eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaWykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn -Samborowo na odcinku Bramka - Bożęcin"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-21

Ogłoszenie nr 110752 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.

Ostróda: Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn -Samborowo na odcinku Bramka - Bożęcin"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 101269-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:1.Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 uPzp. 1)Zamawiający dodatkowo przewiduje wykluczenie wykonawcy: a)w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.- Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830, 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615). 2)Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 uPzp lub pkt 1 lit. a, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznana krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego przedmiotem zbiorowym, orzeczone prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3)Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 2. 2.Termin wykonania zamówienia: Zakończenie: do 30 dni od dnia podpisania umowy.

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Jana III Sobieskiego 5, 14100 Ostróda, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896 429 800, faks 896 429 817, e-mail sekretariat@powiat.ostroda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zamówienia powtórzonego do zamówienia podstawowego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn -Samborowo na odcinku Bramka - Bożęcin"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DT.2610.10.2017.BŻ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Określenie przedmiotu zamówienia: 1Prace rozbiórkowe: 1)Frezowanie istniejącej nawierzchni na skrzyżowaniach i zjazdach publicznych w ilości 316,99 m2; 2.Podbudowy: 1)Wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - pod chodnik w ilości 160,64 m2; 2)Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi -grubość warstwy po zag. 10 cm - konstrukcja chodnika w ilości 160,64 m2; 3)Warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 15 cm - konstrukcja zjazdów przez chodnik - parking w ilości 136,34 m2; 4)Podbudowa zasadnicza z KŁSM 0/31,5 o gr. 15 cm- konstrukcja chodnika - konstrukcja zjazdów przez chodnik - parking w ilości 296,98 m2. 3.Nawierzchnie: 1)Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją średniorozpadową w ilości 316,99 m2; 2)Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsja szybkorozpadową w ilości 316,99 m2; 3)Warstwa wiążącowyrównawcza z bet. asf. AC16W 50/70 wg WT-2 i SST D-05.03.05 gr. 5 cm po zagęszczeniu wraz z ułożenie siatki z włókna szklanego na poszerzeniach i połączeniach poprzecznych w ilości 316,99 m2; 4)Warstwa ścieralna z bet. asf. AC11S 50/70 wg WT-2 i SST D-05.03.05 o gr. 4 cm po zagęszczeniu - konstrukcja zjazdów i skrzyżowań w ilości 272,94 m2; 5)Warstwa ścieralna z mieszanki SMA 16 JENA o gr. 7 cm po zagęszczeniu - konstrukcja drogi powiatowej na włączeniu do DW w ilości 44,05 m2; 6)Ułożenie nawierzchni z kostki bet. gr. 8 cm , koloru szarego na podsypce piaskowej gr. 3 cm - konstrukcja chodnika w ilości 159,67 m2; 7)Ułożenie nawierzchni z kostki bet. gr. 8cm koloru czerwonego na podsypce piaskowej gr. 3 cm - konstrukcja zjazdów - parking w ilości 136,34 m2. 4.Roboty brukarskie: 1.Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 położonego na ławie z betonu C12/15 o gr. 15cm w ilości 46,76 m; 2)Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 położonego na ławie z betonu C12/15 o gr. 15cm - krawężniki zaniżone w ilości 8,00 m; 3)Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 w ilości 39,63 m. 5.Oznakowanie: Oznakowanie poziome jezdni mat. cienkowarstwowymi - organizacja na włączeniu do DW w ilości 15,40 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT41019.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Skanska S.A., , ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518, Warszawa , kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50454.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50454.23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50454.23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zamówienia z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm). Uzasadnienie faktyczne: Zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego, w ogłoszeniu o zamówieniu nr 8579-2017 z dnia 16.01.2017 r. dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, umowa na wykonanie zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 23 luty 2017 r. (zamówienie udzielanie jest przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego). Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 3 550 426,83 PLN zł, w tym zamówienie podstawowe: 3 495 654,47 PLN + zamówienie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: 54 772,36 PLN. W świetle powyższego należy stwierdzić, iż udzielenie zamówienia jw. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.