eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Poznań: Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP
Numer ogłoszenia: 50440 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Poznaniu , ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 27 98 200, faks 061 27 98 100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/urzedy/poznan

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie oraz nadbudowie budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP zgodnie z dokumentacją projektową: 1) branża budowlana - w zakresie określonym w przedmiarze robót; 2) branża elektryczna - w zakresie określonym w przedmiarze robót; 3) branża sanitarna - w zakresie określonym w przedmiarze robót; 4) instalacja oddymiania; 5) instalacja CCTV; 6) instalacja KD i RCP; 7) instalacja SAP; 8) instalacja SSW; 9) instalacja LAN; 10) instalacja telefonii; 11) instalacja video monitoringu; 12) roboty nawierzchniowe - w zakresie określonym w przedmiarze robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ Nr 8, 9, 10, 11, tj. Załącznik Nr 8- projekt budowlany, Załącznik nr 9 - projekt wykonawczy, Załącznik Nr 10 - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 11 - przedmiary robót. 3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) wykonania robót budowlanych w zakresie zgodnym z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniki Nr 8, 9, 10, 11 do SIWZ; b) udzielenia Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne oraz minimum 25-letniej gwarancji systemowej producenta na system okablowania logicznego, a także gwarancji producentów na zamontowane urządzenia nie krótszej jednak niż 24 miesiące; c) wykonania dokumentacji powykonawczej budowlanej. 4. Wykonawca zapewni na własny koszt serwisowanie i konserwację zamontowanych urządzeń przez okres 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych przewidzianych w pozwoleniu na budowę. 6. Zamawiający wymaga, aby na czas prowadzenia prac na klatce schodowej w części A budynku (budynek użytkowany) dostosować klatkę schodową w budynku B - części rozbudowanej oraz uzyskać zgodę nadzoru budowlanego na korzystanie z tej klatki, którą należy tymczasowo dostosować do wymogów BHP. Zamawiający wymaga nadto, aby prace związane ze skuwaniem lastriko na klatce schodowej w części A budynku, były prowadzone poza godzinami urzędowania. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzyskał w imieniu Zamawiającego decyzje zezwalające na eksploatację urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu; opłaty z tego tytułu poniesie Zamawiający. 8. Zamawiający wymaga, aby prace związane z przeniesieniem kotłowni nie kolidowały z normalnym funkcjonowaniem Urzędu. 9. Zamawiający wymaga, aby zakończenie prac instalacyjnych w zakresie montażu wentylacji oraz robót budowlanych związanych z tynkowaniem i opierzeniem kominów zostało potwierdzone protokołem drożności przewodów kominowych i wentylacyjnych. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas montażu urządzeń na dachu dokonał uzupełnienia warstwy papy zdemontowanej podczas montażu tych urządzeń. 11. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, dokonał wizji lokalnej miejsca wykonywania robót budowlanych. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie tej czynności, w dniach roboczych, w godzinach 8:00-14:00 po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych czy w przedmiarze robót, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej. ZAMAWIAJĄCY POSIADA: 1) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych - decyzja Prezydenta Miasta Poznania nr 409/2011 z dnia 4 marca 2011 r. znak:UA.VI.A04/73510-3708/10; 2) Decyzję Zarządu Dróg Miejskich z dnia 08.12.2010 r. nr UZ-ZD-PJ/5548/WOJS-14/72/10 w sprawie wydania zezwolenia na lokalizację (przebudowę) dwóch zjazdów (jeden wjazd, drugi wyjazd) z ulicy Wojska Polskiego 27/29 w Poznaniu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, do wysokości posiadanych środków, nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 31.71.13.10 - System do rejestrowania obecności 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 85.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych) dla całości zamówienia, wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. W przypadkach określonych w ppkt 2-5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu oraz załączenia do oferty kopii oryginału poświadczonej za zgodność z oryginałem, a w przypadku określonym w ppkt 1 Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego), tj. gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1010 1469 0029 2913 9120 1000 w NBP O/O Poznań z dopiskiem Wadium - przetarg nieograniczony pn. Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - ETAP III. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego - III etap. Numer sprawy AD-2900-1/2013. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. W przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, tj. gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu instalacji wewnętrznych wraz z pracami wykończeniowymi wewnątrz budynku o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej udzielonymi zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych wydanych dla tej ustawy; b) kierownikiem robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych udzielonymi zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych wydanych dla tej ustawy; c) kierownikiem robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych udzielonymi zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych wydanych dla tej ustawy; d) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane oraz posiadającym co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; e) kierownikiem robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej udzielonymi zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych wydanych dla tej ustawy Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował mniejszą ilością osób, które będą posiadały wszystkie uprawnienia określone powyżej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana Umowy: 1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3.W szczególności, Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.; 2) zmniejszenie zakresu robót stanowiących przedmiot umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia lub rezygnację z wykonania części robót budowlanych oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy; 3) zmianę zastosowanej technologii wykonania zamówienia na lepszą (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną), po zaakceptowaniu jej przez inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego, pod warunkiem, że cena oferty nie ulegnie zmianie; 4) wykonanie robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane; 5) zmianę wynagrodzenia spowodowaną zmianą obowiązującej stawki VAT. 4. Jeżeli zmiany wymagają zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Strona inicjująca zmianę przedstawia: 1) projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności - lub braku - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt wprowadzonych zmian wymaga akceptacji nadzoru inwestorskiego oraz zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego; 2) uzasadnienie zmiany; 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej umowie, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy; 4) opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowo-finansowy i termin wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/urzedy/poznan
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań, Wersja elektroniczna-adres internet. wskazany powyżej,zakładka O URZĘDZIE, INFORMACJE OGÓLNE,ZAMÓWIENIA PUBLICZNE US..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań,kancelaria - pokój nr 1311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.