Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Rychliki: BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z PRZEŁOŻENIEM PŁYT DROGOWYCH NA ODCINKU DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR 12 W MSC. DYMINIK NA TERENIE GMINY RYCHLIKI
Numer ogłoszenia: 101524 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 14-411 Rychliki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 248-81-55, faks 055 248-81-45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://rychliki-ug.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z PRZEŁOŻENIEM PŁYT DROGOWYCH NA ODCINKU DROGI GMINNEJ DZIAŁKA NR 12 W MSC. DYMINIK NA TERENIE GMINY RYCHLIKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Początek remontowanego odcinka chodnika stanowi krawędź pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 527, a koniec jest na wysokości działki nr 5/8 (włącznie - do wejścia na posesję). Przełożenie płyt drogowych wielootworowych jest na odcinku około 96,0m. Jezdnia drogi gminnej w miejscowości Dymnik na początkowym odcinku o długości 180,0 m posiada nawierzchnię brukową. Na pozostałym odcinku jest to nawierzchnia z płyt drogowych wielootworowych ułożonych w postaci trzech pasów o szerokości 1,0m każdy, co daje łączną szerokość jezdni 3,0m. Na całym odcinku planowanego chodnika zlokalizowane są zjazdy i dojścia do poszczególnych posesji. Droga gminna na tym odcinku przebiega w terenie, o różnicy wzniesień nie przekraczającym 2,0m. Szerokość istniejącej nawierzchni jezdni brukowej wynosi 3,5 m, z płyt drogowych wielootworowych 3,0m. Szerokość pasa drogowego wynosi średnio 12,0 m. W pasie drogi podziemne uzbrojenie stanowi istniejąca kanalizacja deszczowa i sanitarna, sieć wodociągowa, teletechniczna oraz energetyczna. Ulica na całej długości posiada oświetlenie umieszczone na słupach stojących poza pasem drogowym. Na początku nawierzchni z płyt drogowych w pasie drogi umieszczona jest waga najazdowa samochodowa przeznaczona do rozbiórki w porozumieniu z właścicielem - osoba prywatna. Nie przewiduje się żadnej wycinki drzew. W ramach inwestycji do wykonania przewidziano: wykonanie warstwy odsączającej przełożenie płyt drogowych wielootworowych na jezdni wykonanie zjazdów z kostki betonowej oraz kostki kamiennej wykonanie chodników z płytek z tzw. żwiru płukanego i kostki betonowej ustawienie krawężników granitowych i betonowych oraz obrzeży betonowych poprawienie odwodnienia urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe) Początek chodnika został dopasowany do projektu przebudowy drogi wojewódzkiej na tym odcinku (dotyczy zjazdu z tej drogi). Od km 0+000 do km 0+161,5 czyli na odcinku jezdni o nawierzchni brukowej planowany chodnik znajdować się będzie po prawej stronie. W km 0+157,5 - 0+161,5 projektuje się przejście dla pieszych. Od km 0 + 157,5 do km 0+338,5 chodnik będzie biegł po lewej stronie jezdni. Końcowy fragment od km 0+335,5 do km 0+359,5 będzie zlokalizowany po prawej stronie. Zgodnie z zaleceniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz po uzgodnieniu z inwestorem, odcinek chodnika od początku aż do końca działki nr 4/13 będzie wykonany z płyt betonowych o nawierzchni ze żwiru płukanego z uzupełnieniami z drobnej kostki granitowej oraz oddzielony od jezdni krawężnikiem kamiennym granitowym. Z uwagi na wąskie pobocze oraz istniejący rów przydrożny z budową chodnika na pewnym odcinku konieczne jest przełozenie jednego pasa płyt drogowych wielootworowych (km 0+210 - km 0+306). Płyty te zostaną ponownie ułożone po prawej stronie istniejącej jezdni. Tak więc szerokość jezdni z płyt pozostanie bez zmian. Z uwagi na budowę chodnika konieczne jest rozebranie wagi wraz z podjazdami oraz drewnianej szopy znajdującej się przy wadze. Z uwagi na likwidację wagi i podjazdów do niej konieczne jest w tym miejscu wykonanie nowej nawierzchni drogowej. Jezdnia przylegająca do wagi ułożona jest z płyt otworowych, a więc i powierzchnię po wadze i dojazdach nalezy uzupełnić płytami otworowymi. Wszelkie niezbędne dane pokazano na planie sytuacyjnym i zagospodarowania terenu. PARAMETRY TECHNICZNE: Klasa techniczna drogi D Prędkość projektowa Vp = 30 km/h Przekrój poprzeczny Szerokość jezdni z płyt wielootworowych - 3,0m Jednostronny chodnik szerokości od 1,0 m do 1,5 m Kategoria ruchu - ruch KR1 Obciążenie 80 kN/oś Szczegółowe informacje i pełny opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium, w wysokości 3 000,00zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku, konto nr 74 8313 0009 0000 0374 2000 0020 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. nr 5. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia to znaczy: wybudowali lub przebudowali ulice drogi lub place o nawierzchni z kostki betonowej, kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 każda
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, która może pełnić funkcję kierownika budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu umowy przez okres co najmniej dwóch miesięcy, to jest dysponujący lub mający dostęp do środków finansowych oszacowanymi na sumę 100.000,00 zł,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
informacja o części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6, do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rychliki-ug.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rychliki, Rychliki 86, 14-411 Rychliki, pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rychliki, Rychliki 86, 14-411 Rychliki, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.