To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Poznań: I. Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli biurowych na potrzeby Inspektoratu ZUS w Koninie przy ul. Św. M. Kolbego 1;
II.Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli biurowych - w systemie zaprojektuj i wykonaj - do Sali Obsługi Klientów, Informacji Ogólnej i Medycznej oraz Poczekalni na potrzeby Inspektoratu ZUS w Koninie przy ul. Św. M. Kolbego 1,
Numer ogłoszenia: 102157 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33721 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli biurowych na potrzeby Inspektoratu ZUS w Koninie przy ul. Św. M. Kolbego 1; II.Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli biurowych - w systemie zaprojektuj i wykonaj - do Sali Obsługi Klientów, Informacji Ogólnej i Medycznej oraz Poczekalni na potrzeby Inspektoratu ZUS w Koninie przy ul. Św. M. Kolbego 1,.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I. Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli biurowych na potrzeby Inspektoratu ZUS w Koninie przy ul. Św. M. Kolbego 1, obejmujący następujący asortyment mebli: Krzesło obrotowe - pracownicze, szt. 173; Krzesło obrotowe - kierownicze, szt. 3; Biurko kierownicze, szt.25; Biurko pracownicze, szt.151; Podblatowy boks z szufladami, szt.176; Podblatowy boks na stację komputerową PC, szt. 176; Szafa aktowa, szt. 207; Szafa ubraniowo-aktowa, szt.62; Etażerka, szt. 65; Komoda, szt. 55; Krzesło konferencyjne, szt.174; Stół konferencyjny, szt.19; Stół dla klienta, szt.17; Zabudowa sekretarska, komplet.1; Zabudowa kuchenna, komplet.1; Wieszak, szt.1; Kozetka lekarska, szt.7; Parawan medyczny pojedynczy, szt. 5. Część II. Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli biurowych - w systemie zaprojektuj i wykonaj - do Sali Obsługi Klientów, Informacji Ogólnej i Medycznej oraz Poczekalni na potrzeby Inspektoratu ZUS w Koninie przy ul. Św. M. Kolbego 1, Wykonanie projektu i rozmieszczenie wraz z montażem mebli według projektu : 1) w pomieszczeniach Sali Obsługi Klienta nr I i nr II, obejmujących łącznie 13 stanowisk obsługi klienta wraz ze ściankami działowymi i 2 stanowiska kierownicze oraz stanowiska pracy dla 2 osób w Informacji Ogólnej; 2) w Informacji Medycznej stanowiska pracy dla 2 osób; 3) w Poczekalni - wyposażenie w siedziska lub pojedyncze krzesła z możliwością ich łączenia, wg Opisu przedmiotu zamówienia oraz załączonej wizualizacji. 2. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość 130 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.31.22 - Komody 39.12.12.00 - Stoły 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli biurowych na potrzeby Inspektoratu ZUS w Koninie przy ul. Św. M. Kolbego 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HEBA Tomasz Heba, ul. Bydgoska 46/1, 85-790 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 331973,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 276890,00
Oferta z najniższą ceną: 238039,08 / Oferta z najwyższą ceną: 413052,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli biurowych - w systemie zaprojektuj i wykonaj - do Sali Obsługi Klientów, Informacji Ogólnej i Medycznej oraz Poczekalni na potrzeby Inspektoratu ZUS w Koninie przy ul. Św. M. Kolbego 1,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY "WB DUET" Waldemar Boczkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY "WB DUET" Waldemar Boczkowski
- WB-DUET Zakład Meblowy - Waldemar Boczkowski, ul. Drogowców 20, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131647,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73492,50
Oferta z najniższą ceną: 73492,50 / Oferta z najwyższą ceną: 109369,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Modernizacja przedszkola przy ZSP nr 2 - Aktywny Maluch
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.