eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni
gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn.
ZAWODOWO NIEZAWODNI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskih im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reformacka 13

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 549 60 37 (wew. 337), 82 565 27 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgihchelm@zsgihchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgihchelm.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni
gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn.
ZAWODOWO NIEZAWODNI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11788454-bb0d-4b8c-87f8-172d137734ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086374/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Pomoce dydaktyczne i sprzęt do pracowni gastronomicznej, cukierniczej i fryzjerskiej w ramach projektu ,,ZAWODOWO NIEZAWODNI”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„ZAWODOWO NIEZAWODNI” FELU.10.04-IZ.00-0007/24 , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 10.4 Kształcenie zawodowe Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: 281/FELU.10.04-IZ.00-0007/24-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11788454-bb0d-4b8c-87f8-172d137734ba

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postepowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11788454-bb0d-4b8c-87f8-172d137734ba
Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związanie z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.3.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.13.6.Wyk. ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.13.7.Wyk. składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej. Ofertę należy złożyć w następujący sposób:a)Wyk. składa Ofertę poprzez wypełnienie Fo.a Oferty (informacje zawarte w SWZ) oraz dodanie w zakładce „OFERTY" formularza i dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ.b) Czynności określone w lit a) realizowane są poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany.c)Wyk. winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.d)Wyk. załączając dokument oznacza czy jest on„Tajny” – dokument stanowi „tajemnice przedsiębiorstwa” lub opcję „Jawny” – niestanowiący tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.e)Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”.f)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport ofert z zakładki „Oferty”.g)O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.h)Po zapisaniu, plik jest w Systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, może go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń”.i)Wyk. składa ofertę w formie zaszyfrowanej, dlatego też Oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego. Ich treść jest dostępna w raporcie oferty generowanym z zakładki „oferty”.j)Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce „OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie „wycofaj ofertę”.k)Po upływie terminu składania ofert, złożenie Oferty (zał.) nie będzie możliwe.11.13.Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).11.14.Min. wymagania tech. dot. sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia:11.14.1.W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:a)Komp. PC:parametry min.: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,,zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo b) Tablet/Telefon:parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, przeglądarka Chrome 61 lub nowa
11.14.2.Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script oraz cookies;11.14.3.Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,c)oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.11.4.Wyk. zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI prowadzonym w trybie podstawowym;
3) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych ochroną i przetwarzaniem danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@zstm.edu.pl lub pocztą tradycyjną na adres szkoły;
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSGiH.2610.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy i sprzętu w ramach projektu pt. ZAWODOWO NIEZAWODNI do pracowni gastronomicznej;1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr od 1.1 do 1.7 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru do: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm, na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w dni robocze w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
7) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
Blachy ze stali węglowej z powłoką nieprzylegającą do ciasta 22,5 x 27,5 cm sztuka 30
Deska na nóżkach do serwowania, mat. drewno; wym. 67,5 x 19,3 x 7,5 cm, powierzchnia blatu 67,5 x 20 cm sztuka 3
Filiżanki sztaplowane ze spodkami: porcelanowe, do kawy-poj.90ml, herbaty, białe; 1 komplet=12 sztuk komplet 5
Filiżanki sztaplowane ze spodkami: porcelanowe, do herbaty - ok. 200 ml, białe; 1 komplet=12 sztuk komplet 5
Foremki do ciasteczek drobnych ze stali nierdzewnej; 1 komplet= 12 szt. komplet 6
Forma do tarty średnica 24 lub 25 cm sztuka 30
Garnki z pokrywkami do indukcji: 1,5 l sztuka 10
Garnki z pokrywkami do indukcji: 2,5 l sztuka 10
Hotelowy zestaw do parzenia kawy (zestaw powitalny)/1 komplet= tacka drewniana, czajnik, elektryczny, dwa kubki porcelanowe komplet 2
Kubki metalowe o pojemności 400ml sztuka 20
Kule do ucierania sztuka 10
Łopatki drewniane sztuka 20
Łopatki silikonowe sztuka 30
Łyżeczki deserowe: z połyskiem, nierdzewne, 1 komplet= 12 szt. komplet 16
Mata silikonowa do pieczenia o wymiarach 60x40 cm sztuka 14
Mleczniki porcelanowe białe 0,25 l sztuka 10
Moździerz kamienny sztuka 2
Naczynia ceramiczne do zapiekania prostokątne: 250-300 ml sztuka 20
Naczynia żaroodporne z pokrywkami, poj. 1 l, prostokątne sztuka 20
Noże szefa kuchni 240 mm sztuka 20
Obieraczki sztuka 50
Ociekacze na mokre naczynia: plastik, wymiary 42x26x8 cm sztuka 16
Otwieracze do konserw sztuka 10
Patelnie z powłoką nieprzywierającą: średnica 20 cm sztuka 20
Patelnie z powłoką nieprzywierającą: średnica 25 cm sztuka 20
Patery ceramiczne 3-poziomowe na przystawki sztuka 10
Patery prostokątne metalowe, wym.103x25 cm sztuka 2
Pędzelki silikonowe sztuka 30
Pęseta metalowa kuchenna sztuka 6
Pokrowce na stoły coversy w kolorze białym (10 szt.) i czarnym (10 szt): na stół -122x 61 cm (4 szt.-białe, 4 szt.-czarne); 180x74 cm (4 szt.-białe, 4 szt.-czarne), 240x73 cm (2 szt-białe, 2 szt. Czarne) sztuka 20
Pokrowce na stół koktajlowy, okrągłe-śr. 80 cm (białe - 10 szt., czarne-10 szt.) sztuka 20
Półmiski porcelanowe białe, śr. 40 cm sztuka 20
Praski do ziemniaków sztuka 20
Rękawice kuchenne łapka 1 komplet= 2 szt komplet 16
Rękawice termoizolacyjne sztuka 8
Rękawy cukiernicze foliowe jednorazowe - dł 46 cm x22cm (opakowanie =100 szt) opakowanie 3
Rękawy cukiernicze foliowe jednorazowe dł 44,5x 22 cm (opakowanie =100 szt opakowanie 3
Rondel: ze stali nierdzewnej z pokrywką -1 l sztuka 20
Rondel: ze stali nierdzewnej z pokrywką -1,5 l sztuka 20
Rózga mała sztuka 30
Serwety kelnerskie, 45 x 45, bawełna 100% sztuka 6
Sitka metalowe/ komplet; w 1 komplecie 3 szt o średnicy: 16, 18, 20cm komplet 10
Skrobka cukiernicza 125 x97 mm sztuka 40
Stolnice drewniane 67x51 cm sztuka 12
Szczypce do makaronu metalowe sztuka 20
Szklanki wysokie/kpl=6szt komplet 10
Taca do room service, stal nierdzewna, wym. 530x325 mm sztuka 2
Tace babmbusowe, 3-poziomowe sztuka 6
Tace ceramiczne: 24x10 cm sztuka 12
Tace ceramiczne: 53x32 cm sztuka 6
Tace z poliestru z powłoką antypoślizgową: okrągłe 45 cm sztuka 24
Talerze do dań zasadniczych: ceramiczne, o średnicy powyżej 25 cm, białe sztuka 120
Talerzyki: zakąskowe ceramiczne, o średnicy 21 cm, białe sztuka 180
Talerzyki: deserowe ceramiczne, o średnicy 17 cm, białe sztuka 120
Tłuczki do ziemniaków sztuka 20
Tortownica ze stali węglowej z powłoką nieprzywierającą 21cm sztuka 20
Tortownica ze stali węglowej z powłoką nieprzywierającą o średnicy 26cm sztuka 26
Wielowarstwowy garnek z wkładką do gotowania na parze (3 garnki, pokrywa); poj. ok. 3 l, ze stali nierdzewnej sztuka 12
Wałki do ciasta silikonowe sztuka 20
Wazony szklane, cylindryczne, 1 komplet=2 szt. komplet 4
Widelczyki deserowe: z połyskiem, nierdzewne, 1 komplet=12 szt. komplet 10
Widelec stołowy 180 mm sztuka 100
Wyciskacze do cytryn sztuka 12
Zestaw - sitka metalowe: 1 komplet= 3 szt sitek o średnicy: 16/18 /20cm komplet 10
Zestaw 5 misek do miksowania ze stali nierdzewnej o średnicy: 16,18,24,26,30 cm komplet 10
Zestaw desek 450 mm x 300mm; 1 komplet= 6 szt. komplet 6
Zestaw dużych tylek metalowych cukierniczych 1opakowanie=12szt. opakowanie 4
Zestaw misek do miksowania ze stali nierdzewnej; poj.: 0,7 litra, 1,4 litra, 3,3 litra, 4,4 litra, 5,7 litra; 1 komplet= 5 szt. komplet 14
Zestaw nożyków do obierania HACCP 175 mm, 1 komplet=6szt. komplet 14
GWARANCJA PRODUCENTA MIN. 12 MIESIĘCY NA WSZYSTKIE POZYCJE

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

39221100-8 - Zastawa kuchenna

39221200-9 - Zastawa stołowa

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
17.1.1. Dla części 1, 2 i 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 95
2 Aspekty społeczne (Ps) 5

Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy i sprzętu w ramach projektu pt. ZAWODOWO NIEZAWODNI do pracowni cukierniczej;1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr od 1.1 do 1.7 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru do: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm, na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w dni robocze w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
7) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
Tortownica prostokątna z wyjmowanym dnem, stal węglowa z powłoką nieprzywierającą, szer 24cm, dł 34cm, wys 8cm. sztuka 4
Wykrawacz foremka-kształt kwadrat, 7 wielkości od 27x27 mm do 65x65 mm sztuka 4
Forma do tarty ze stali węglowej, z wyjm. dnem: Śr. górna: 27,5 cm, Średnica dolna: 24,0 cm, Wys.: 3,5 cm sztuka 4
Forma do tartaletek/blacha stalowa, powłoka teflon, śr-13cm, wys.2,5cm sztuka 40
Talerze z gładkiego, hartowanego szkła arcoroc w kolorze białym, nadają się do mycia w zmywarce gastron/komplet: średnica 190 mm sztuka 36
Talerze z gładkiego, hartowanego szkła arcoroc w kolorze białym, nadają się do mycia w zmywarce gastron/komplet: średnica 245 mm sztuka 36
Talerze z gładkiego, hartowanego szkła arcoroc w kolorze białym, nadają się do mycia w zmywarce gastron/komplet: średnica 225 mm, pojemność 0.65 l. sztuka 36
Kubek 290 ml, biały, można użytkować w kuchenkach mikrofalowych sztuka 20
Łyżka stołowa dł. 200 mm, stal nierdzewna sztuka 48
Łyżeczka do herbaty dł. 141 mm, stal nierdzewna sztuka 48
Widelec stołowy, stal nierdzewna sztuka 48
Widelczyk do ciasta, stal nierdzewna sztuka 48
Miski polerowane/komplet: 160mm (16szt), 180mm(16szt), 200mm (16szt), 240mm (16szt), 280mm (16szt.); łącznie 1 komplet=80 szt. Misek komplet 1
Miarka-dzbanek z przeźroczystego polipropylenu z niebieską podziałką co 0,01 l (numeracja co 0,1 l), wytrzymałość na temperaturę do 125 stopni Celsjusza; łącznie 1 komplet=64 miarki-dzbanki o pojemnościach: 0,5 l (16szt), 1 l (16szt), 2 l (16szt), 3 l (16szt) komplet 1
Tarki ze stali nierdzewnej: sześciokątna sztuka 8
Tarki ze stali nierdzewnej do cytryn długość 255 mm sztuka 8
Tarki ze stali nierdzewnej do przypraw długość 255mm sztuka 8
Rózga ze stali nierdz 25cm ( sztuka 16
Worki do szprycowania jednorazowe, op/rolka 100 szt. dł 515mm, szer 280mm sztuka 8
Radełko proste ze stali nierdz. Dł. 190 mm, śr. 57 mm sztuka 4
Radełko karbowane ze stali nierdz.dł. 190 mm, śr 57mm sztuka 4
Formy do wycinania ze stali nierdz.: Karbowana różnej wielkości, 9 szt/kpl komplet 8
Formy do wycinania ze stali nierdz.: Kształ okrągły w kpl/9 szt, wys 30mm komplet 8
Formy do wycinania ze stali nierdz.: Kształt gwiazdy w kpl/9 szt o różnej wielkości, wys 30mm komplet 8
Tortownice: prostokątne ze stali węglowej z powłoką nieprzywier, szer. 24 cm, dł 34cm, wys 8cm sztuka 4
Tortownice okrągłe z wyjm. dnem, metalowe z powłoką nieprzyw., wys 7cm, śr: 16cm (4szt), 22 cm (4 szt.), 24 cm (4 szt.), 28 cm (4 szt.); 1 komplet=16 szt. komplet 1
Formy do pieczenia prostokątne: z blachy stalowej, wym górne: 36x28cm, pdstawa: 32x24cm, wys 6cm sztuka 4
Formy do pieczenia prostokątne ze stali węglowej z powłoką nieprzywierającą, wym górne: 39,5x23,5cm, podstawa: 36x20cm wys: 6cm, max temp. 280°C sztuka 4
Formy do pieczenia prostokątne z blachy ocynowanej, wym górne: 41x30cm;podstawa: 38,5x27,5cm wys: 6cm sztuka 4
Sito: śr.15cm, dł. 33cm (16szt.) i śr. 20cm, dł 20cm (16szt.), łącznie 32 sztuki sztuka 32
Wybierak do ciasta, dł uchwytu 230mm, dł ostrza 90mm sztuka 16
Wałek do ciasta ze stali nierdzewnej sztuka 8
Szczypce do ciasta 20cm sztuka 8
Rękawice ochronne, dporność term. +300 C, dł 45cm sztuka 8
Znacznik rozstawny 7-el., 14 kółek tnących sztuka 4
Tylki cukiernicze duże (1 komplet=36 szt.): stal nierdzewna + 2 adaptery, wysokość tylki: 5 cm, ze stali nierdz., bezszwowe, różne wzory w kpl. komplet 4
Deski do krojenia z polietylenu HDPE, dł 450 mm, szer. 300 mm, kolory: biały, czerwony, niebieski, żółty, zielony, brązowy; 1 komplet=6 szt. desek w 6 kolorach komplet 8
Noże: do biszkoptów ostrze ząbkowane dł 360 mm sztuka 8
Noże ceramiczne dł 100 mm sztuka 8
Noże ceramiczne dł 150 mm sztuka 8
Noże ceramiczne dł 200 mm sztuka 8
GWARANCJA PRODUCENTA MIN. 12 MIESIĘCY NA WSZYSTKIE POZYCJE

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

39221100-8 - Zastawa kuchenna

39221200-9 - Zastawa stołowa

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
17.1.1. Dla części 1, 2 i 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 95
2 Aspekty społeczne (Ps) 5

Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy i sprzętu w ramach projektu pt. ZAWODOWO NIEZAWODNI do pracowni fryzjerskiej i kosmetycznej;1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr od 1.1 do 1.7 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru do: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm, na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w dni robocze w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
7) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
Drobne narzędzia kosmetyczne: cążki do skórek sztuka 20
Drobne narzędzia kosmetyczne: dłutko metalowe sztuka 15
Drobne narzędzia kosmetyczne: szczoteczki do paznokci małe sztuka 10
Fartuszek fryzjerski - czarny, wiązany z tyłu sztuka 15
Główka fryzjerska: damska, do 50 cm kolor blond (7 szt) i brąz (8 szt.) sztuka 15
Główka fryzjerska: męska z brodą sztuka 15
Grzebienie w komplecie, 1 komplet= 9 sztuk kompet 15
Karkówka -pędzel sztuka 15
Klipsy klamerki motylki; 1kpl=12szt kompet 15
Klipsy sekcyjne plastikowe lub metalowe dł. 10cm, 1kpl=6szt. kompet 15
Komplet szczotek: 15mm,25mm,35mm,45mm; 1kpl=4szt. kompet 15
Maszynka do polerowania włosów: zasilanie Plug In - szybkie ładowanie baterii, dwie opcje pracy: przewodowa i bezprzewodowa sztuka 10
Maszynka do strzyżenia +trymer 12w; bezprzewodowa+ trymer (konturówka) kompet 8
Miseczki plastikowe, okrągłe 250 ml sztuka 15
Nożyczki: 1 szt. klasyczne i 1 szt. degażówki, rozmiar 5,5; 1 komplet =2 szt. kompet 15
Nożyczki termiczne, 20 V Rozmiar 6 sztuka 1
Nóż chiński do strzyżenia, 18 cm sztuka 15
Pelerynka fryzjerska długa, 150x130 cm czarna sztuka 15
Pelerynka fryzjerska krótka, 80x70 cm czarna sztuka 15
Pędzelki plastikowe, 23x6 cm sztuka 15
Spryskiwacz plastikowy do włosów , 250 ml sztuka 15
Statyw do główki fryzjerskiej blatowy sztuka 15
Szczotka pneumatyczna, płaska, prostokątna sztuka 15
Szczotka szkieletowa sztuka 15
Szpilki do wałków metalowe, długie; 1kpl=100szt kompet 5
Wałki do włosów grube 35-40mm; 1 komplet =10 szt. Plastikowe kompet 15
Wałki do włosów małe 25mm; 1 komplet=10 szt. plastikowe kompet 15
Wałki do włosów średnie 30mm; 1 komplet =10 szt. Plastikowe kompet 15
Włosy naturalne do przedłużenia, włosy indyjskie- słowiańskie do 60cm zestaw 15
GWARANCJA PRODUCENTA MIN 12 MIESIĘCY

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie

39712100-7 - Spinki do włosów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
17.1.1. Dla części 1, 2 i 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 95
2 Aspekty społeczne (Ps) 5

Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu pt. ZAWODOWO NIEZAWODNI do pracowni gastronomicznej i cukierniczej;1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr od 1.1 do 1.7 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru do: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm, na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w dni robocze w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
7) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
Nazwa wydatku/ cechy/parametry -Jednostka miary- Ilość - Gwarancja minimalna w miesiącach
Blender ręczny moc min 1000 W sztuka 10 24
Blender ręczny moc min 1000 W sztuka 10 24
Blender: moc 1000, regulacja obrotów: mechaniczna-płynna, liczba prędkości: 10; końcówki: do miksowania, siekania mini rozdrabniacz, pojemnik z miarką 600 ml; funkcje: miksowanie, siekanie; Blokada bezpieczeństwa, zabezpieczenie przed przegrzaniem sztuka 4 24
Ekspres ciśnieniowy do kawy: automatyczny, ciśnienie 15 bar, typ młynka- ceramiczny, funkcje – spienianie mleka, regulacja ilości zaparzanej kawy, wbudowany młynek, filtr, pojemnik na mleko sztuka 1 24
Frytownica beztłuszczowa: poj. 4,2 l, moc 1550W sztuka 2 24
Gofrownica bąbelkowa, moc 1400 W sztuka 2 24
Kociołek elektr. na zupy: część zewnętrzna stal nierdzewna; Wyjmowany wkład ze stali nierdzewnej; Zakres temperatur: 30 °C do 95 °C; obracana i uchylna pokrywa ze stali nierdzewnej; z otworem na łyżkę, nienagrzewający się uchwyt sztuka 4 24
Kuchnia mikrofalowa: poj. 20L, sterowanie elektroniczne, moc mikrofal 700 sztuka 1 24
Maszynka do mielenia: silnik o mocy znamionowej 2000 W. Urządzenie wyposażone w 3 sitka różnej średnicy otworów 2,7 mm, 4 mm, 8 mm sztuka 2 24
Mikrofalówka: sterowanie manualne, 5 poziomów mocy, funkcja rozmrażania, obrotowy talerz o średnicy 27 cm. Zakres zegara 30 minut. Komora oraz obudowa urządzenia ze stali nierdzewnej. Poj. komory-25 litrów. Wymiary wewnętrzne komory: 34x34,5x23 cm. Moc mikrofal 900 W sztuka 1 24
Mikser planetarny: moc 300 W, poj.4,8, funkcje – ruch planetarny sztuka 12 36
Mikser planetarny 10 l, 0,65 kW, 230 V, 420x540x700 sztuka 2 24
Mikser planetarny o pojemność 11,4 l: Obudowa ze stali lakierowanej, dzieża ze stali nierdzewnej – 11,4L, silnik o mocy : 375W, napięcie 230 V, 3 prędkości od 121 do 489 obr / min, timer : do 30 min, cyfrowy panel sterowania, w zestawie 3 końcówki : hak, mieszadło płaskie, rózg sztuka 2 24
Mikser planetarny: Dzieża 4,8L INOX, polerowana, z ergonomiczną rączką, syntetyczna osłona na dzieżę z podajnikiem, rózga 6-prętowa, narzędzie do ubijania i napowietrzania lekkich mas, mieszadło, mieszadło ze zgarniaczem, hak. Napięcie 220V-240V sztuka 8 24
Mikser ręczny moc 575 W, 5 poziomów prędkości z różnymi prędkościami do ind pracy, stopień turbo dla maks.wydajności, 2 haki do ciasta, 4 pełne miotły turbo premium ze stali nierdz. sztuka 8 24
Naświetlacz do jaj: na 30 szt, trwałość promienników UV 7500 h, wymiary 184 x 460 x 380, zasilanie 230 V / 50 Hz sztuka 2 24
Piec elektryczny modułowy z 3 komorami wypiekowymi, komorą garowniczą, okapem z kondensatorem pary, filtr z uchwytem. Piec zawiera zaparowanie. Moc komór 3x8 kW + 2 kW okap. Waga 900 kg. Zakres regulacji temperatury pieca wynosi 0 - 270 st. C. Wysokość komory wypiekowej 170 mm Wys.modułu pieca 280 mm. Wymiary komory wypiekowej 1240x840 mm sztuka 1 36
Piec konwekcyjno-parowy z pełnym wyposażeniem: podstawa i blachy do pieca, ruszt/ Napięcie - U : 400 V, Zasilanie : prąd, Szerokość - W : 750 mm, Głęb. - D : 773 mm, Waga - M : 86 kg, Wysokość - H : 843 mm, Moc elektryczna : 11.7 kW, pojemność: 7xGN1/1, system myjący, odległość między półkami 67 mm, oświetlenie LED sztuka 1 36
Pirometry, Bezkontaktowy termometr z laserowym celownikiem. Zakres temperatur od -50 do 330 stopni Celsjusza. Zasilanie baterią, 80 godzin pracy ciągłej; skala: 0,1 stopni Celsjusza sztuka 6 24
Ploter cukierniczy- w zestawie: cardridge i laptop z oprogramowaniem do sterowania w j. polskim, format druku 32 cmx65 cm, grubość nośnika do 150 mm, technologia druku – cyfrowa z jadalnym atramentem, rozdzielczość do 5760 x1440 dpi, zasilanie drukarki 220-240 V sztuka 1 24
Płyta indukcyjna: wymiary około (szer. x gł.): 30 x 50 cm, moc przyłączeniowa: 3,65 kW, 2 pola indukcyjne, wyk. płyty grzewczej: ceramiczne - szlif, bez ramki,sterowanie płyty grzewczej: elektroniczne - dotykowe (sensorowe) na płycie grzewczej sztuka 4 24
Podgrzewacze do potraw na kółkach: poj. 9 l, pełny rozmiar, zestaw z 2 tabletkami cateringowymi, wanną na wodę i uchwytem na paliwo sztuka 6 24
Schładzarko-zamrażarka szokowa: otwór odpływowy na spodzie komory wbudowany agregat, cyfrowy panel sterowania; poj.: 5xGN 1/1 lub 5x400x600, wsad 20/15 kg na cykl, schładzanie szokowe od +70°C do +3°C w ciągu 90 min, zamrażanie szokowe od +70°C do -18°C w ciągu 240 min; stożkowa sonda temp rdzenia produktu; warstwa izolacyjna z wypienionego poliuretanu; wyk. ze stali nierdz; system chłodniczy wentylowany; uszczelnienie drzwi magnetyczne sztuka 1 24
Souvide 24 l – urządzenie: moc 700Wat, poj.24l, max temp. 95C sztuka 1 24
Szafa chłodnicza 3-drzwiowa (1+2x 1/2) - 1400 l: półki epoksydowe, możliwość ustawienia na 23 poziomach, odstęp między półkami 55 mm/5szt.; zakres działania od -2° C do +8° C; Wymiary około: szer.1300 mm, gł.840 mm, wys. 2040 mm, napięcie 230 V, moc elektr. 207 W., ściany wypełnione poliuretanową izolacją termiczną o grubości 60 mm i gęstości 40 kg/m3, sterowanie elektroniczne, wskaźnik temperatury zewnętrzny cyfrowy sztuka 1 24
Termometr gastronomiczny cyfr. bezdotyk. -50÷380°C, z laserowym celownikiem sztuka 8 24
Termometr sonda: termometr elektroniczny z sondą; pomiar od -100°C do 270°C; zasilany bateriami sztuka 12 24
Waga cyfrowa do 10 kg, wodoodporna z legalizacją. Wyposażona w szalkę ze stali nierdzewnej, zasilacz oraz komplet baterii, 2 duże wyświetlacze LCD – 5 cyfr (25mm); zasilanie: baterie, zasilacz AC 230V/DC 9V. sztuka 14 24
Wyciskarka wolnoobrotowa do owoców: moc 240W,prędkość obrotowa 65/min, typ pionowa sztuka 4 24

4.2.6.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
17.1.1. Dla części 1, 2 i 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 95
2 Aspekty społeczne (Ps) 5

Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach projektu pt. ZAWODOWO NIEZAWODNI do pracowni fryzjerskiej;1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr od 1.1 do 1.7 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru do: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm, na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w dni robocze w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
7) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
Nazwa wydatku/ cechy/parametry Jednostka miary Ilość Gwarancja minimalna w miesiącach
Suszarka do włosów, 2100V sztuka 15 24
Prostownica do włosów: wąska, 230V sztuka 15 24
Prostownica do włosów: szeroka 220V moc 48w sztuka 15 24
Lokówka do włosów cienka 10mm, 200w sztuka 15 24
Lokówka do włosów średnia 25 mm sztuka 15 24
Lokówka do włosów gruba 35-40mm sztuka 15 24
Lokówka do włosów stożkowa, 25-13mm 200 w sztuka 15 24
Falownica do włosów, 65w sztuka 15 24
Karbownica do włosów, 110-240 v sztuka 15 24
Karbownica do włosów mini 240v sztuka 15 24
Sauna ozonowa, 220-240 w moc 1000 v sztuka 1 24
Lampa LED 48w sztuka 8 24
Frezarka 65w (8 szt.), zestaw frezów ceramiczne, diamentowe (łącznie 10 zest.) komplet 1 24
Autoklaw kosmetyczny medyczny, 220-230 V , 50/60 Hz , 1800 W sztuka 1 24
Zestaw do przedłużania włosów, Moc 25 w 100-240 v zestaw 5 24

4.2.6.) Główny kod CPV: 39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39712000-6 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim

39712210-1 - Suszarki do włosów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
17.1.1. Dla części 1, 2 i 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 95
2 Aspekty społeczne (Ps) 5

Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu pt. ZAWODOWO NIEZAWODNI do pracowni gastronomicznej i cukierniczej;1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr od 1.1 do 1.7 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru do: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm, na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w dni robocze w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
7) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
Nazwa wydatku/ cechy/parametry Jednostka miary Ilość Gwarancja minimalna w miesiącach
Stół roboczy: płyta laminowa/18 mm, wym. 120x60x76 cm; szuflada, szafka 37 x 37 x 49 cm, szuflady i szafka zamykane na kluczyk sztuka 1 24
Krzesło z podłokietnikami o regulowanej wysokości sztuka 1 24
Taboret obrotowy: podstawa metalowa w formie pięcionogu osadzonego na stopkach o stalowej podstawie, siedzisko taboretu ze sklejki 15 mm, wysokość 350 - 485 mm sztuka 12 24
Szafka kuchenna wisząca dwudrzwiowa: wyposażona w suszarkę do naczyń z ociekaczem, z płyty laminowanej 16mm w kol. biały mat, front z płyty MDF foliowanej 16mm w kol.biały połysk, zawiasy frontu z mechanizmem cichego domykania, szer 80cm, wys 72cm, gł 30 cm sztuka 4 24
Szafa metalowa w kolorze szarym /na fartuchy: dwudrzwiowa, 2 kolumny zamykane odrębnie na klucze, w każdej kolumnie-półka górna i drążek na wieszaki, wymiary całkowite: 180x80x49cm sztuka 1 24
Stoły cateringowe/ mocne, o wym. ok. 240x75 cm, składane-możliwość sztaplowania,, stalowa konstrukcja o profilu 30 x 30 mm malowana proszkowo, grubość blatu: 18 mm; blat wykonany z płyty dwustronnie laminowanej; blat wykończony obrzeżem PCV / ABS o grubości 2 mm sztuka 6 24
Stoły cateringowe /mocne, o wym. ok. 180x75 cm, składane-możliwość sztaplowania, stalowa konstrukcja o profilu 30 x 30 mm malowana proszkowo, grubość blatu: 18 mm; blat wykonany z płyty dwustronnie laminowanej; blat wykończony obrzeżem PCV / ABS o grubości 2 mm sztuka 7 24
Stoły cateringowe / mocne, o wym. ok 122x 60 cm, składane - możliwość sztaplowania;, stalowa konstrukcja o profilu 30 x 30 mm malowana proszkowo, ; blat wykończony obrzeżem PCV / ABS o grubości 2 mm; grubość blatu: 18 mm; blat wykonany z płyty dwustronnie laminowanej sztuka 7 24
Stoły koktajlowe, średnica 80 cm , wysokość całkowita – 110 cm, składane - możliwość sztaplowania;, stalowa konstrukcja malowana proszkowo, grubość blatu: 18 mm; blat wykonany z płyty dwustronnie laminowanej; obrzeże aluminiowe blatu; regulowane stopki sztuka 20 24
Stół roboczy ze stali nierdzewnej z szafką i szufladami/kpl: Wym. (DxSxW) 200 x 60 x 85 cm, wykonany w całości ze stali nierdzewnej, pod blatem roboczym szafa robocza, z półką, liczba drzwi przesuwnych 2, i trzy szuflady, każda o wymiarach 44 x 36 x 13 cm, powierzchnia robocza stołu 200 x 60 cm, wys 85 cm, cztery regulowane nóżki (0-10 mm) sztuka 2 24
Stół roboczy -powierzchnia 90 x 60 cm., duża nośność – maksymalne obciążenie: 210 kg, konstrukcja z dwiema powierzchniami roboczymi, stal nierdzewna odporna na uszkodzenia i trwałe zabrudzenia, regulowane nóżki sztuka 4 24
Szafa przelotowa, drzwi skrzydłowe: dwie przestawne półki, wyk. ze stali nierdzewnej, konstrukcja spawana, wymiary: szerokość 700 mm, głębokość 500 mm, wysokość 1800 mm sztuka 2 24

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

39141300-5 - Szafy

42671100-1 - Stojaki na narzędzia laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
17.1.1. Dla części 1, 2 i 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 95
2 Aspekty społeczne (Ps) 5

Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa plotera cukierniczego w ramach projektu pt. ZAWODOWO NIEZAWODNI1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr od 1.1 do 1.7 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru do: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm, na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w dni robocze w godzinach uzgodnionych indywidualne z Zamawiającym.
7) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232140-7 - Plotery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
17.1.1. Dla części 1, 2 i 3:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 95
2 Aspekty społeczne (Ps) 5

Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu.
8.1.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ.
8.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.1.3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ.
8.2. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8.3. Oświadczenie wskazane w rozdziale 8.1 SWZ przekazuje się środkiem komunikacji elektronicznej wskazanym w rozdziale 11 SWZ.
8.4. W przypadku, gdy oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
8.5. Dokumenty elektroniczne muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści
i kontekstu zapisanych informacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów
z wymaganiami Zamawiającego wymaga od Wykonawcy złożenia wraz
z ofertą uzupełnionych tabel zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wg Załączników Nr od 1.1 do 1.7 do SWZ (odpowiednio dla każdej części) zawierających parametry techniczne oferowanego wyposażenia podpisanych przez Wykonawcę.

Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Postanowień pkt 1) nie stosuje się:
a) w części w jakiej przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
b) pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19.1 W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców.
19.2 Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
19.3 O terminie złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 19.1 SWZ Zamawiający powiadomi Wykonawcę odrębnym pismem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy
1. Niezależnie od przypadków umożliwiających zmianę umowy wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności a także wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
3) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);,
4) wstrzymania realizacji umowy przez zamawiającego na czas przeprowadzenia przez zamawiającego lub podmiot upoważniony kontroli jakości i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
5) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane wyposażenie zostało wycofane ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego wyposażenia pod warunkiem, że jego funkcjonalność i jakość nie będzie gorsza niż wyposażenia zaoferowanego (zmiana przedmiotu świadczenia oraz wynagrodzenia wykonawcy z zastrzeżeniem, że nie może być ono zmienione na wyższe od umówionego).
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11788454-bb0d-4b8c-87f8-172d137734ba

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.