eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałobrzegiRemont drogi powiatowej Nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska- Biała Góra od km 7+120 do km 11+770, remont drogi powiatowej Nr 1132 W Siemiradz - Bród od km 1+250 do km 1+750 ,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Białobrzegi: Remont drogi powiatowej Nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska- Biała Góra od km 7+120 do km 11+770, remont drogi powiatowej Nr 1132 W Siemiradz - Bród od km 1+250 do km 1+750 ,
Numer ogłoszenia: 102128 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach , ul. Kościelna 103, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 048 6132338, faks 048 6132338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska- Biała Góra od km 7+120 do km 11+770, remont drogi powiatowej Nr 1132 W Siemiradz - Bród od km 1+250 do km 1+750 ,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska- Biała Góra od km 7+120 do km 11+770, remont drogi powiatowej Nr 1132 W Siemiradz - Bród od km 1+250 do km 1+750, II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - Etap I obejmuje remont drogi powiatowej nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska - Biała Góra od km 7+120 do km 11+770. Całość opracowania jest branży drogowej i nie wymaga angażowania innych branż. Istniejąca droga powiatowa nr 1685W rozpoczyna swój bieg w miejscowości Warka i przebiega przez miejscowość Kępa Niemojewska, kończy się w miejscowości Biała Góra. Na remontowanym odcinku droga ta ma nawierzchnię gruntową na długości 1150 m i tłuczniową na długości 3500 m, cały odcinek ma długość 4650 m, szerokości 5,00 m. Struktura ruchu na drodze to przewaga pojazdów rolniczych, osobowych i dostawczych w niewielkiej ilości pojazdy ciężarowe. Ruch pieszy i rowerowy na tym odcinku jest znaczny, komunikacja autobusowa nie występuje. Istniejąca szata roślinna w granicach pasa drogowego to przede wszystkim krzewy i drobne drzewa nie wymagające uzyskania decyzji urzędu gminy pozwalającej na ich wycinkę. Zgodnie z prowadzoną ewidencją przez PZDP w Białobrzegach droga posiada klasę techniczną Z oraz następujące podstawowe parametry techniczne: Klasa drogi - Z Prędkość projektowa - 40 km/h Kategoria ruchu - KR1 Nośność - 100 kN/oś Na omawianych odcinkach przewidziano następujące roboty: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych ( drogi) w terenie równinnym, koryto wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 20 cm, profilowanie i zagęszczanie podłoża ( istniejącej podbudowy) wykonywane mechanicznie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- tłucznia kamiennego, dolna warstwa podbudowy, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, górna warstwa podbudowy, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltowa (podbudowa), skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsja asfaltową ( warstwa wiążąca ), wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej z odległości 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm., wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo- żwirowej dowożonej z odległości 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm z wcześniejszym ścinanie poboczy i odwiezieniem ścianki na odkład. Stała organizacja ruchu pozostaje bez zmian. Na czas wykonywania robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Załączone opracowanie jest dokumentacją kosztorysową w stadium projektu wykonawczego i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy infrastruktury podziemnej. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony i oznakowany. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Wszystkie materiały użyte do remontu muszą spełniać normy i mieć stosowne atesty. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - Etap II przedmiotem postępowania jest remont drogi powiatowej nr 1132W Siemiradz - Bród od km 1+250 do km 1+750. Całość opracowania jest branży drogowej i nie wymaga angażowania innych branż. Powyższa inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu białobrzeskiego w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1132 W. Istniejąca droga powiatowa nr 1132W rozpoczyna swój bieg w miejscowości Siemiradz i przebiega przez miejscowość Bród. Na całym odcinku droga ta ma nawierzchnię bitumiczną szerokości 5 m. Struktura ruchu na drodze to przewaga pojazdów rolniczych, osobowych i dostawczych w niewielkiej ilości pojazdy ciężarowe. Ruch pieszy i rowerowy na tym odcinku umiarkowany, komunikacja autobusowa występuje. Istniejąca szata roślinna w granicach pasa drogowego to przede wszystkim krzewy i drobne drzewa nie wymagające uzyskania decyzji urzędu gminy pozwalającej na ich wycinkę. Zgodnie z prowadzoną ewidencją przez PZDP w Białobrzegach droga posiadają klasę techniczną Z oraz następujące podstawowe parametry techniczne: Klasa drogi - G Prędkość projektowa - 40 km/h Kategoria ruchu - KR1 Nośność - 100 kN/oś Na omawianym odcinku przewidziano następujące roboty do wykonania: Odtworzenie trasy i punków wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych ( drogi ) w terenie równinnym, wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową, grysowo - żwirową dowożoną z odległości 15 km w ilości 50 kg/m2, skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej z odległości 15 k m, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp i dna, grubość namułu 20 cm, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych o średnicy 40 cm ułożonych na ławie fundamentowej żwirowej, jezdnia na zjeździe i zasypka, żwirowa. Stała organizacja ruchu pozostaje bez zmian. Na czas wykonywania robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Załączone opracowanie jest dokumentacją kosztorysową w stadium projektu wykonawczego i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy infrastruktury podziemnej. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony i oznakowany. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Wszystkie materiały użyte do przebudowy muszą spełniać normy i mieć stosowne atesty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających 1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 p.z.p.w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień takich jak: - odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach drogowych w terenie równinnym; - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową grysowo - żwirową; - skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego; oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp i dna; - wykonanie przepustów pod zjazdami. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających które udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto KB S.A. O w Radomiu nr rachunku 86 1500 1647 1216 4005 2188 0000 w kwocie: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. przed dniem 17.04.2012r., godz. 10.30.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, którego opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający żąda: 1. Wykonania robót, w okresie ostatnich pięciu lat, w zakresie budowy, przebudowy lub remontu 5 dróg z asfaltobetonu - w tym co najmniej jednej o długości minimum 2 km, 1) warunek dla wymagań w zakresie remontu zostanie spełniony jeżeli remont obejmował wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którego opis sposobu spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda: - Dysponowania kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji finansowej, którego opis sposobu spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda: - Posiadania zdolności kredytowej lub środków na rachunku bankowym w wysokości minimum 500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpbialobrzegi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-800 Białobrzegi, ul. Kościelna 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach, 26-800 Białobrzegi, ul. Kościelna 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.