Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-12
Kraków: Wdrożenie otwartego systemu do obsługi czasopism Open Journal Systems
Numer ogłoszenia: 101703 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie , ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48 wew. 624, faks 12 421 68 48 wew. 624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie otwartego systemu do obsługi czasopism Open Journal Systems.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parametry systemu zarządzania treścią Open Journal Systems Darmowa platforma o otwartym kodzie udostępnionym na licencji GNU Platforma monolityczna pozwalająca na obsługę dowolnej ilości czasopism z poziomu jednej instancji CMS CMS zaprojektowany w oparciu o język PHP oraz współpracujący z bazą MySQL Możliwość przydzielenia indywidualnej domeny dla każdego z czasopism Możliwość zaprojektowania indywidualnego szablonu styli dla każdego z czasopism Frontend wykonany w technologii Responsive Web Design Jasna struktura kont użytkownika pozwalająca na przypisywanie określonych i wyspecjalizowanych ról w systemie z możliwością łatwego zarządzania kontami użytkow-ników z poziomu frontend CMS Rozbudowany i w pełni konfigurowalny system e-mail oparty o zmienne, pozwalający na informowanie wybranych grup użytkowników o zdarzeniach w systemie (np. publikacja nowego numeru czasopisma, obieg dokumentów w systemie) Wbudowana pełna internacjonalizacja systemu (i18n) pozwalająca na uruchamianie wybra-nych części platformy (wybranych czasopism) w wielu językach zarówno dla frontend, jak i backend Dostęp do systemu zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej w dniu uruchomienia oraz oddania do użycia gotowej platformy Rozbudowany system wyszukiwania treści w platformie oparty o filtry Możliwość osadzania plików tekstowych oraz multimedialnych w ramach wewnętrznego obiegu dokumentów w systemie oraz ich publikowania w formie artykułów zarządzanych przez system Możliwość przeprowadzania zdalnej aktualizacji rdzenia platformy bez naruszania integral-ności czasopism..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno wdrożenie Open Journal Systems.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że spełnia warunek dysponowania co najmniej jedną osobą, która ukończyła studia z zakresu informacji naukowej oraz była zatrudniona przez okres co najmniej roku w uczelni na stanowisku związanym z informacją naukową.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie usług, dotyczy usług potwierdzających spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w punkcie 3.1.2 SIWZ; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy także załączyć: 4.5.1. wypełniony formularz ofertowy; 4.5.2. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zamówienia może na-stąpić, jeżeli wykonanie zamówienia na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu: a) w zakresie zmiany terminów realizacji - jeżeli ich wykonanie będzie niemożliwe np. z uwagi na czas trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; c) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.upjp2.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Biuro Zamówień Publicznych ul. Bernardyńska 3, 31-069 Kraków, piętro I, pok. nr 100..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Biuro Zamówień Publicznych ul. Bernardyńska 3, 31-069 Kraków, piętro I, pok. nr 100..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w ramach projektu pt. Efektywność zarządzania i jakość kształcenia miarą sukcesu w UPJPII. Umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL-04.01.01-00-038/11-00...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń studenckich i kuchni w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
- Obsługa prawna, doradztwo prawne, konsultacje
- Remont toalet wraz z dostosowaniem dla potrzeb OzN w budynku B-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-224/25
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REMONTÓW I KONSERWACJI BUDYNKÓW
- Dostawa artykułów do higieny i pielęgnacji pacjentów
- Usługi transportowe w kraju dla studentów i pracowników WILIGZ AGH w roku 2025 - DE - dzp. 272-151/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności
- "Dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT oraz wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych (instalacja, konfiguracja i integracja)".
- "Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec".
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nowy Dwór.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Czemierniki
- Usługa szkolenia dla pracowników zatrudnionych w COP pt. "Konstruktywna komunikacja i budowanie porozumienia w miejscu pracy" obejmująca zapew. sali konferencyjnej, wyżywienia, noclegu oraz transportu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.