Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Warszawa: Zakup i instalacja stacji zarządzających do zarządzania siecią LAN/WAN/DII Centrala w Centrali ZUS przy ulicy Szamockiej.
Numer ogłoszenia: 101761 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525; 623 30 00, fax 022 642 80 6429002, 6428086.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i instalacja stacji zarządzających do zarządzania siecią LAN/WAN/DII Centrala w Centrali ZUS przy ulicy Szamockiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz instalacja i konfiguracja stacji zarządzających wraz z oprogramowaniem do zarządzania siecią LAN/WANDII/Centrala w Centrali ZUS przy ulicy Szamockiej (Elbląska 13), oraz nabycie licencji (sublicencji) uprawniającej Zamawiającego do bezterminowego korzystania z zaoferowanego oprogramowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.200,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają warunki podmiotowe określone w Specyfikacji, tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę, instalację i konfigurację oprogramowania i urządzeń o funkcjonalności tożsamej z oprogramowaniem i urządzeniami zamawianymi. 2) dysponują co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w procesie instalacji, konfiguracji i serwisowania oferowanych urządzeń i oprogramowania, mającymi poświadczenie producenta potwierdzające posiadanie najwyższego stopnia certyfikacji w zakresie, instalacji, konfiguracji i serwisowania oferowanych urządzeń, 3) dysponują co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w procesie instalacji, konfiguracji i serwisowania oferowanych urządzeń i oprogramowania i które będą posiadały poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające je do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne oraz zostały przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2005 r., nr 196, poz. 1631 ze zm.). Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej jedna dostawa), obejmujących swoim zakresem dostawę, instalację i konfigurację oprogramowania i urządzeń o funkcjonalności tożsamej z oprogramowaniem i urządzeniami zamawianymi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w procesie instalacji, konfiguracji i serwisowania oferowanych urządzeń i oprogramowania mających poświadczenie producenta, potwierdzające posiadanie najwyższego stopnia certyfikacji w zakresie instalacji, konfiguracji i serwisowania oferowanych urządzeń i oprogramowania, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji (rodzaj certyfikatu), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji, 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w procesie instalacji, konfiguracji i serwisowania oferowanych urządzeń i oprogramowania i które posiadają poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające je do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydanych na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22 stycznia 1999 ( Dz. U. z 2005 r., nr 196, poz. 1631 ze zm.) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie tych uprawnień. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1. ppkt 2), 3), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 3.1, składają jedną ofertę, przy czym: 1) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 2) - 4) niniejszego Rozdziału składa każdy z Wykonawców, 2) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wskazane w pkt 1.1 ppkt 1) w części obejmującej warunki wskazane w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej warunki wskazane w art.22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wszyscy Wykonawcy wspólnie, 3) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie 50 PLN przelew - gotówka C/ZUS w Warszawie ul. Czerniakowska 16 osobiście pok. 527 V p. budynek B lub pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy, bezpłatnie na ww. stronie internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Warszawa ul. Czerniakowska 16, budynek B V p. pok.525..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia do 10 tygodni od daty pisemnego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. Pisemne wezwanie do dostawy, instalacji i konfiguracji nastąpi nie później niż do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego wraz z usługą wdrożenia.
- Przebudowa alejki głównej na Cmentarzu Miejskim w Białymstoku przy ul. Władysława Wysockiego 63
więcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.