Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Nowy Tomyśl: DOSTAWA MATERIAŁÓW I TESTÓW STERYLIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 102070 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4427314, 4427311, fax 061 4422152.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW I TESTÓW STERYLIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i testów sterylizacyjnych dla Zamawiającego zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku \A\ do SIWZ - formularzu asortymentowo -cenowym. Oferowany przez Wykonawcę towar musi być zgodny z wymogami Polskich Norm Jakościowych oraz musi posiadać zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklarację zgodności. Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wielkośc zamówienia: poniżej 211.000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub podmioty te występujące wspólnie. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ złożą prawidłową pod względem formalnym i merytorycznym ofertę, 2/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2 PZP (wyszczególnienie okoliczności wykluczających z postępowania znajduje się w pkt 5.2. SIWZ). Dokonanie oceny powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonej oferty i dokumentów dołączonych do oferty wyszczególnionych w Części VI SIWZ. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego warunku uczestnictwa w niniejszym postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia; dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert /w przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydawanych przez właściwy organ gminy na kserokopii wymagane jest potwierdzenie tego Urzędu, iż zawarte dane w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są zgodne ze stanem na dany dzień/; 3) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa każdy z podmiotów; 4) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - w przypadku podmiotów występujących wspólnie składa każdy z podmiotów; 5) zgłoszenie każdego rodzaju oferowanego towaru do rejestru wyrobów medycznych oraz deklaracje zgodności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-nowytomysl.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl fax 061 44 22 152 e-mail: spzoz18@post.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 08:30, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do sterylizacji -rękawy foliowo-papierowe -13 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do sterylizacji -torebki foliowo-włókninowe płaskie - 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do sterylizacji -papier do sterylizacji i taśmy samoprzylepne -14 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do sterylizacji -samoprzylepne posterylizacyjne opakowania foliowe -3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały do sterylizacji - testy i etykiety - 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Remont nawierzchni wyznaczonych odcinków dróg
- Modernizacja budynku Przedszkola nr 4 w Nowym Tomyślu poprzez realizację projektu "Remont Przedszkola nr 4 Bolka i Lolka w Nowym Tomyślu" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA METERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNII
- Dostawy pozostałych materiałów medycznych do badań diagnostycznych oraz odczynników i testów do badań diagnostycznych
- WSzS.DEZ.26.066.2024 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.