eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkRekultywacja oraz koszenie mechaniczne łąk na terenie Nadleśnictwa Kluczbork.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Kluczbork: Rekultywacja oraz koszenie mechaniczne łąk na terenie Nadleśnictwa Kluczbork.
Numer ogłoszenia: 102154 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork , ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, faks 077 4182323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja oraz koszenie mechaniczne łąk na terenie Nadleśnictwa Kluczbork..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: usługi z zakresu gospodarki rolno-łąkowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy pakiety: PAKIET 1. REKULTYWACJA CAŁKOWITA ŁĄK. 1.Przedmiotem zamówienia stanowiącego Pakiet 1 jest rekultywacja całkowita łąk rozrzuconych na terenach OHZ, częściowo porośniętych przez zapusty leśne. Łączna powierzchnia do zabiegów: 13,33 ha. Na rekultywację składają się następujące czynności: 1.1.Uporządkowanie powierzchni użytku: - wykarczowanie zakrzaczenia i ewentualnych pniaków, - wyrównanie kretowisk, - niskie skoszenie kęp( do 5 cm), - jednokrotne frezowanie silnie skępionej warstwy darniowej. 1.2.Wapnowanie gleb przed orką nawozami wapniowymi w ilości 2-3 t CaO/ha (czystego składnika). 1.3.Orka wykonana pługiem łąkowym z krojem talerzowym i odkładnicą śrubową umożliwiającą dokładne odwrócenie skiby o 180o. Głębokość orki powinna wynosić 20-30 cm, w celu dokładnego przyorania chwastów kępowych. 1.4.Rozdrobnienie przeoranej darni ciężką brona talerzową o talerzach powycinanych lub gwiaździstych. Bronowanie rozpocząć wzdłuż orki - w celu dociśnięcia skib, a następnie przechodząc wzdłuż skib oraz na ukos. 1.5.Rozsianie na wyrównaną powierzchnię nawozów fosforo-potasowych w ilości 40-60 kg K2O/ha potasu i 60-90 kg P2O5/ha fosforu. 1.6.Wymieszanie wysianych nawozów z gleba za pomocą brony zębowej. 1.7.W celu zagęszczenia i wyrównania powierzchni zastosowanie włóki, a następnie wałowanie wałem pierścieniowym. 1.8.Wysiew rzutowy mieszanek traw z motylkowymi siewnikiem zbożowym. 1.9.Stosowanie mieszanek składających się z kompozycji 6 gatunków traw, w ilości od 30 do 40 kg nasion na hektar: - gatunki główne: kostrzewa łąkowa oraz tymotka łąkowa; - pozostałe: wiechlina łąkowa, mietlica biaława, kupkówka pospolita, mozga trzcinowata -2 gatunków roślin motylkowych (koniczyna łąkowa, koniczyna białoróżowa). -Dodanie do mieszanki nasion życicy trwałej w ilości około 3 kg/ha . 1.10. Pielęgnowanie zasiewów( pierwsze koszenie odchwaszczające 6 tygodni po zasiewie, zwałowanie łąki, zasilenie azotem w ilości 30-40 kg/ha, drugie koszenie miesiąc później; obowiązkowo usunięcie skoszonej masy z użytku. PAKIET 2.KOSZENIE MECHANICZNE ŁĄK ZREKULTYWOWANYCH W ROKU 2008. 1.1.Koszenie mechaniczne łąk: 6,53 ha, polegające na wapnowaniu nawozami wapniowymi w ilości 2-3 ton CaO2/ha; koszeniu i zbiorze pokosu na sianokiszonkę z balotowaniem oraz jej składowaniem w miejscu wyznaczonym przez leśniczego. Maksymalny transport do 2 km. 1.2.Wyznaczony termin pokosu: koszenie po 01.07.2009r. Łąki objęte Pakietem nr 2 podlegają jednokrotnemu koszeniu. 1.2.Zasady koszenia przy realizacji pakietu 2: wykaszanie mechaniczne łąk od środka do zewnątrz, przy użyciu lekkiego sprzętu ,z zastosowaniem wypłaszaczy. 1.3. Wapnowanie powierzchni wykazanych w Pakiecie nr 2 należy wykonać najpóźniej 2 tygodnie od podpisania umowy. PAKIET 3.Koszenie mechaniczne łąk, łącznie: 142,94 ha, w tym - zabieg I koszenia wszystkie łąki w pakiecie: 124,81 ha. - zabieg II koszenia tzw. łąki dwukośne: 18,13 ha 1.1.Zadanie obejmujące pakiet 3 polega na: wykaszaniu mechanicznym łąk od środka do zewnątrz, przy użyciu lekkiego sprzętu, z zastosowaniem wypłaszaczy, usunięciu ściętej biomasy, poprzez jej wywóz w miejsce wskazane przez leśniczego lub mulczowanie oraz wapnowanie powierzchni po zakończeniu procesu koszenia w ilości 2-3 CaO2 tony/ha. Wapnowanie nie dotyczy łąk dwukośnych. Wyznaczony termin pokosu: - łąki jednokośne: I koszenie po 01.07.09r. - łąki dwukośne: I koszenie po 01.07.09r., II koszenie po 01.09.09r. Dane szczegółowe odnośnie łąk składających się na pakiety 1, 2 i 3 zostały bliżej określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.3.Zasady realizacji zadań w poszczególnych pakietach oraz sposoby odbioru prac zostały omówione odrębnie dla każdego pakiety w specyfikacji technicznej. Należność będzie płatna przelewem w terminie zgodnym z wybraną ofertą od złożenia faktury u Zamawiającego. 3.4.Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom do wykonania wszystkie usługi będące przedmiotem zamówienia. 3.4.Zamawiający zaleca ,aby przed przygotowaniem oferty Wykonawca zapoznał się z lokalizacja terenów przeznaczonych do zabiegów wchodzących w skład Pakietów 1,2 i 3, na którym zamierza złożyć ofertę. Wykaz osób kontaktowych w kwestii lokalizacji powierzchni objętych poszczególnymi pakietami zawiera pkt 10 niniejszej SIWZ. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie zmiany w kwestii powierzchni łąk objętych zabiegami wskazanym w Pakietach 1, 2 i 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00 - Usługi rolnicze 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 22.04.2009,do godz10:30. 3) Zamawiający ustala wadium na kwotę : PAKIET 1:500, 00 złotych ( słownie: pięćset złotych 00/100). PAKIET 2:Zamawiający odstępuje od wpłacenia wadium na Pakiet 2. PAKIET 3:1000,00 złotych ( słownie: tysiąc złotych 00/100). 4)W przypadku wpłacania wadium na więcej niż jeden pakiet wymaga się, aby wadium składane było na każdy pakiet oddzielnie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy ( na lub wg załączonego druku zał. Nr 2 do SIWZ); 2)uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania ( zał. Nr.4 do SIWZ); 3)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego dla Pakietu 1 , 2 i 3; 4)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych; 10)informacja o Podwykonawcy - wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( wg wzoru- załącznik nr 7 do SIWZ); 11)oświadczenie (Podwykonawcy)(na lub wg. Załącznika nr 8 do SIWZ)- w przypadku, gdy oferent zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom - wymagane jest z złożenie oświadczenia precyzującego, która część zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę; 12)Wykaz usług wykonywanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 1 zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru robót) lub oświadczenie o wykonywaniu prac o podobnym charakterze na rzecz własną. 13) Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca (wg załącznika nr 6 SIWZ). 14)Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) : W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3)oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4)każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 3 do SIWZ, 5)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na (Wykonawcę), w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul.Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 10:30, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul.Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork Sekretariat Nadleśnictwa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.