Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Międzychód: Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie w roku 2008.
Numer ogłoszenia: 1019 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488100, fax 095 7488134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie w roku 2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest/są: Wykonywanie usług geodezyjnych w roku 2008 w następującym zakresie: 1.1. Pomiar sytuacyjno-wysokościowy za obiekt ¬ do 1 ha, do 5 ha, do 10 ha 1.2. Sporządzenie wykazu zmian ewidencyjnych a) za pierwszą działkę b) za każdą następną działkę 1.3. Ustalenie, wznowienie granic wraz z uzupełnieniem stabilizacji i pomiarem granic oraz sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych: a) za działkę do czterech punków b) za każdy następny punkt. 1.4. Podział nieruchomości w terenie zurbanizowanym ( opracowanie projektu, prace obliczeniowe, wyniesienie i stabilizacja granic, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych na aktualnej mapie zasadniczej) : a) podział działki na dwie części b) podział działki na trzy do pięciu części c) podział działki na więcej niż pięć części do 10 części 1.5. Podział nieruchomości rolnych i leśnych. Cała dokumentacja jak w pkt. 4. a) podział działki na dwie części b) podział działki na trzy do pięciu części c) podział działki powyżej pięciu części do 10 części. 1.6. Badanie Księgi Wieczystej wraz z badaniem katastru- dochodzenie stanu własności i wykonanie dokumentacji do sprostowania KW .i komunalizacji 1.7. Aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych za obiekt : do 1 ha, do 5 ha, do 10 ha.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych i spełniają pozostałe warunki wymienione w SIWZ. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - odpis uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii. . Wypełniony i podpisany zgodnie z postanowieniami specyfikacji formularz ofertowy wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ - pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym określonym w art.22 ust.1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawo zamówień Publicznych, wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ - inne dokumenty : wypełniony formularz cenowy wg. wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód, pokój nr 45 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH postępowanie powtórzone
- Przebudowa i rozbudowa ul. Strzeleckiej w Międzychodzie - ETAP I
więcej: przetargi w Międzychodzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.