonania dokumentacji powykonawczej budowlanej. 4. Wykonawca zapewni na własny koszt serwisowanie i konserwację zamontowanych urządzeń przez okres 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych przewidzianych w pozwoleniu na budowę. 6. Zamawiający wymaga, aby na czas prowadzenia prac na klatce schodowej w części A budynku (budynek użytkowany) dostosować klatkę schodową w budynku B - części rozbudowanej oraz uzyskać zgodę nadzoru budowlanego na korzystanie z tej klatki, którą należy tymczasowo dostosować do wymogów BHP. Zamawiający wymaga nadto, aby prace związane ze skuwaniem lastriko na klatce schodowej w części A budynku, były prowadzone poza godzinami urzędowania. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzyskał w imieniu Zamawiającego decyzje zezwalające na eksploatację urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu; opłaty z tego tytułu poniesie Zamawiający. 8. Zamawiający wymaga, aby prace związane z przeniesieniem kotłowni nie kolidowały z normalnym funkcjonowaniem Urzędu. 9. Zamawiający wymaga, aby zakończenie prac instalacyjnych w zakresie montażu wentylacji oraz robót budowlanych związanych z tynkowaniem i opierzeniem kominów zostało potwierdzone protokołem drożności przewodów kominowych i wentylacyjnych. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas montażu urządzeń na dachu dokonał uzupełnienia warstwy papy zdemontowanej podczas montażu tych urządzeń. 11. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, dokonał wizji lokalnej miejsca wykonywania robót budowlanych. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie tej czynności, w dniach roboczych, w godzinach 8:00-14:00 po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych czy w przedmiarze robót, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej. ZAMAWIAJĄCY POSIADA: 1) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych - decyzja Prezydenta Miasta Poznania nr 409/2011 z dnia 4 marca 2011 r. znak:UA.VI.A04/73510-3708/10; 2) Decyzję Zarządu Dróg Miejskich z dnia 08.12.2010 r. nr UZ-ZD-PJ/5548/WOJS-14/72/10 w sprawie wydania zezwolenia na lokalizację (przebudowę) dwóch zjazdów (jeden wjazd, drugi wyjazd) z ulicy Wojska Polskiego 27/29 w Poznaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 31.71.13.10 - System do rejestrowania obecności 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CIEPŁOWNIK EKOINWESTYCJE Sp. z o.o. Sp. k., ul. Grunwaldzka 475, 62-064 Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3122959,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2194504,77

  • Oferta z najniższą ceną: 2194504,77 / Oferta z najwyższą ceną: 2788575,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.