eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZebrzydowiceDostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZEBRZYDOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Antoniego Janusza 6

1.5.2.) Miejscowość: Zebrzydowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-410

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebrzydowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84cadcd2-bcab-494e-8255-3773838f9570

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033644/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu, oprogramowania oraz szkoleń do zwiększenia cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny samorząd"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II – Zaawansowane usługi cyfrowa, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice
1.3. W celu skrócenia udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@zebrzydowice.pl.
1.4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice do konkretnego Wykonawcy.
1.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
1.6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021 r. ,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
1.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I pkt. 11 SWZ oraz załącznikach do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I pkt. 11 SWZ oraz załącznikach do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.9.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje:
Zakup i wdrożenie klastra UTM 1 szt.
Rozbudowa infrastruktury aktywnej – zakup przełączników 6 szt.
Rozbudowa rozwiązania do ochrony danych do rozwiązania klasy EDR XDR – rozszerzenie licencji 1 szt.
Usługa analizy konfiguracji w obecnie posiadanych rozwiązaniach 1 szt.
Zakup i wdrożenie rozwiązania klasy NAC 1 szt.
Dostawa i kompleksowe wdrożenie systemu do wykrywania i zarządzania incydentami, podatnościami i ryzykiem SIEM, SOAR 1 szt.
Serwer tworzący platformę sprzętową dla SOC 1szt.
Rozbudowa infrastruktury o macierz dyskową 1 szt.
Zakup niezbędnych licencji do funkcjonowania środowiska bazodanowego 1szt.
Przedłużenie licencji i wsparcia na posiadane rozwiązanie do zarządzania infrastrukturą, stacjami roboczymi i serwerami 1 szt.
Przedłużenie wsparcia na posiadane rozwiązanie do kopii zapasowych 1 szt.
Rozbudowa infrastruktury backupowej – zakup systemu pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych wszystkich danych 1 szt.
Zakup UPS dla stacji końcowych 20 szt.
Zakup UPS do serwerowni 2 szt.
Usługa wykonania segmentacji sieci 1 szt.
Usługa przeprowadzenia testów penetracyjnych 1 szt.
Szkolenie dla pracowników IT z zakresu zabezpieczania środowiska domenowego 3 szt.
Szkolenie dla pracowników IT z zakresu cyberbezpieczeństwa 3 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48820000-2 - Serwery

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli:
9.1 w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia w wysokości co najmniej: 500 000 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych).
9.2 w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych:
a) minimum dwie dostawy z wdrożeniem systemów z zakresu Cyberbezpieczeństwa na kwotę min. 500 000 brutto każda.
b) wykonawca posiada wdrożony system bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 27001 potwierdzony certyfikatem wydanym przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
c) w celu zapewnia najwyższego poziomu świadczonych usług zgodnie z normami ISO, Wykonawca legitymuje się certyfikatami: ISO 9 001:2015 oraz ISO 14 001:2015
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, wskazane poniżej, w tym:
a) Minimum 1 kierownikiem/koordynatorem zespołu posiadającym doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych na stanowisku kierownika wdrożenia, potwierdzone udziałem w roli kierownika projektu w co najmniej 2 zakończonych projektach informatycznych o wartości co najmniej 500 000 zł brutto każdy (słownie: pięćset tysięcy złotych), w którego zakresie była dostawa systemów z zakresu Cyberbezpieczeństwa.
b) Minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat techniczny wystawiony przez producenta oferowanego urządzenia UTM, potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania systemów klasy Enterprise Firewall.
c) Minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat inżynierski wystawiony przez producenta oferowanych systemów operacyjnych.
d) Minimum jedna osoba posiadająca certyfikat potwierdzający tytuł profesjonalnego inżyniera z zakresu administracji posiadanymi przez Zamawiającego systemami operacyjnymi z rodziny Windows Serwer.
e) Minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat techniczny wystawiony przez producenta rozwiązań sieciowych, potwierdzający kompetencje z zakresu administracji, konfiguracji sieci LAN, WiFi.
f) Minimum jedna osoba posiadająca certyfikat techniczny, wystawiony przez producenta potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i administracji systemem kopii zapasowych.
g) Minimum dwie osoby posiadające wiedzę i doświadczenie z zakresu wdrażania i konfigurowania systemu klasy SIEM potwierdzone certyfikatami inżynierskimi.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ról.
Zamawiający dopuszcza, że jedna osoba może posiadać więcej niż jeden z powyższych certyfikatów, do wykonania zamówienia.
Wszystkie osoby, o których mowa powyżej, powinny biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie), w przeciwnym wypadku Wykonawca musi zapewnić tłumacza zapewniającego stałe tłumaczenie dla potrzeb realizacji zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunków kwalifikacji technicznych, warunki musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) ODPIS LUB INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) WYKAZ DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Okres 3 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
b) WYKAZ OSÓB skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c) potwierdzenie posiadania wdrożonego systemu bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 27001;
d) KOPIA OPŁACONEJ POLISY LUB INNY DOKUMENT potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój, numer rachunku 85 8470 0001 2001 0030 4283 0011 z dopiskiem DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY ZEBRZYDOWICE RAMACH PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD.
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo, w formie wskazanej w rozdziale II pkt 11.1.7 SWZ, powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian niniejszej Umowy w następujących przypadkach i następującym zakresie:
1) niemożliwości wykonania przedmiotu zamówienia w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2) zamówień dodatkowych – o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy,
3) wstrzymania przez Zamawiającego lub upoważnione do tego podmioty i organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
4) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
5) W zakresie sprzętu stanowiącego Przedmiot Umowy w przypadku, gdy produkt stanowiący Przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, co wynika z przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia podpisanego przez producenta lub dystrybutora, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący Przedmiotem oferty, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, wykonywanie świadczeń gwarancyjnych pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego rozdziału. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone;
6) W zakresie oprogramowania stanowiącego Przedmiot Umowy, w przypadku, gdy zmiana parametrów lub wersji oprogramowania przyczyni się do poprawy jakości lub funkcjonalności Przedmiotu Umowy, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia;
7) Zmiany Umowy będą podyktowane koniecznością dostosowania do wymagań i wytycznych wynikających ze współfinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027 (FERC), w tym w szczególności warunków dotyczących kwalifikowalności wydatków – zmianie może ulec termin wykonania Umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian;
8) przedłużenia terminu realizacji Umowy, jeżeli w czasie realizacji Umowy z winy Zamawiającego wystąpią niedające się przewidzieć na etapie ogłoszenia zamówienia uwarunkowania np. organizacyjne, logistyczne, prawne, uniemożliwiające realizację zamówienia - termin realizacji Umowy może zostać wydłużony po uzgodnieniu przez strony Umowy i pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego zgody Instytucji finansującej zadanie na wydłużenie terminu jego rozliczenia;
9) Zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu ujętego Przedmiotem Umowy;
10) W przypadku działania siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, lub którego nie można uniknąć, lub któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie determinowanym wystąpieniem siły wyższej. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do umowy, innych niż opisane zapisach niniejszego paragrafu, jeżeli będą one dozwolone na podstawie odpowiednich przepisów ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-18 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-18 09:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.