Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-27
Ogłoszenie nr 101269 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.
Ostróda: Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn -Samborowo na odcinku Bramka - Bożęcin"
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 1.Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 uPzp. 1)Zamawiający dodatkowo przewiduje wykluczenie wykonawcy: a)w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.- Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830, 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615). 2)Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 uPzp lub pkt 1 lit. a, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznana krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego przedmiotem zbiorowym, orzeczone prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3)Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 2. 2.Termin wykonania zamówienia: Zakończenie: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Jana III Sobieskiego
5,
14100
Ostróda, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
896 429 800, faks
896 429 817, e-mail
sekretariat@powiat.ostroda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn -Samborowo na odcinku Bramka - Bożęcin"
Numer referencyjny DT.2610.10.2017.BŻ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Określenie przedmiotu zamówienia:
1Prace rozbiórkowe:
1)Frezowanie istniejącej nawierzchni na skrzyżowaniach i zjazdach publicznych w ilości 316,99 m2;
2.Podbudowy:
1)Wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - pod chodnik w ilości 160,64 m2;
2)Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 10 cm - konstrukcja chodnika w ilości 160,64 m2;
3)Warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 15 cm - konstrukcja zjazdów przez chodnik - parking w ilości 136,34 m2;
4)Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 o gr. 15 cm- konstrukcja chodnika - konstrukcja zjazdów przez chodnik - parking w ilości 296,98 m2.
3.Nawierzchnie:
1)Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją średniorozpadową w ilości 316,99 m2;
2)Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsja szybkorozpadową w ilości 316,99 m2;
3)Warstwa wiążąco-wyrównawcza z bet. asf. AC16W 50/70 wg WT-2 i SST D-05.03.05 gr. 5 cm po zagęszczeniu wraz z ułożenie siatki z włókna szklanego na poszerzeniach i połączeniach poprzecznych w ilości 316,99 m2;
4)Warstwa ścieralna z bet. asf. AC11S 50/70 wg WT-2 i SST D-05.03.05 o gr. 4 cm po zagęszczeniu - konstrukcja zjazdów i skrzyżowań w ilości 272,94 m2;
5)Warstwa ścieralna z mieszanki SMA 16 JENA o gr. 7 cm po zagęszczeniu - konstrukcja drogi powiatowej na włączeniu do DW w ilości 44,05 m2;
6)Ułożenie nawierzchni z kostki bet. gr. 8 cm , koloru szarego na podsypce piaskowej gr. 3 cm - konstrukcja chodnika w ilości 159,67 m2;
7)Ułożenie nawierzchni z kostki bet. gr. 8cm koloru czerwonego na podsypce piaskowej gr. 3 cm - konstrukcja zjazdów - parking w ilości 136,34 m2.
4.Roboty brukarskie:
1.Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 położonego na ławie z betonu C12/15 o gr. 15cm w ilości 46,76 m;
2)Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 położonego na ławie z betonu C12/15 o gr. 15cm - krawężniki zaniżone w ilości 8,00 m;
3)Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 w ilości 39,63 m.
5.Oznakowanie:
Oznakowanie poziome jezdni mat. cienkowarstwowymi - organizacja na włączeniu do DW w ilości 15,40 m2
II.5) Główny kod CPV): 45233140-2,
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
50454.25
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
Zamówienia z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego, w ogłoszeniu o zamówieniu nr 8579-2017 z dnia 16.01.2017 r. dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, umowa na wykonanie zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 23 luty 2017 r. (zamówienie udzielanie jest przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego). Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 3 550 426,83 PLN zł, w tym zamówienie podstawowe: 3 495 654,47 PLN + zamówienie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: 54 772,36 PLN. W świetle powyższego należy stwierdzić, iż udzielenie zamówienia jw. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Skanska S.A,
,
ul. Gen. J. Zajączka 9 ,
01- 518 ,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz butli gazów medycznych.
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących.
- REMONTY NAWIERZCHNI NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.