eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec"Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec".



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mirosławiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 37

1.5.2.) Miejscowość: Mirosławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-650

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miroslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miroslawiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb1494b7-804f-4310-a93c-12fc856a3eed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066051/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec - dostawa sprzętu informatycznego i licencji z wdrożeniem, uruchomieniem i szkoleniem.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane w ramach dofinansowania z programu: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie: 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102064

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym
o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie OpenNexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (zwanej dalej: „Platformą");
2) korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie,
mailem) nie będzie brana pod uwagę;
3) adres Platformy:
https://platformazakupowa.pl/pn/miroslawiec/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w rozdziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został zawarty w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGN.271.2.2025.JD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i licencji (wraz z wdrożeniem, uruchomieniem oraz szkoleniem z funkcjonalności oraz obsługi dostarczonych rozwiązań) w ramach realizacji projektu pn.: „Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec” składająca się z następujących etapów:
1) Etap I: dostawa sprzętu informatycznego i licencji,
2) Etap II: wdrożenie oraz uruchomienie dostarczonych rozwiązań,
3) Etap III: szkolenie z funkcjonalności oraz obsługi dostarczonych rozwiązań.

Zamówienie jest realizowane w ramach dofinansowania z programu: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie: 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

48820000-2 - Serwery

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony minimalny okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący przedmiotowy środek dowodowy zawierający dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia (sprzętu informatycznego i licencji wraz z wdrożeniem i uruchomieniem);

2) dla 2 szt serwerów wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 2 w wierszu o nazwie „Procesor” oraz „Certyfikaty” oraz „Warunki gwarancji”:
- wyniki testów,
- deklarację CE,
- certyfikat potwierdzający, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001, ISO-50001;
- dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO-9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych;
- ogólnodostępny dokument np. certyfikat lub deklarację producenta potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia. W przypadku, gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu producenta, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski;

3) dla 2 szt zasilaczy awaryjnych wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 5 w wierszu o nazwie „System zarządzania pracą baterii”:
- opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii (w opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony);

4) dla 1 szt serwera aplikacyjnego wskazanego w Etapie I pod liczbą porządkową nr 6 w wierszu o nazwie „Procesor” oraz „Certyfikaty”:
- wyniki testów,
- deklarację CE,
- certyfikat potwierdzający, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001, ISO-50001;

5) dla 2 szt zasilaczy sieciowych wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 7 w wierszu o nazwie „System zarządzania pracą baterii”:
- opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii (w opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący przedmiotowy środek dowodowy zawierający dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia (sprzętu informatycznego i licencji wraz z wdrożeniem i uruchomieniem);

2) dla 2 szt serwerów wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 2 w wierszu o nazwie „Procesor” oraz „Certyfikaty” oraz „Warunki gwarancji”:
- wyniki testów,
- deklarację CE,
- certyfikat potwierdzający, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001, ISO-50001;
- dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO-9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych;
- ogólnodostępny dokument np. certyfikat lub deklarację producenta potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia. W przypadku, gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu producenta, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski;

3) dla 2 szt zasilaczy awaryjnych wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 5 w wierszu o nazwie „System zarządzania pracą baterii”:
- opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii (w opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony);

4) dla 1 szt serwera aplikacyjnego wskazanego w Etapie I pod liczbą porządkową nr 6 w wierszu o nazwie „Procesor” oraz „Certyfikaty”:
- wyniki testów,
- deklarację CE,
- certyfikat potwierdzający, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001, ISO-50001;

5) dla 2 szt zasilaczy sieciowych wskazanych w Etapie I pod liczbą porządkową nr 7 w wierszu o nazwie „System zarządzania pracą baterii”:
- opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii (w opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na kwotę 3.000,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto depozytowe zamawiającego Bank SBL Złotów O/Mirosławiec Nr: 78 8941 1032 0092 2937 20 00 00 30 z dopiskiem: „Dostawy sprzętu informatycznego i licencji”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty, na pierwsze żądanie, na rzecz zamawiającego kwoty wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102064

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy załącznika nr 3 do SWZ tj. Formularza ofertowego. Wykonawca wraz z ofertą składa Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3a do SWZ.
Formularz cenowy stanowi część składową oferty.
Niezłożenie wraz z ofertą Formularza cenowego skutkować będzie odrzuceniem oferty (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.