Og³oszenie z dnia 2025-04-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TRZESZCZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368836
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Trzeszczany Pierwsze 194
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzeszczany Pierwsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-554
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846575059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzeszczany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.trzeszczany.roztocze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5f70242-92d9-4917-ad7f-e9159cdd0c8e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00185639
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00018231/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Trzeszczany
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://trzeszczany.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
przekazywanie informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy przetargowej.
Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim na Platformie Zakupowej pod adresem: https://trzeszczany.ezamawiajacy.pl/ i pod numerem postêpowania: ZP.271.9.2025.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy, opisane zosta³y
szczegó³owo w rozdz. VII SWZ.
2. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na https://trzeszczany.ezamawiajacy.pl/.
3. Zamawiaj±cy w tabeli w rozdz. VII swz wskazuje informacje, o których mowa w § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), dotycz±ce Systemu.
4. Sposób (w tym forma) przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów musi byæ zgodny z przepisami wydanymi na podstawie art. 70 PZP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: "Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany” prowadzonym w trybie podstawowym poni¿ej progów unijnych;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych
-Wykonawcy;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
-na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I: wykonanie robót budowlanych i pozosta³ych prac opisanych w dokumentacji technicznej (za³. nr 6a do SWZ): Budowa budynku ¶wietlicy wiejskiej z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± towarzysz±c± w miejscowo¶ci Trzeszczany Drugie, wraz z wyposa¿eniem;
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry zadania inwestycyjnego i szczegó³y rozwi±zañ technicznych, zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±czniki do SWZ - za³. nr 6a do SWZ. Ponadto Zamawiaj±cy zamieszcza (jako za³. nr 7 do SWZ) przedmiary robót budowlanych (odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci), z zastrze¿eniem, ¿e nie stanowi± on czê¶ci opisu przedmiotu zamówienia i w zwi±zku z tym nie okre¶laj± zakresu ¶wiadczenia ani praw i obowi±zków wykonawcy, lecz maj± charakter wy³±cznie informacyjny i pomocniczy. Za³±cznik nr 6d do SWZ wskazuje na zestaw wyposa¿enia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
44160000-9 - Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy
45231112-3 - Instalacja ruroci±gów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
71510000-6 - Us³ugi badania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo wskazany w rozdz. XIII swz
1. Oferta zostanie oceniona odrêbnie w ramach ka¿dej czê¶ci, z uwzglêdnieniem kryteriów opisanych w rozdz. XIII swz.: cena [C],
Oferowany podstawowy okres gwarancji i rêkojmi [G], 2. Ustalenie liczby punktów za kryterium cena [C], nast±pi (odrêbnie dla ka¿dej
czê¶ci) wg wzoru: cena= cena najtañszej oferty: cena oferty badanej x 60%; oferowany okres gwarancji i rêkojmi na roboty
budowlane [G]= okres gwarancji w ofercie ocenianej:najd³u¿szy oferowany okres gwarancji w ofertach
(nie wiêcej ni¿ 72 miesi±ce)x40%. przy czym:
(1) minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi to 60 miesiêcy; oferty, w których zaoferowano krótszy
podstawowy okres gwarancji i rêkojmi, zostan± odrzucone jako niezgodne z SWZ;
(2) je¿eli Wykonawca nie wska¿e w ofercie podstawowego okresu gwarancji i rêkojmi, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje
minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi, tj. 60 miesiêcy;
(3) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ tylko jeden podstawowy okres gwarancji i rêkojmi okre¶lony w miesi±cach, np. 70 miesiêcy. Je¿eli
Wykonawca nie wska¿e konkretnej ilo¶ci miesiêcy tylko kilka miesiêcy lub zakres, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca zaoferowa³
najkrótszy podany okres;
(4) je¿eli Wykonawca wska¿e niepe³ne miesi±ce, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaoferowa³ okres krótszy poprzez
zaokr±glenie go w dó³;
(5) maksymalny punktowany przez Zamawiaj±cego podstawowy okres gwarancji i rêkojmi to 72 miesi±ce. Zaoferowanie okresu
d³u¿szego spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego do oceny i porównania ofert okresu 72-miesiêcznego. 4. £±czna liczba
punktów przyznana ofercie jest to ilo¶æ punktów otrzymana ³±cznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert,
obliczaj±c warto¶æ punktów z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami:
1) koñcówki poni¿ej 0,005 pkt pomija siê
2) koñcówki wynosz±ce 0,005 pkt i wiêcej zaokr±gla siê do 0,01 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II: wykonanie robót budowlanych i pozosta³ych prac opisanych
w dokumentacji technicznej (za³. nr 6b do SWZ): Przebudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej na dzia³ce nr ew. 23/1 w miejscowo¶ci Majdan Wielki, wraz z wyposa¿eniem;
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry zadania inwestycyjnego i szczegó³y rozwi±zañ technicznych, zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±czniki do SWZ - za³. nr 6b do SWZ. Ponadto Zamawiaj±cy zamieszcza (jako za³. nr 7 do SWZ) przedmiary robót budowlanych (odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci), z zastrze¿eniem, ¿e nie stanowi± on czê¶ci opisu przedmiotu zamówienia i w zwi±zku z tym nie okre¶laj± zakresu ¶wiadczenia ani praw i obowi±zków wykonawcy, lecz maj± charakter wy³±cznie informacyjny i pomocniczy. Za³±cznik nr 6d do SWZ wskazuje na zestaw wyposa¿enia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71350000-6 - Us³ugi in¿ynieryjne naukowe i techniczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo wskazany w rozdz. XIII swz
1. Oferta zostanie oceniona odrêbnie w ramach ka¿dej czê¶ci, z uwzglêdnieniem kryteriów opisanych w rozdz. XIII swz.: cena [C],
Oferowany podstawowy okres gwarancji i rêkojmi [G], 2. Ustalenie liczby punktów za kryterium cena [C], nast±pi (odrêbnie dla ka¿dej
czê¶ci) wg wzoru: cena= cena najtañszej oferty: cena oferty badanej x 60%; oferowany okres gwarancji i rêkojmi na roboty
budowlane [G]= okres gwarancji w ofercie ocenianej:najd³u¿szy oferowany okres gwarancji w ofertach
(nie wiêcej ni¿ 72 miesi±ce)x40%. przy czym:
(1) minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi to 60 miesiêcy; oferty, w których zaoferowano krótszy
podstawowy okres gwarancji i rêkojmi, zostan± odrzucone jako niezgodne z SWZ;
(2) je¿eli Wykonawca nie wska¿e w ofercie podstawowego okresu gwarancji i rêkojmi, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje
minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi, tj. 60 miesiêcy;
(3) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ tylko jeden podstawowy okres gwarancji i rêkojmi okre¶lony w miesi±cach, np. 70 miesiêcy. Je¿eli
Wykonawca nie wska¿e konkretnej ilo¶ci miesiêcy tylko kilka miesiêcy lub zakres, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca zaoferowa³
najkrótszy podany okres;
(4) je¿eli Wykonawca wska¿e niepe³ne miesi±ce, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaoferowa³ okres krótszy poprzez
zaokr±glenie go w dó³;
(5) maksymalny punktowany przez Zamawiaj±cego podstawowy okres gwarancji i rêkojmi to 72 miesi±ce. Zaoferowanie okresu
d³u¿szego spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego do oceny i porównania ofert okresu 72-miesiêcznego. 4. £±czna liczba
punktów przyznana ofercie jest to ilo¶æ punktów otrzymana ³±cznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert,
obliczaj±c warto¶æ punktów z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami:
1) koñcówki poni¿ej 0,005 pkt pomija siê
2) koñcówki wynosz±ce 0,005 pkt i wiêcej zaokr±gla siê do 0,01 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III: wykonanie robót budowlanych i pozosta³ych prac opisanych w dokumentacji technicznej (za³. nr 6c do SWZ): Przebudowa i nadbudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej na dzia³ce nr ew. 63/5 w miejscowo¶ci Drogojówka, wraz z wyposa¿eniem.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry zadania inwestycyjnego i szczegó³y rozwi±zañ technicznych, zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±czniki do SWZ - za³. nr 6c do SWZ. Ponadto Zamawiaj±cy zamieszcza (jako za³. nr 7 do SWZ) przedmiary robót budowlanych (odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci), z zastrze¿eniem, ¿e nie stanowi± on czê¶ci opisu przedmiotu zamówienia i w zwi±zku z tym nie okre¶laj± zakresu ¶wiadczenia ani praw i obowi±zków wykonawcy, lecz maj± charakter wy³±cznie informacyjny i pomocniczy. Za³±cznik nr 6d do SWZ wskazuje na zestaw wyposa¿enia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
71350000-6 - Us³ugi in¿ynieryjne naukowe i techniczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo wskazany w rozdz. XIII swz
1. Oferta zostanie oceniona odrêbnie w ramach ka¿dej czê¶ci, z uwzglêdnieniem kryteriów opisanych w rozdz. XIII swz.: cena [C],
Oferowany podstawowy okres gwarancji i rêkojmi [G], 2. Ustalenie liczby punktów za kryterium cena [C], nast±pi (odrêbnie dla ka¿dej
czê¶ci) wg wzoru: cena= cena najtañszej oferty: cena oferty badanej x 60%; oferowany okres gwarancji i rêkojmi na roboty
budowlane [G]= okres gwarancji w ofercie ocenianej:najd³u¿szy oferowany okres gwarancji w ofertach
(nie wiêcej ni¿ 72 miesi±ce)x40%. przy czym:
(1) minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi to 60 miesiêcy; oferty, w których zaoferowano krótszy
podstawowy okres gwarancji i rêkojmi, zostan± odrzucone jako niezgodne z SWZ;
(2) je¿eli Wykonawca nie wska¿e w ofercie podstawowego okresu gwarancji i rêkojmi, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje
minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi, tj. 60 miesiêcy;
(3) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ tylko jeden podstawowy okres gwarancji i rêkojmi okre¶lony w miesi±cach, np. 70 miesiêcy. Je¿eli
Wykonawca nie wska¿e konkretnej ilo¶ci miesiêcy tylko kilka miesiêcy lub zakres, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca zaoferowa³
najkrótszy podany okres;
(4) je¿eli Wykonawca wska¿e niepe³ne miesi±ce, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zaoferowa³ okres krótszy poprzez
zaokr±glenie go w dó³;
(5) maksymalny punktowany przez Zamawiaj±cego podstawowy okres gwarancji i rêkojmi to 72 miesi±ce. Zaoferowanie okresu
d³u¿szego spowoduje przyjêcie przez Zamawiaj±cego do oceny i porównania ofert okresu 72-miesiêcznego. 4. £±czna liczba
punktów przyznana ofercie jest to ilo¶æ punktów otrzymana ³±cznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert,
obliczaj±c warto¶æ punktów z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami:
1) koñcówki poni¿ej 0,005 pkt pomija siê
2) koñcówki wynosz±ce 0,005 pkt i wiêcej zaokr±gla siê do 0,01 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e do realizacji przedmiotowego zamówienia zostan± skierowane osoby spe³niaj±ce poszczególne wymagania, które bêd± pe³ni³y ni¿ej wskazane funkcje (niezale¿nie od liczby czê¶ci, na które wykonawca sk³ada ofertê):1. Kierownik robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (Kierownik budowy), 1 os. , posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi; posiada co najmniej 18-miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych na stanowisku kierownika robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
2. Kierownik robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, 1 os., posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych do kierowania robotami budowlanym; posiada co najmniej 18-miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych na stanowisku kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych.
3. Kierownik robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, 1 os., posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanym;posiada co najmniej 18-miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych na stanowisku kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni):
1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowi±cego za³. nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ aktualne o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada ka¿dy z tych wykonawców, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz musi okre¶laæ w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; 2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Na ofertê sk³adaj± siê:
1) uzupe³niony formularz ofertowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofert±, Wykonawca ma obowi±zek z³o¿yæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
2) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzaj±cym: pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o ile dotyczy;
4) dokumenty, o których mowa wy¿ej w pkt 1-2, dla osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP;
5) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na – orygina³ dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia) – o ile dotyczy;
6) pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w SWZ jako sk³adane wraz z ofert±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:1) dotyczy cz. I: 10.000 z³;
2) dotyczy cz. II: 5.000 z³;
3) dotyczy cz. III: 5.000 z³.
Uwaga: w przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci odpowiadaj±cej sumie kwot wymaganych na poszczególne czê¶ci zgodnie z pkt 1-3.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.: Dz.U.2020 poz. 299).
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
1) byæ wystawione na Zamawiaj±cego,
2) zawieraæ w swej tre¶ci o¶wiadczenie gwaranta (porêczyciela), w którym zobowi±zuje siê on do bezwarunkowej i nieodwo³alnej wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ zasz³a jedna z przes³anek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Nr rachunku bankowego
70 9603 1029 2001 0000 0114 0002
z dopiskiem:
- Wadium do przetargu na wykonanie zamówienia: CZÊ¦Æ ___ Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
Znak sprawy ZP.271.9.2025
7. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
10. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej.
11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
12. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
13. Termin wa¿no¶ci wadium musi byæ zgodny z terminem zwi±zania ofert±.
14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawid³owy, zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert±.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada ka¿dy z tych wykonawców, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
16. Z Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), Zamawiaj±cy bêdzie siê porozumiewa³ za po¶rednictwem pe³nomocnika Wykonawców wskazanego w pe³nomocnictwie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie wybrana, Wykonawcy zobowi±zani bêd± zawrzeæ umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców i przed³o¿yæ tê umowê Zamawiaj±cemu, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, o której mowa w ust. 1.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
2. Rozliczenie w zakresie przedmiotu Umowy, bêdzie siê odbywa³o wg poni¿szych zasad:1) P³atno¶æ zaliczkowa (jedna w okresie realizacji Umowy):
a) czê¶æ wynagrodzenia, w wysoko¶ci 3,85% warto¶ci wynagrodzenia wskazanego w §4 ust. 1, bêdzie p³atna w formie zaliczki, na podstawie faktury VAT zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 30 dni od podpisania Umowy oraz po ustanowieniu zabezpieczenia zaliczki zgodnie z ust. 3 na kwotê odpowiadaj±c± 100% warto¶ci zaliczki, w terminie do 30 dni od dnia dorêczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej oraz dokumentów potwierdzaj±cych ustanowienie zabezpieczenia zaliczki;
b) Wykonawca jest zobowi±zany do zwrotu odpowiednio: czê¶ci lub ca³o¶ci zaliczki w przypadku rozwi±zania umowy przed ukoñczeniem Inwestycji, je¿eli warto¶æ prac wykonanych przez Wykonawcê do dnia rozwi±zania umowy (obliczona zgodnie z §22) bêdzie mniejsza ni¿ kwota wyp³aconej zaliczki. W takim wypadku zaliczkê uznaje siê za rozliczon± do kwoty odpowiadaj±cej warto¶ci wynagrodzenia za prace wykonane do dnia rozwi±zania umowy, z dniem zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego warto¶ci prac wykonanych do dnia rozwi±zania.
2) rozliczenie koñcowe odbêdzie siê po zakoñczeniu i odbiorze ca³o¶ci przedmiotu Umowy, na podstawie faktury koñcowej, na kwotê wynagrodzenia wskazan± w §4 ust. 1 pomniejszon± o warto¶æ faktury czê¶ciowej.
Kwestie zwi±zane z zaliczka zosta³y uregulowane w za³. nr 4 do swz wzór umowy - w § 5 WARUNKI P£ATNO¦CI
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ - §17 OGÓLNE WARUNKI ZMIANY UMOWY. 1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami przewidzianymi w tre¶ci Umowy.2. Wszelkie zmiany postanowieñ Umowy wymagaj± zgody Zamawiaj±cego i dokonywane bêd± w formie pisemnego aneksu – pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strona wnioskuj±ca o dokonanie zmiany, ma obowi±zek niezw³ocznie zawiadomiæ drug± Stronê o ewentualnej potrzebie dokonania zmiany Umowy.
4. Strona przed³o¿y pisemny wniosek dotycz±cy proponowanych zmian Umowy. Wniosek powinien zawieraæ co najmniej:
1) dok³adny opis proponowanych zmian;
2) uzasadnienie dla dokonania zmian w zakresie przedmiotu Umowy, w tym korzy¶ci dokonania zmian dla Zamawiaj±cego;
3) wszelkie koszty zwi±zane ze zmianami i wp³yw wykonania zmiany na wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy (Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ dodatkowo zaktualizowany HRF uwzglêdniaj±cy wnioskowan± zmianê oraz dokument, o którym mowa w § 18 ust. 3);
4) czas potrzebny dla wykonania zmiany oraz jego wp³yw na ustalony termin zakoñczenia przedmiotu Umowy (Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ dodatkowo zaktualizowany HRF uwzglêdniaj±cy wnioskowan± zmianê).
5. Zamawiaj±cy, w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i po uprzednim pisemnym zaopiniowaniu przez niego zasadno¶ci wnioskowanej przez Wykonawcê zmiany Umowy i jej wp³ywu na realizacjê Umowy, w tym w szczególno¶ci na HRF, przedstawi Wykonawcy pisemn± odpowied¼ odno¶nie proponowanej zmiany w terminie do 7 dni licz±c od dnia otrzymania kompletnego wniosku.
6. Nie stanowi zmiany Umowy:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy,
2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych Strony,
3) zmiana podwykonawców,
4) zmiana zakresu Umowy, który Wykonawca zrealizuje przy pomocy podwykonawców,
5) zmiana osób, o której mowa w § 10 Umowy,
6) aktualizacja, zmiana HRF.
§ 18 SZCZEGÓ£OWE WARUNKI ZMIANY UMOWY - za³. nr 4 do swz.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://trzeszczany.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy odrzuca oferty z³o¿one przez:1) wykonawców, którzy nie wykazali spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdz. V ust. 1 SWZ;
Zamawiaj±cy wyklucza z postêpowania:
2) wykonawców, którzy nie wykazali, ¿e nie zachodz± wobec nich przes³anki okre¶lone w art. 108 ust. 1 ustawy PZP;
3) wykonawców, którzy nie wykazali, ¿e nie zachodzi wobec nich przes³anka okre¶lone w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4-10 ustawy PZP;
4) wykonawców, wobec których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835);
5) wykonawców, wobec których zachodzi zakaz, o którym mowa w art. 5l rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporz±dzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy PZP wskazuje, ¿e mo¿e uniewa¿niæ niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia na ka¿dym jego etapie (równie¿ po wyborze oferty najkorzystniejszej), je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie czê¶ci niniejszego zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
Zaleca siê, aby przed przygotowaniem i z³o¿eniem oferty Wykonawca dokona³ wizji lokalnej obszaru stanowi±cego teren budowy.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zamówienie jest wspó³finansowane w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych – Wstêpna Promesa NR Edycja6PGR/2023/2991/PolskiLad.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWO¦CI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku by³ego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowo¶ci Wierzbica, gmina Koz³ów
- Modernizacja sto³ówki szkolnej przy Technikum Le¶nym w Bia³owie¿y - I etap
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.