To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Kraków: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 101999 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79483 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego w ramach 23 pakietów, których szczegółowy opis (wraz z formularzami cenowymi) zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. 3.2. Zamówienie obejmuje dzierżawę sprzętu laboratoryjnego oraz sukcesywne dostawy odczynników według zamówień składanych przez pracownika laboratorium medycznego zgodnie z asortymentem wskazanym w formularzu cenowym, stanowiących załączniki nr 1B do SIWZ. 3.3. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do Laboratorium medycznego do siedziby Zamawiającego. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest zainstalować i uruchomić stosowny sprzęt laboratoryjny (dotyczy Pakietów 11,12,13,14,16), 3.5. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie dla użytkowników w zakresie eksploatacji sprzętu laboratoryjnego (dotyczy Pakietów 11,12,13,14,16), 3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje w ramach danej części do granic kwoty przedmiotowej umowy. 3.7. Ponadto Zamawiający wymaga, aby przy pierwszej dostawie towaru wybrany wykonawca dostarczył Zamawiającemu: 3.7.1. instrukcja obsługi aparatu w języku polskim - zawierających wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje (dotyczy pakietów z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego); 3.7.2. karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla produktów posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 11.01.2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 152 poz. 1222 z późn. zm.) 3.7.3. deklaracje zgodności, potwierdzające oznakowanie dokładnie oznaczonego produktu medycznego, będącego przedmiotem dzierżawy znakiem zgodności CE (dotyczy dzierżawionych aparatów medycznych) oraz paszporty techniczne dla aparatów - (dotyczy Pakietów 11,12,13,14,16), 3.7.4. deklaracje zgodności dotyczące odczynników.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
- Argenta Sp. z o.o., ul. Polska 114, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4957,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4684,39
Oferta z najniższą ceną: 4684,39 / Oferta z najwyższą ceną: 4684,39
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., Warszawa, ul. Iłżecka 24, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152126,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 172240,56
Oferta z najniższą ceną: 172240,56 / Oferta z najwyższą ceną: 172240,56
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
- Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 6 B, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160380,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106920,78
Oferta z najniższą ceną: 106920,78 / Oferta z najwyższą ceną: 106920,78
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Pakiet 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sysmex Polska Sp. z o.o., Warszawa, Al. Jerozolimskie 176, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40322,60
Oferta z najniższą ceną: 40322,60 / Oferta z najwyższą ceną: 40322,60
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Pakiet 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biomedica Poland Sp. z o.o., ul. Raszyńska 13, Piaseczno, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87507,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88695,00
Oferta z najniższą ceną: 88695,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88695,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Pakiet nr 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMENS Healthcare Diagnostics Sp. z o.o. ul. Żupnicza 11, ul. Żupnicza 11, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11249,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11217,31
Oferta z najniższą ceną: 11217,31 / Oferta z najwyższą ceną: 12943,80
Waluta: PLN.
Część NR: 22
Nazwa: Pakiet nr 23
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stamar mgr inż. Dorota Szewczyk, ul. F. Perla 5, Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3598,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4244,01
Oferta z najniższą ceną: 4244,01 / Oferta z najwyższą ceną: 4865,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa części zużywalnych i chromatograficznych
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do oceny parametrów krytycznych CBO
- Dostawy asortymentu jednorazowego użytku dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy materiałów techniki policyjnej oraz materiałów i naczyń laboratoryjnych dla KWP w Olsztynie
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.