Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Mława: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA P.N.: ROZBUDOWA I DOPOSAŻENIE DO WYMOGÓW PRAWA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH WRAZ Z BLOKIEM OPERACYJNYM
Numer ogłoszenia: 10211 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. A. Dobrskiej 1, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543240, faks 023 6543240.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ ZADANIA P.N.: ROZBUDOWA I DOPOSAŻENIE DO WYMOGÓW PRAWA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH WRAZ Z BLOKIEM OPERACYJNYM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania p.n.: Rozbudowa i doposażenie do wymogów prawa oddziałów Szpitalnych wraz z blokiem operacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ. Wartość robót budowlanych wynosi: 9 997.537,03 zł. brutto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każda oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 plnIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania ich posiadania; Opis oceny spełnienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis oceny spełnienia: a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia budowlane zgodnie z art.12 ust.2 Prawa budowlanego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są: przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykazania innych osób lub podmiotów pisemnego zobowiązania ich do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga dysponowania osobami, które będą pełnić następujące funkcje: * kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu- wykształcenie wyższe techniczne- budowlane, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, *inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- wykształcenie wyższe techniczne-budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z tytułem rzeczoznawcy budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, * inspektor nadzoru robót sanitarnych - wykształcenie wyższe techniczne w branży sanitarnej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, bez ograniczeń, * inspektor nadzoru robót elektrycznych- wykształcenie wyższe techniczne w branży elektrycznej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, b)przedłożyć dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający wymaga następującego doświadczenia: * kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu- nie mniej , niż 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia przy koordynacji i zarządzaniu robotami przy projektach dotyczących realizacji obiektów kubaturowych i infrastrukturalnych na stanowiskach: Kierownik Projektu, Inżynier Kontraktu, Inwestor Zastępczy. * inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- nie mniej, niż 10- letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 8 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. * inspektor nadzoru robót sanitarnych- nie mniej, niż 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5- letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót w branży sanitarnej i instalacji sanitarnych. * inspektor nadzoru robót elektrycznych- nie mniej, niż 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA). c) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: co najmniej jedną usługę polegającą na koordynacji i zarządzaniu robotami budowlanymi inwestycji kubaturowej o wielkości większej lub równej 3500m3: gdzie wartość inwestycji wynosiła nie mniej, niż 2 500 000 pln brutto w obiektach użyteczności publicznej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykazania innych osób lub podmiotów pisemnego zobowiązania ich do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) przedłożyć dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (min. 1) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. A. Dobrskiej 1 pok. 121 Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. A. Dobrskiej 1 pok. 105 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż przedmiot przetargu jest dofinansowany z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia.
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Wykonanie odwodnienia drogi powiatowej Nr 4333W w msc. Międzyleś, gm. Poświętne"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Świętajno"
- Przebudowa odc. DP 1515N Robity-Kandyty-Worławki od km 1+932 do km 5+567,69 i od km 6+562,92 do km 8+785,46 o łącznej dł. ok. 5,858 km-etap I od km 6+562,92 do km 8+785,46 o dł. ok. 2223 m
więcej: Usługi zarządzania budową »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.