Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mirosławiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 37
1.5.2.) Miejscowość: Mirosławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-650
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miroslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miroslawiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb1494b7-804f-4310-a93c-12fc856a3eed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066051/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec - dostawa sprzętu informatycznego i licencji z wdrożeniem, uruchomieniem i szkoleniem.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach dofinansowania z programu: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie: 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11020643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym
o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie OpenNexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (zwanej dalej: „Platformą");
2) korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie,
mailem) nie będzie brana pod uwagę;
3) adres Platformy:
https://platformazakupowa.pl/pn/miroslawiec/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został zawarty w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGN.271.2.2025.JD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i licencji (wraz z wdrożeniem, uruchomieniem oraz szkoleniem z funkcjonalności oraz obsługi dostarczonych rozwiązań) w ramach realizacji projektu pn.: „Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec” składająca się z następujących etapów:
1) Etap I: dostawa sprzętu informatycznego i licencji,
2) Etap II: wdrożenie oraz uruchomienie dostarczonych rozwiązań,
3) Etap III: szkolenie z funkcjonalności oraz obsługi dostarczonych rozwiązań.
Zamówienie jest realizowane w ramach dofinansowania z programu: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie: 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
48820000-2 - Serwery
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony minimalny okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący przedmiotowy środek dowodowy zawierający dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia (sprzętu informatycznego i licencji wraz z wdrożeniem i uruchomieniem);2) dla 2 szt serwerów wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 2 w wierszu o nazwie „Procesor” oraz „Certyfikaty” oraz „Warunki gwarancji”:
- wyniki testów,
- deklarację CE,
- certyfikat potwierdzający, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001, ISO-50001;
- dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO-9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych;
- ogólnodostępny dokument np. certyfikat lub deklarację producenta potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia. W przypadku, gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu producenta, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski;
3) dla 2 szt zasilaczy awaryjnych wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 5 w wierszu o nazwie „System zarządzania pracą baterii”:
- opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii (w opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony);
4) dla 1 szt serwera aplikacyjnego wskazanego w Etapie I pod liczbą porządkową nr 6 w wierszu o nazwie „Procesor” oraz „Certyfikaty”:
- wyniki testów,
- deklarację CE,
- certyfikat potwierdzający, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001, ISO-50001;
5) dla 2 szt zasilaczy sieciowych wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 7 w wierszu o nazwie „System zarządzania pracą baterii”:
- opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii (w opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący przedmiotowy środek dowodowy zawierający dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia (sprzętu informatycznego i licencji wraz z wdrożeniem i uruchomieniem);2) dla 2 szt serwerów wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 2 w wierszu o nazwie „Procesor” oraz „Certyfikaty” oraz „Warunki gwarancji”:
- wyniki testów,
- deklarację CE,
- certyfikat potwierdzający, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001, ISO-50001;
- dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO-9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych;
- ogólnodostępny dokument np. certyfikat lub deklarację producenta potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia. W przypadku, gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu producenta, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski;
3) dla 2 szt zasilaczy awaryjnych wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 5 w wierszu o nazwie „System zarządzania pracą baterii”:
- opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii (w opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony);
4) dla 1 szt serwera aplikacyjnego wskazanego w Etapie I pod liczbą porządkową nr 6 w wierszu o nazwie „Procesor” oraz „Certyfikaty”:
- wyniki testów,
- deklarację CE,
- certyfikat potwierdzający, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001, ISO-50001;
5) dla 2 szt zasilaczy sieciowych wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 7 w wierszu o nazwie „System zarządzania pracą baterii”:
- opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii (w opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na kwotę 3.000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto depozytowe zamawiającego Bank SBL Złotów O/Mirosławiec Nr: 78 8941 1032 0092 2937 20 00 00 30 z dopiskiem: „Dostawy sprzętu informatycznego i licencji”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty, na pierwsze żądanie, na rzecz zamawiającego kwoty wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102064
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy załącznika nr 3 do SWZ tj. Formularza ofertowego. Wykonawca wraz z ofertą składa Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3a do SWZ.Formularz cenowy stanowi część składową oferty.
Niezłożenie wraz z ofertą Formularza cenowego skutkować będzie odrzuceniem oferty (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy).
INNE PRZETARGI MIROSŁAWIEC
więcej: przetargi MIROSŁAWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów" - III
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 ...." - II
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES) w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.