eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałobrzegiRemont drogi powiatowej Nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska- Biała Góra od km 7+120 do km 11+770, remont drogi powiatowej Nr 1132 W Siemiradz - Bród od km 1+ 250 do km 1+750.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Białobrzegi: Remont drogi powiatowej Nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska- Biała Góra od km 7+120 do km 11+770, remont drogi powiatowej Nr 1132 W Siemiradz - Bród od km 1+ 250 do km 1+750.
Numer ogłoszenia: 134882 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102128 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach, ul. Kościelna 103, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 048 6132338, faks 048 6132338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska- Biała Góra od km 7+120 do km 11+770, remont drogi powiatowej Nr 1132 W Siemiradz - Bród od km 1+ 250 do km 1+750..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Etap I obejmuje: remont drogi powiatowej nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska - Biała Góra od km 7+120 do km 11+770. Etap II obejmuje:remont drogi powiatowej Nr 1132 W Siemiradz - Bród od km 1+ 250 do km 1+750 OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - Etap I obejmuje remont drogi powiatowej nr 1685 W Warka - Kępa Niemojewska - Biała Góra od km 7+120 do km 11+770. Całość opracowania jest branży drogowej i nie wymaga angażowania innych branż. Istniejąca droga powiatowa nr 1685W rozpoczyna swój bieg w miejscowości Warka i przebiega przez miejscowość Kępa Niemojewska, kończy się w miejscowości Biała Góra. Na remontowanym odcinku droga ta ma nawierzchnię gruntową na długości 1150 m i tłuczniową na długości 3500 m, cały odcinek ma długość 4650 m, szerokości 5,00 m. Struktura ruchu na drodze to przewaga pojazdów rolniczych, osobowych i dostawczych w niewielkiej ilości pojazdy ciężarowe. Ruch pieszy i rowerowy na tym odcinku jest znaczny, komunikacja autobusowa nie występuje. Istniejąca szata roślinna w granicach pasa drogowego to przede wszystkim krzewy i drobne drzewa nie wymagające uzyskania decyzji urzędu gminy pozwalającej na ich wycinkę. Zgodnie z prowadzoną ewidencją przez PZDP w Białobrzegach droga posiada klasę techniczną Z oraz następujące podstawowe parametry techniczne: Klasa drogi - Z Prędkość projektowa - 40 km/h Kategoria ruchu - KR1 Nośność - 100 kN/oś Na omawianych odcinkach przewidziano następujące roboty: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych ( drogi) w terenie równinnym, koryto wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 20 cm, profilowanie i zagęszczanie podłoża ( istniejącej podbudowy) wykonywane mechanicznie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- tłucznia kamiennego, dolna warstwa podbudowy, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, górna warstwa podbudowy, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltowa (podbudowa), skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsja asfaltową ( warstwa wiążąca ), wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej z odległości 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm., wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo- żwirowej dowożonej z odległości 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm z wcześniejszym ścinanie poboczy i odwiezieniem ścianki na odkład. Stała organizacja ruchu pozostaje bez zmian. Na czas wykonywania robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Załączone opracowanie jest dokumentacją kosztorysową w stadium projektu wykonawczego i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy infrastruktury podziemnej. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony i oznakowany. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Wszystkie materiały użyte do remontu muszą spełniać normy i mieć stosowne atesty. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - Etap II przedmiotem postępowania jest remont drogi powiatowej nr 1132W Siemiradz - Bród od km 1+250 do km 1+750. Całość opracowania jest branży drogowej i nie wymaga angażowania innych branż. Powyższa inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu białobrzeskiego w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1132 W. Istniejąca droga powiatowa nr 1132W rozpoczyna swój bieg w miejscowości Siemiradz i przebiega przez miejscowość Bród. Na całym odcinku droga ta ma nawierzchnię bitumiczną szerokości 5 m. Struktura ruchu na drodze to przewaga pojazdów rolniczych, osobowych i dostawczych w niewielkiej ilości pojazdy ciężarowe. Ruch pieszy i rowerowy na tym odcinku umiarkowany, komunikacja autobusowa występuje. Istniejąca szata roślinna w granicach pasa drogowego to przede wszystkim krzewy i drobne drzewa nie wymagające uzyskania decyzji urzędu gminy pozwalającej na ich wycinkę. Zgodnie z prowadzoną ewidencją przez PZDP w Białobrzegach droga posiadają klasę techniczną Z oraz następujące podstawowe parametry techniczne: Klasa drogi - G Prędkość projektowa - 40 km/h Kategoria ruchu - KR1 Nośność - 100 kN/oś Na omawianym odcinku przewidziano następujące roboty do wykonania: Odtworzenie trasy i punków wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych ( drogi ) w terenie równinnym, wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową, grysowo - żwirową dowożoną z odległości 15 km w ilości 50 kg/m2, skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej z odległości 15 k m, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp i dna, grubość namułu 20 cm, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych o średnicy 40 cm ułożonych na ławie fundamentowej żwirowej, jezdnia na zjeździe i zasypka, żwirowa. Stała organizacja ruchu pozostaje bez zmian. Na czas wykonywania robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Załączone opracowanie jest dokumentacją kosztorysową w stadium projektu wykonawczego i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy infrastruktury podziemnej. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony i oznakowany. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Wszystkie materiały użyte do przebudowy muszą spełniać normy i mieć stosowne atesty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSMAR Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Marek Sasin, 26-600 Radom, ul. Placowa 38 m 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1867812,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1548593,37

  • Oferta z najniższą ceną: 1548593,37 / Oferta z najwyższą ceną: 2181818,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.