eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RychlikiBUDOWA CHODNIKA WRAZ Z PRZEŁOŻENIEM PŁYT DROGOWYCH NA ODCINKU DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR 12 W MSC. DYMINIK NA TERENIE GMINY RYCHLIKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Rychliki: BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z PRZEŁOŻENIEM PŁYT DROGOWYCH NA ODCINKU DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR 12 W MSC. DYMINIK NA TERENIE GMINY RYCHLIKI
Numer ogłoszenia: 101524 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 14-411 Rychliki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 248-81-55, faks 055 248-81-45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rychliki-ug.bip-wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z PRZEŁOŻENIEM PŁYT DROGOWYCH NA ODCINKU DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR 12 W MSC. DYMINIK NA TERENIE GMINY RYCHLIKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Początek remontowanego odcinka chodnika stanowi krawędź pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 527, a koniec jest na wysokości działki nr 5/8 (włącznie - do wejścia na posesję). Przełożenie płyt drogowych wielootworowych jest na odcinku około 96,0m. Jezdnia drogi gminnej w miejscowości Dymnik na początkowym odcinku o długości 180,0 m posiada nawierzchnię brukową. Na pozostałym odcinku jest to nawierzchnia z płyt drogowych wielootworowych ułożonych w postaci trzech pasów o szerokości 1,0m każdy, co daje łączną szerokość jezdni 3,0m. Na całym odcinku planowanego chodnika zlokalizowane są zjazdy i dojścia do poszczególnych posesji. Droga gminna na tym odcinku przebiega w terenie, o różnicy wzniesień nie przekraczającym 2,0m. Szerokość istniejącej nawierzchni jezdni brukowej wynosi 3,5 m, z płyt drogowych wielootworowych 3,0m. Szerokość pasa drogowego wynosi średnio 12,0 m. W pasie drogi podziemne uzbrojenie stanowi istniejąca kanalizacja deszczowa i sanitarna, sieć wodociągowa, teletechniczna oraz energetyczna. Ulica na całej długości posiada oświetlenie umieszczone na słupach stojących poza pasem drogowym. Na początku nawierzchni z płyt drogowych w pasie drogi umieszczona jest waga najazdowa samochodowa przeznaczona do rozbiórki w porozumieniu z właścicielem - osoba prywatna. Nie przewiduje się żadnej wycinki drzew. W ramach inwestycji do wykonania przewidziano: wykonanie warstwy odsączającej przełożenie płyt drogowych wielootworowych na jezdni wykonanie zjazdów z kostki betonowej oraz kostki kamiennej wykonanie chodników z płytek z tzw. żwiru płukanego i kostki betonowej ustawienie krawężników granitowych i betonowych oraz obrzeży betonowych poprawienie odwodnienia urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe) Początek chodnika został dopasowany do projektu przebudowy drogi wojewódzkiej na tym odcinku (dotyczy zjazdu z tej drogi). Od km 0+000 do km 0+161,5 czyli na odcinku jezdni o nawierzchni brukowej planowany chodnik znajdować się będzie po prawej stronie. W km 0+157,5 - 0+161,5 projektuje się przejście dla pieszych. Od km 0 + 157,5 do km 0+338,5 chodnik będzie biegł po lewej stronie jezdni. Końcowy fragment od km 0+335,5 do km 0+359,5 będzie zlokalizowany po prawej stronie. Zgodnie z zaleceniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz po uzgodnieniu z inwestorem, odcinek chodnika od początku aż do końca działki nr 4/13 będzie wykonany z płyt betonowych o nawierzchni ze żwiru płukanego z uzupełnieniami z drobnej kostki granitowej oraz oddzielony od jezdni krawężnikiem kamiennym granitowym. Z uwagi na wąskie pobocze oraz istniejący rów przydrożny z budową chodnika na pewnym odcinku konieczne jest przełozenie jednego pasa płyt drogowych wielootworowych (km 0+210 - km 0+306). Płyty te zostaną ponownie ułożone po prawej stronie istniejącej jezdni. Tak więc szerokość jezdni z płyt pozostanie bez zmian. Z uwagi na budowę chodnika konieczne jest rozebranie wagi wraz z podjazdami oraz drewnianej szopy znajdującej się przy wadze. Z uwagi na likwidację wagi i podjazdów do niej konieczne jest w tym miejscu wykonanie nowej nawierzchni drogowej. Jezdnia przylegająca do wagi ułożona jest z płyt otworowych, a więc i powierzchnię po wadze i dojazdach nalezy uzupełnić płytami otworowymi. Wszelkie niezbędne dane pokazano na planie sytuacyjnym i zagospodarowania terenu. PARAMETRY TECHNICZNE: Klasa techniczna drogi D Prędkość projektowa Vp = 30 km/h Przekrój poprzeczny Szerokość jezdni z płyt wielootworowych - 3,0m Jednostronny chodnik szerokości od 1,0 m do 1,5 m Kategoria ruchu - ruch KR1 Obciążenie 80 kN/oś Szczegółowe informacje i pełny opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium, w wysokości 3 000,00zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku, konto nr 74 8313 0009 0000 0374 2000 0020 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. nr 5. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia to znaczy: wybudowali lub przebudowali ulice drogi lub place o nawierzchni z kostki betonowej, kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, która może pełnić funkcję kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu umowy przez okres co najmniej dwóch miesięcy, to jest dysponujący lub mający dostęp do środków finansowych oszacowanymi na sumę 100.000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

informacja o części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6, do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rychliki-ug.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rychliki, Rychliki 86, 14-411 Rychliki, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rychliki, Rychliki 86, 14-411 Rychliki, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.